Mijn printer stinkt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Mijn printer stinkt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 17:52

Heb ik zijn wastetoner geleegd (zie topic Ontplofpoeier), gaat hij nu een beetje lopen stinken. Echt heel vies, het is dat het niet de hele dag door is, want dan zou ik heel snel gillend gek worden en ergens anders gaan zitten.
Hij denkt echt dat hij heel wat is met z'n gezeur! Nou, ik zal hem eens mores leren *neemt kungfu houding aan*. Nog één vies geurtje en ik mieter je het raam uit (dan print ik maar niet hoor!). Smerig ding! Extreme duivel

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 17:56

WOW jij hebt te veel naar Charley's Angels gekeken ofzo! maareh mijn zegen heb je! Crash dat ding helemaal kapot, heb ik nog nooit gezien. Zorg wel dat je het opneemt met een videocamera Haha! Schijnheilig Lips are sealed

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:01

Helemaal niet, sterker nog, ik heb die film nog nooit gezien (vrees dat ik er nu niet langer meer aan ontkom). Ik doe het ook regelmatig met mijn computer (whoops, slippery subject), dan scheld ik m ff verrot, geef m een klap (sounds nasty) en dan is hij weer braaf. Mag hij eerder dutje doen!
Die printer is nu al weken een onderwerp van zeer sterke ergernissen. Eerst die cleaningroller (waar hij nog steeds om zeurt, hij krijgt echt niet nóg een nieuwe), dan die intens vieze waste-toner en nou gaattie nog stinken ook! Misselijk

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 18:22

Erg veel gekker moet het niet worden. Uit wraak heeft hij nu 4 (!) papiertjes tegelijk gepakt, en toen begon hij te zeuren over een papierstoring binnenzijde. Dus ik rukte hem open, rukte dat papier eruit en heb hem weer dichtgeknald, ondertussen heb ik hem nog wat lelijks naar zijn hoofd gegooid. Wat denkt hij wel niet?!
Nou, toen printte hij het braaf uit hoor, heeft extra zijn best gedaan. Alleen moet hij nu straks nog een keer iets uitprinten. Ik heb hem alvast verteld dat hij de pot op kan met z'n papierstoringen, en al dat andere onprofessionele gedrag wat hij vertoont. Hij is PRINTER, en niets anders! Schijnheilig

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 18:42

zit niks anders op dan DE WASMACHINE Extreme duivel

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 18:49

Nou, diezelfde neiging heb ik met mijn kabelmodem. Aarrrgh, Chello doet het weer eens niet. Ik werd ineens patsboem eruitgegooid.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:14

ach marsje dat heb ik nu iedere dag. chello ligt er bij ons minimaal een keer per dag uit!
en zal alleen nog maar erger worden aangezien ze zo goed als falliet zijn.

laui mep dat ding morgen in mekaar dan weet ie precies dat ie fout zit Haha!

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 20:57

Hhahahaha Haha! ik lachtte me dood al alleen bij de eerste regel....lach er denk ik ook aan dat ik beetje melig was....maar klinkt zo dom...enne mijn tip is gewoon: spuit der wat deo op Lachen Want is zonde om een printer uit ut raam te gooien....

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 21:36

Ik weet niet of mijn baas er zo om kan lachen als ik met deo naar zijn printer spuit, maar misschien doe ik het dan stiekum onder mijn arm door richting printer als hij net weg is. Zit ik lekker in de Vogue (die heb ik altijd mee, die witte, voor de liefhebbers), en stikt die printer lekker! Extreme duivel

Ik hou jullie op de hoogte (of jullie willen of niet!).

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:23

Laui! schreef:
Ik weet niet of mijn baas er zo om kan lachen als ik met deo naar zijn printer spuit

zal ie er blij mee zijn als je hem uit het raam gooit...? Knipoog Haha!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:36

Nou nou Carina, die printer is nu inmiddels 3 keer het raam uitgegooid... en de baas is niet blij Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:44

Sibold schreef:
Nou nou Carina, die printer is nu inmiddels 3 keer het raam uitgegooid... en de baas is niet blij Haha!

