Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), op een vliegveld voor zweefvliegtuigen. Iik wist dat het nog de hele dag zou duren. Hd nergens last van. Tegenwoordig ook geen buikpijn ofzo..

dus de volgende dag ziek gemeld en naar het dorp always halen en toen kreeg ik een parfum van gabriela sabatini heerlijk
En daarna 14 ofzo. Haha. Ik ben 1x ongesteld geweest in groep 7 of 8, weet niet meer precies. Verder was ik 14 of 15 of zo.. Maar nooit last van eik, geen buikpijn of whatever.. blackpegasus schreef:ik was pas 16 en achteraf wel fijn dat het zo laat kwam want er is natuurlijk niks aan. ik ben 1 van de gelukkigen die nergens last van heeft. het was zelfs wel komisch toen de verloskundige zei dat een wee ong. aanvoelt als menstruatiepijn en ik vroeg dus; en hoe voelt dan menstruatiepijn? want dat ken ik niet.
hihi
. Heb nu alleen wat kramp als ik het moet worden, voor de rest verloopt het redelijk rustig
.
had nergens last van
patos schreef:Ik was ruim 14, lekker laat dus, dat scheelde weer een paar jaartjes. Ik heb er nooit last van, heb alleen wat meer lekkere trek de dagen vlak ervoor, ben dan plotseling ook erg creabea, nog meer mensen 'last' van?
zo laat vind ik dat niet hoor! ik was ook 14 ben wel blij dat ik het niet eerder was stom gedoe soms