Paarden tekenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Paarden tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:58

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:00

ik heb even gekeken, super mooi enne ik zag dat je nieuw was

*/* WELKOM OP BOKT.NL

Anoniem

Re: Paarden tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:12

Mooie tekeningen hoor! Niet helemaal mijn stijl, maar ik zeg niet dat ik ze lelijk vind.. Integendeel!! Leuke site heb je ook!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:41

Sorry dat ik het zeg hoor, maar eigenlijk vind ik je tekeningen niet echt 15 en 20 euro waard...
Je tekent leuk hoor, maar het is nou niet zo dat je práchtig tekent...
Vat dit niet verkeerd op, maar dit is hoe ik erover denk...

Van

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:12

Ik ben het met elovesp eens
je tekent verder best leuk

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 01:44

-> LN

MissJapke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:28

ja ik vind ook dat je mooi tekent maar de tekeningen zijn iets minder waard.. sorry!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 13:59

elovesp schreef:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar eigenlijk vind ik je tekeningen niet echt 15 en 20 euro waard...
Je tekent leuk hoor, maar het is nou niet zo dat je práchtig tekent...
Vat dit niet verkeerd op, maar dit is hoe ik erover denk...

Helemaal mee eens .

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:45

Ik had even het begin gezien, ik vind dat bonte pony'tje wel mooi, ik ben verder gaan kijken en dan vindnik ze eigenlijk minder mooi... Je moet mischien even wat meer details tekenen en diepte... En idd 15/20 euro zou ik er zelf niet voor geven.

verder dat ene plaatje van: mooie foto(mooi paard) kijken mag, kopieren niet!

Ben ik het helemaal mee eens

Mactime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:53

Ik zou als ik jou was idd wat meer vormen tekenen in plaats van de lijn want zoals je nu tekent kan iedereen het wel.. en dan geef je daar vast geen 15-20 euro voor .. ik zou als ik jou was dan eerst gratis tekenen tot je het echt goed kan
(ps: je tekent ook niet lelijk maar je tekent (nog) niet goed genoeg om dr ( zoveel ) geld voor te vragen

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 18:06

haha, tis net of iedereen nu verstand van tekenen heeft??? Ik heb een tijd gratis getekend en iedereen was er tevreden mee, want diegene die voor mij keizen om hun paard te laten tekenen kiezen ook voor mijn manier van tekenen??? Gr.cyn

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 02:34

Rustig maar hoor...
Vind ze ook niet denderend, sorry.
Maar gewoon lekker blijven oefenen hoor meid!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:26

Citaat:
haha, tis net of iedereen nu verstand van tekenen heeft??? Ik heb een tijd gratis getekend en iedereen was er tevreden mee, want diegene die voor mij keizen om hun paard te laten tekenen kiezen ook voor mijn manier van tekenen??? Gr.cyn

Veel mensen hebben dat hier wel hoor.
Je hebt wel gelijk, mensen kiezen voor jou, daar heb je helemaal gelijk in. Maar (hoe leg ik het uit) zou je dit er zelf voor betalen?
Het zijn namelijk geen professionele tekeningen (al zijn ze zeker niet onaardig!). Je zou er nog zoveel aan kunnen verbeteren zeg maar.
Sommige mensen vragen ook of ik tegen betaling teken, maar ik durf dat gewoon niet aan, omdat ik denk dat ik (na nog lang, lang oefenen) nog zoveel beter kan, en dat het dan zonde is om mensen nu al voor iets te laten betalen terwijl ik denk dat die tekening nog beter zou kunnen.
Ik zou voorlopig nog lekker even gratis blijven tekenen om te oefenen en je stijl te verbeteren, want er zit volgens mij best wat in! Natuurlijk kun je dan als iemand graag een tekening wil hebben er wat voor vragen (want eerlijk is eerlijk, tekenspullen groeien nog steeds niet aan de bomen), maar ik zou dan iets tussen de drie en de vijf euro doen denk ik.

Gringo_o6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:48

Ik vind het leuk getekend maar meer ook niet, iets meer oefenen en dan zou ik er wat voor gaan vragen ..
En je hebt natuurlijk gelijk in het feit dat als er mensen voor jou kiezen om te tekenen.
Maar de mensen geven gewoon hun mening en bedoelen er voor de rest niets mee,
Je kan goed tekenen maar ik persoonlijk zelf zou er ook geen 15 a 20 euro aan uitgeven.
Iedereen zo z'n mening

