Is het een zware opleiding ? Doe je veel praktijk?
Ik las er iets over in de Fancy, en daar stond dat je het ook met C&M kan doen, maar biologie lijkt me best handig

Roept u maar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.

Goddess schreef:Ik heb nu bijna mijn HBO opleiding International Tourism Management & Consutancy af, en zit erover te denken om ook nog een HBO fysiotherapie erachter aan te doen. om uiteindelijk te specialeren naar dieren fysiotherapeut, voor mij paarden dus.
ben ook wel eens benieuwd naar ervaringen, en ook naar hoe het zit met de kans op een baan, etc
hou t topic in de gaten
(als ik dit jaar slaag natuurlijk) Het lijkt mij een hele leuke opleiding dus hoop dat ik toegelaten wordt
) 
) 
Leo_ke schreef:Waar gaan jullie de opleiding doen als jullie ingeloot worden en slagen?
(Of waar doen jullie de opleiding voor degenen die al bezig zijn)
Djilan schreef:Ik wil heel graag dierfysiotherapeut worden, maar ik zie zo op tegen die 4 jaar humaan
Dus dan maar niet...
Waarom zetten ze nou niet gewoon een 4 jarige opleiding voor dierfysio op? Hoef je tenminste niet eerst humaan te doen. Daar wil ik nl toch niets mee doen

verootjoo schreef:
Omdat er naar dierfysio vrijwel geen vraag is, en je toch eerst op mensen moet oefenen. Spieren leren kennen bij dieren, en precies weten waar ze liggen door in te tekenen lijkt me erg moeilijk bij dieren nl.