piercing in je hand..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mrie_

piercing in je hand..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:04

Ik zit er een beetje over te denken om mijn volgende piercing te nemen in het velletje wat tussen mijn duim en wijsvinger zit, je zwemvlies zeg maar

En zo verstandig als ik ben, wil ik hier eerst meer over weten
Ik weet bijvoorbeeld al dat dit een piercing is die moeilijk geneest (duh, zit in je hand waar je veel mee aanraakt, èn veel mee doet), en dat daardoor dus eigenlijk ook de kans groter is dat hij als het ware 'uit groeit'.
Maar toch, dit terzijde; Heeft er toevallig iemand ervaring met een piercing in de hand, of weet iemand er iets over? Tips? Suggesties? What ever? Meld het

Ik ben benieuwd! En dingen als "IEH! Dat doe je toch niet!" Heb ik niks aan

Paardenmeis1

Re: piercing in je hand..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:08

Zal ik je eens wat zeggen.. ik wist niet eens dat je daar kon piercen! Wel apart, maar wat je zegt.. ik denk snel ontstekingen!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:10

ik denk ook dat het heel snel gaat ontsteken en het lijkt me ook dat je veel sneller ergens achter blijft haken waardoor je kans heb dat het er uit scheurd.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:13

Bedoel je een surface? Die kan je overal laten plaatsen. Iemand uit mijn klas heeft dat onder de navel laten zetten en andere vanachter in de nek. Is zo'n gebogen staafje, was er al na 2 maanden uit. Zij heeft het chirurgisch laten zetten en je kan het ook best chirurgisch laten verwijderen want anders heb je een litteken (en kan het misschien gaan zweren). Kijk anders eens op google: "surface piercing".

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:17

nee, Loortje, dat bedoel ik niet.. IK bedoel echt in je zwemvlies laat maar zeggen Dus dwars door het velletje tussen duim en wijsvinger (bijvoorbeeld) heen.

@Denise: Zat ik ook al aan te denken, maar met staafje schuert het minder makkelijk uit denk ik dan maar weer

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:18

serieus.. ik zit daar ook over te denken!
heb dat laatst op internet gezien, iemand die dat had.
wou zelf nog een piercing maar wist niet waar, en wou toch wel iets aparts en niet in mijn gezicht of intieme plekjes..

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:21

ik wist niet eens dat je daar een piercing kon laten zetten! Maar ik zou het echt niet doen het is echt overal onhandig bij hoor, lijkt mij dan. En met paardrijden moet je danoppassen enzo.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:23

misschien kan je kijken op http://www.lextremiste.nl/ zit in arnhem stuur je hun ff een mailtje.
Ik weet eigelijk niet of ik deze link er op mag zetten sorry als het niet mag

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:29

ik ga daar dinsdag nog even langs om het daar ook eens te vragen Ik wil hem ook bij de extremiste laten zetten als het zo ver is

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:31

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:32

ja inderdaad

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:32

het ziet er wel gaaf uit

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:33

Oke dat lijkt me dus echt helemaal niks
Je hangt overal achter, zit overal aan, moet het goed desinfecteren
en straks alsnog een dikke infectie?

Pff waaarom die lichaamsversieringen je bent zo al mooi genoeg

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:38

ach joh, een piercing haal je er zo weer uit Als ik er nou 2 door elk van mijn wangen wilde, maar ik wil dus juist iets wat niet direct in het zicht zit.. Ik heb btw wel al een neus piercing, maar die heb ik al zo'n 5 jaar, en om de een of ander reden vind ik dat dat echt bij mij hoort

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:15

naja.. ik vind hem wel vet eigelijk! maar het lijkt me niet zo handig.. ik denk even aan het schoonmaken van zadel.. en dan invetten.. dat spul kruipt overal tussen.. maarja.. handschoentjes aan dan

wel gaaf.. ik vind het dan echt een sieraad ipv een piercing.. echt cool!...

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:16

ho ik ben jipkip...

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:58

een vriendni van me heeft dit 2 jaar terug gedaan. het was niet handig (leuke woorspeling). Je doet zo ontzettend veel met je handen, ze bleef wel eens ergens aan hangen, en het kreeg geen tijd om goed te helen. raakte ook wel eens ontstoken. ze heeft hem er uiteindelijk weer uitgehaald.
dit was wel eentje met een plastic staafje.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 11:43

Ik heb er een gehad, had hem zelf geprikt . Het zag er heel gaaf uit, maar vond het een onding (niet door dat velletje maar er net boven gewoon op mijn hand tussen duim en wijsvinger een staafje)
Het bleef overal achter hangen, ik had in die tijd een tinker met erg lange manen, telkens die manen die eromheen draaiden, mijn eigen lange haren die hetzelfde deden.
Ik heb hem er ook weer uitgehaald voor het genezen wat (wat erg lang duurde) gelukkig geen erge ontstekingen of infecties gehad en ik ben ontzettend blij dat je er geen litteken van ziet (op twee minescule stipjes na die niemand ziet )

Als je een wat appartere piercing wilt die niet direct iedereen ziet zou ik eerder voor een verticale surface tussen de borsten gaan, dat vind ik altijd wel erg mooi .

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 14:16

het risico van het onsteken is inderdaad wel groot. Maar goed, ik denk dat je met een pleister of iets dergelijks er om heen de eerste tijd bij de paarden toch wel een eindje komt ?

En ik wil geen piercing tussen mijn borsten, heb er al 1 in m'n tepel zelf Verder zou ik dan denk ik ook wel bang zijn dat die snel uitgroeit.. Maar dat vind ik inderdaad ook wel een leuke plek, maar zou het zelf niet doen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 14:43

mmmmm lijkt idd niet handig. Je doet zoveel met je handen, maar goed je kan het er weer uithalen. Ik wil er zelf in me oor en dan euh hoe noemen we dat in dat puntje in je oor, snappen jullie me???

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:05

Ik zou het gewoon proberen, het is bijzonder, erg gaaf (vint ik ) en tja, tuurlijk zijn er punten waar je aan moet denken die gevaarlijk ofzo kunnen zijn, maar ik zou zeggen; probeer het!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:22

Lijkt me met paarden wel erg lastig. Zal ook niet snel genezen door al het vuil wat je oploopt met paarden. Vind het op zich niet lelijk, maar lijkt mij zelf absoluut niet prettig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:28

1 serieuse vraag, waarom zou je in hemelsnaam dáár een piercing willen? Het is ontzettend onhandig, je zit overal en doet van alles met je handen. En bij handenschudden is het ook nogal irritant lijkt mij.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:04

Er is in het jeugdhonk een centraal piercing topic

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:14

aargh ik krijg er rillingen van, brr blijf je ergens met die piercing aanhangen scheurt dat 'zwemvlies' open..brrrr! wist ook niet dat daar piercings voor bestonden, maarjaa waar tegenwoordig niet he.