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:54

Hoi hoi nog een berichtje van mij. Om even alle consternatie weg te werken begrijp ik jullie kritiek maar ik heb iets toe te voegen! DE geplaatste tekeningen zijn niet te koop voor het vermelde bedrag en zijn zeker niet de mooiste, maar ben sinds kort met natekenen van paarden van anderen begonnen en heb dit gratis gedaan (zie veline) met een andere opdracht ben ik nog bezig (deze binnenkort op mijn site) Dus ik vraag dat bedrag incl verzendkosten etc etc voor opdrachten die binnenkomen en ik heb al aanmeldingen. En net zoals die tekening van Force en Friesian vind ik het ook wel eens leuk om "stripachtig' te tekenen, maar zeg nou eerlijk dan is Veline toch veel mooier?
Gr, cyn

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:58

Sommige mensen vragen ook of ik tegen betaling teken, maar ik durf dat gewoon niet aan, omdat ik denk dat ik (na nog lang, lang oefenen) nog zoveel beter kan, en dat het dan zonde is om mensen nu al voor iets te laten betalen terwijl ik denk dat die tekening nog beter zou kunnen...
Cyn: umh snap ik ook, maar dat dacht ik eerst ook... maar je moet ergens beginnen??? En ik zit al een jaar thuis vanwege een ziekte en als je jong bent moet je iets... Uhm en Tim vind ik ook wel mooi nagetekend?

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 17:33

Nog een berichtje...tja... ik heb wat met jullie advies gedaan en de site wat aangepast en de wat mindere tekeningen verwijderd...Uhm wat vinden jullie der nu van?
Groetjes Cyn.
Ik kan ook helaas mijn nieuwste tekeningen niet op i'net zetten ivm ander fotocamera-programma...

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:04

`heey niet negatief bedoelt , je tekeningen zijn leuk , maar ik zou er ong. 2 a 3 euro voor over hebben .
zie bijv.Friesian de nek en het hoofd , zitten niet goed op elkaar ...de nek staat alsof het paard omhoog kijkt en het hoofd hangt naar beneden
hihi dark impression heeft een kont van een fries/tinker of iets dergelijks en de snuit van een arabiertje
nog wat oefenen en je verdiepen in de anatomie van het paard dan komt het vast wel goed!

Horse15girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:04

heej ik vind je tekeningen wel mooi hoor...maar een tip

vaak is het mooi om paarden iets misterieus te geven in een tekening, probeer eens iets met mist en paarse lucht of zoiets...

misschien een nieuw idee ??

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:30

`heey niet negatief bedoelt , je tekeningen zijn leuk , maar ik zou er ong. 2 a 3 euro voor over hebben .
zie bijv.Friesian de nek en het hoofd , zitten niet goed op elkaar ...de nek staat alsof het paard omhoog kijkt en het hoofd hangt naar beneden
hihi dark impression heeft een kont van een fries/tinker of iets dergelijks en de snuit van een arabiertje
nog wat oefenen en je verdiepen in de anatomie van het paard dan komt het vast wel goed!

Uhm , ik denk nogmaals dat je het niet begrijpt???
Ik heb hierboven aangegeven dat ik het leuk vind om paarden om een 'stripachtige' manier te tekenen! Ik snap zelf ook wel dat friesian geen goede proporties heeft maar ik vind het leuk hem zo te tekenen? Snappie???

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:32

heej ik vind je tekeningen wel mooi hoor...maar een tip

vaak is het mooi om paarden iets misterieus te geven in een tekening, probeer eens iets met mist en paarse lucht of zoiets...

misschien een nieuw idee ??

BEDANKT voor je positieve opmerking... ik ben ook met hele mooie tekeningen bezig maar die kan ik helaas niet overzetten op de site ivm nieuw computersysteem.

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:29

MissJapke schreef:
ja ik vind ook dat je mooi tekent maar de tekeningen zijn iets minder waard.. sorry!

liesbeth kben het helemaal met jouw eens haha typisch ik. En je hebt het ook mooi verwoord

je tekent verder wel heeel mooi, kdoe je zeker niet na

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 09:59

Expage .
Vind de site niet zo mooi.
En als ik op een tekening heb geklikt kan ik niet meer terug naar de 'hoofdpagina' .
Tekeningen vind ik wel leuk, meningen zijn al genoeg gegeven

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 17:10

Expage .
En als ik op een tekening heb geklikt kan ik niet meer terug naar de 'hoofdpagina' .

Nou dat probleem met terugkeren naar de hoofdpagina heb ik geen last van??? Misschien een pop-up killer aanschaffen???
En expage tja... makkelijk maken...verder weet ik ook niet waar je een .nl site te krijgen, want volgens mij zitten daar kosten aan???

hyperkind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 17:20

ik vind dat je erg mooi tekend ! hoe oud ben je ?! ik doe je dat echt niet na hoor !! (vooral die bonte pony vind ik erg leuk !!)