*LOL*(Ik lig echt in een deuk om die opmerking van jou!) *LOL* *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:50

Haha, in tijden geen topic meegemaakt wat ik echt leuk vond Lachen Laui! met haar verhalen over haar wraakzuchtige, eigenaardige, ongehoorzame printer, en dan nog allerlei rare opmerkingen Lachen Lig hier toch wel even eehmm...nja...net dan Lachen In een deuk!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:51

Laui! schreef:
Erg veel gekker moet het niet worden. Uit wraak heeft hij nu 4 (!) papiertjes tegelijk gepakt, en toen begon hij te zeuren over een papierstoring binnenzijde. Dus ik rukte hem open, rukte dat papier eruit en heb hem weer dichtgeknald, Lachen

dit stukje.. *LOL* ik lig echt in 1 woord dubbel ! Haha! Party!!

heel herkenbaar trouwens. dat onding van ons kreeg het laatst voor elkaar vier (! wat is er met dat getal Knipoog ) keer een heel artikel uit te printen terwijl ik maar om 1 keer gevraagd had (en dan ook nog eens maar 1/10 de van het artikel geselecteerd had, maar dat was meneer de comp doodleuk 'vergeten' en printte alles..) , en begon doorna wanhoopkreten uit te slaan op zijn zielige rotschermje dat hij overbelast werd en niet genoeg van het 1 of ander meer had ed, terwijl dat 'een of ander' pas nog was bijgevuld.. Nou vraag ik je?!
ik ben er mooi niet op ingegaan! }>

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:56

Mijn printer pakte op een gegeven moment gewoon helemaal geen papier meer! Ik had zo'n rare printer met aan alle zijden een gleuf, dus ik propte er aan alle kanten maar een a4'tje in...kijken oftie dat leuk vond. Maar uit protest deed hij het op een gegeven moment helemaal niet meer. Afijn, ik had hem dus net een aantal maanden, was splinternieuw, en aangezien mijn vader, de techneut binnen dit gezin, ook niet wist waar die ***printer zich nu druk om maakte, heb ik mezelf er maar even op uitgeleefd Lachen Daarna kon ik hem helemaal weggooien...paar gekneusde plastic plaatjes, gebroken pootje...heb hem dus naar zijn wensen de dood in geholpen en vervolgens in een prachtige komozak gestopt, en hem nog even van de 2e etage naar beneden gekieperd...hij heeft zijn lesje nu wel geleerd, maar ja...nu heb je er zo weinig aan hè?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 23:58

Hahaha Grassie. Een printer die een eigen leven leidt. Lijkt me vrij lastig.

Mijn printer maakt weleens van die rare geluiden dat ik denk van "nou zal ie er zo wel mee ophouden". Of hij begint er lege vellen uit te spugen. Tja, printers zorgen wel voor problemen he?

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:04

Tja, ik had een printer met een minderwaardigheidscomplex...

Mijn oude trouwe zwart/wit printer dus. Ik wilde erg graag een kleurenprinter, maar ja, die ouwe deed het nog. Dus ik maar steeds zeggen dat hij zo traag was, de inkt was bijna op, hij deed het niet altijd...

Uiteindelijk kon hij het niet meer aan, hij heeft zelfmoord gepleegd.
Ineens begon hij rare geluiden te maken en er kwam rook uit.

Kreeg ik toch een kleurenprinter van de baas Haha!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:09

Ja, ik zit ook te denken om een kleurenprinter te kopen. Alleen mijn huidige (oude) zwart/wit printer doet het nog. Nu maar hopen dat ik met de mijne niet naar een Riagg hoef ofzo Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 10:40

Vanochtend kom ik op kantoor, zet ik mijn printer aan. Komt er gelijk een opmerking van de andere kant van de kamer (mijn baas, voor insiders). Goh, wat stinkt dat ding. Dus ik: Welk ding Schijnheilig , de printer dus... Het kan ook aan mijn fum liggen, maar ik denk het niet, het is nl. Aqua di Gio van Armani, en dat ruikt heel anders (lekker).
Nou, ik rook het al geeneens meer. Echte bikkel!

Waar ik ook helemaal gek van wordt (als we het toch over printerperikelen hebben), is de snelheid waarmee dat ding kan printen. Echt ongelofelijk traag! Frusty Slakketempo! Helemaal erg is het als hij op energiebesparende modus gaat, dan moet hij nl. eerst OPWARMEN, alsof dat ding nog niet de hele dag aanstaat ofzo, echt te idioot voor woorden. Dat zogenaamde opwarmen duurt minstens 5 minuten, waarna hij PER BLAADJE (is normaal) nog eens 5 minuten uittrekt om het te verdingesen. Tsk! Nu print ik meestal geen hele boekwerken, maar het gaat zo ongelofelijk traag dat ik me zelfs met 2 blaadjes per keer dooderger (ik zie al flink oud en grijs). En als er dus een boel papiertjes vastzitten, dan moet hij dus weer opnieuw opwarmen omdat ik m opengemaakt heb. VAndaar dat ik vaak als de printer bezig is (gaat hij ook stinken) de vaatwasser uit ga ruimen etc. De vaatwasser is ook al zo'n rotding... Zal ik daar een nieuw topic over starten? Over hoe ik hem heel zachthandig zijn knop afrukte? Is een leuk verhaal... dus wie weet! }>

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:49

Heerlijk die verhalen over printers, ben ook benieuwd naar vaatwasser story's Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 11:07

Nieuw topic leek me wat overbodig.
Wij hebben hier dus ook een vaatwasser, een oud ding dat als je m een nacht dicht laat staan helemaal stinkt (eigenlijk moet de afvoer schoongemaakt worden, maar dat doen de stoere mannen maar!). Het is een Zanussi met een druk knop (aan uit) en een draaiknop (programma keuze). Was heel mooi, ik was koffie aan t zetten (op het aanrecht erboven) ik stootte langs de knop en ik dacht, oh, laat ik gelijk de kopjes erin zetten. Dus ik pak de knop beet en trek m er zo af! Vaatwasser zat niet eens dicht. Goed, erzit ook een handvat om t ding open te doen, maar ik doe t altijd met die knop (mèn, ik moet echt wat aan mijn taalgebruik doen). Ik probeerde m er weer op te drukken, nadat ik dus een of ander los onderdeel teruggedingesd had. Daar was meneer de knop, of meneer de vaatwasser t niet mee eens. HIJ KON ER NIET MEER OP! Of ja, niet zoals het hoort. Vandaar dat die knop nu gewoon nog steeds een cm te ver uitsteekt, je niet meer kan zien wélk programma je gebruikt of hoe ver hij is. It wasn't me, that's for sure!
Mijn baas heeft uiteindelijk met veel brute kracht geprobeerd dat ding erop te krijgen, maar helaas, dat ging dus niet. Je kunt nu wel draaien, en op de gok een programma uitzoeken, maar je weet nooit wat t is natuurlijk! Het losse onderdeel was ook nog echt een hele klus. Dat was een schijfje met daarop een streepje, zodat je kan zien waar hij ongeveer is met t programma (omdat de knop er verkeerd op is zie je t sowieso niet). Dat ding bleef er dus uitvallen omdat de knop niet goed zat. Dat schijfje zit nl met een klein pinnetje vast. Uiteindelijk heb ik een paar weken terug (ding ligt er al een paar maanden uit) het schijfje met plakband vastgeplakt. Heel professioneel!
Verder had ik het ook dankzij de knop dat het helemaal niet schoon werd, en dat hij helemaal niet draaide, naja, toen kwam ik er dus achter dat het allemaal niet helemaal meer klopte met de programma's. Kan gebeuren, dus nu draai ik m maar een klein stukje, totdat hij begint te draaien. Ook zo leuk was die keer dat hij de pil (wasmiddel) met rust gelaten had. Dus ik trek het bestekbakje eruit, en wil het bestek eruit trekken, zit die pil all over the place... Yak! Naja, toen heb ik m maar weer aangezet, eerst pil opeten! Wat denkt hij wel. Eigenwijs ding!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 11:55

hahahahahaha ik lieg bijna onder de tafel!!! En dat nog wel op school, mn leraar kijkt me echt aan zo van: Wat heeft de nou ineens? :p

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 12:45

Ik lieg ook wel eens onder tafel ja, ziet er heel gek uit, dus iedereen weet dan dat ik toch zit te liegen Schijnheilig , maar het is wel heel leuk!
Ik dacht dat ik hier iig geen Neerlandicus in spe was, ik kan niet eens fatsoenlijk uit mijn woorden komen, maar dit slaat alles...

Oh, en mijn printer heeft z'n record gebroken, hij heeft net in iets meer dan een minuut een brief van 1 papiertje uitgespuugd. Omdat hij nog steeds stinkt (zeker als hij net hard gewerkt heeft) heb ik m maar geen kusje gegeven, maar ik ben wel trots op m. En dat voor zo'n oude rot in t vak (een kleurenlaserprinter van een paar jaar oud)! Chapeau *proost*.

Ik heb nog meer vaatwasser verhalen hoor! De vaatwasser hier is namelijk heel kieskeurig. Je kunt natuurlijk alles erin stoppen en dan maar hopen dat het schoon wordt. Dan weet je zeker dat alles misgaat. Wat hij bijvoorbeeld aan de lopende band doet is de boel nat laten. Als je dan dus niets vermoedend (gebeurt mij niet meer) de boel uit wil ruimen wordt je helemaal nat, vooral omdat hij dan heel sneaky ergens heel veel water op laat liggen. Als je dan toch vervolgens met je theedoek de boel nog een keer moet afdrogen, dan kun je net zo goed alels nat in de kast zetten toch? Nee, ik ben niet lui, ik heb gewoon geen tijd voor dit soort onzin!

Ook zo'n apparaat wat ik helemaal niet snap is het koffiezetapparaat. Tsjonge, altijd smerig, morsen, zeuren etc. Had hij een keer (voor de grap neem ik aan) naast het filter gepiest. Ik had heel keurig het filter met koffie erin gedaan, maar op een of andere manier had hij het filter dubbelgevouwen en liep al het water erlangs. Dan krijg je dus koffie die meer op thee lijkt en die je zeker niet aan je klanten kan voorstellen. Staat wel heel idioot als je dan dus een eeuwigheid over het zetten van een kopje koffie doet! En dan vervolgens nog het zinnetje weet te produceren dat het koffiezet apparaat niet deed wat ik wilde. Daar snappen ze hier niets van, maar ze zouden eens moeten kijken!

Met de fax heb ik nog nooit problemen gehad, daar heb ik laatst de toner (cartridge, sorry) vervangen en toen deed hij gewoon weer zijn uiterste best. Iets wat ik niet kan zeggen van de airco. Die deed iets té zijn best. Ik had hem aangezet omdat ik zowat uit mijn kleren barstte van de hitte (wij zitten de hele dag in de volle zon aan deze kant, dus is het zelfs nu, met enkel glas nog warm!). Nou goed, toen was het weer lekker koel dus mocht hij wel weer uit. Daar was hij het niet mee eens. Hij bleef gewoon aan. En aangezien hij aan het plafond hangt, en ik niet zo groot ben was dat dus nog wel even flink praten als Brugman. Uiteindelijk heeft mijn baas (paar meter langer dan ik) de stekker eruit getrokken. Eigen schuld dikke bult! De volgende dag hebben we de stekker er weer in gedaan, hij was inmiddels wel afgekoeld. En toen was hij weer helemaal braaf!

Net nog had ik ruzie met mijn computer, had hij zomaar mijn lieve woodstock cursor weggedondert, vond hij grappig! Ik niet, dus toen heb ik hem flink gestraft en woodstock weer geïnstalleerd! Ongelofelijk wat een eigenwijze apparaten toch weer, kunnen niet eens fatsoenlijk normaal blijven doen wat ik vraag! Dan heb ik nog liever mijn allerliefste knollebol, die doet ook niet altijd wat ik vraag, maar die heeft een hoog knuffelgehalte. Alleen jammer dat hij niet kan printen, afwassen, koelen etc. Maar goed, you can't have it all....

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:03

Laui! schreef:
Erg veel gekker moet het niet worden. Uit wraak heeft hij nu 4 (!) papiertjes tegelijk gepakt, en toen begon hij te zeuren over een papierstoring binnenzijde.

Dat doetie van mij ook altijd Verward
Dan heeftie ineens 5 blaadjes die eruit komen?! Echt een vaag ding!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-02 13:25

Zijn er echt niet nog meer mensen die vreselijk veel (psychische) problemen hebben met hun printers ed? Ben ik nou echt de enige die hier gewoon helemaal dol wordt?
Nooit crashende computers, ontploffende poeiers, rare printers, idiote kopieermachines, abnormale vaatwassers.... Verdrietig

Ook nog wel een leuk verhaal, het is jammer dat ik er niet bij was, maar mijn baas is laatst finaal door z'n bureau stoel gezakt. Erg spijtig dat ik dat gemist heb, maar ik denk dat ik hem vierkant uitgelachen had. Echt zo'n mooie leren bureaustoel... Gaatie achterover leunen, zakt hij er zo doorheen. Mèn wat jammer dat ik dát gemist heb! }>

Ik heb overigens een nare ontdekking gedaan... Als ik mijn printer uit het raam wil gooien komt hij gewoon op het balkon terecht, dan is hij nog niet stuk genoeg. En als ik hem écht uit het raam wil gooien, dan moet ik een paar meter met hem sjouwen en komt hij in de voortuin terecht. Ook niet echt wat je noemt een geweldige smak die hij definitief niet zal overleven! Dus tsja, ik moet toch maar eens kijken hoe ik hem ga verdelgen als de tijd rijp is! Scheve mond