Heeft een van jullie misschien ervaring met die nieuwe pil; Yasmin heet het geloof ik? Reclame zei dat je er niet van aankwam, geen nare bijwerkingen en ook nog eens goed voor haar en huid.. toen dacht ik
die wil ik wel. Heb nu microgynon, heb ik geen problemen mee hoor maar ben gewoon erg benieuwd naar die nieuwe. 

en jantje 
al op mn 11e ongesteld.. snik) Ik ging dus echt bijna dood van de pijn 1x pm, zo erg dat ik op school een keer helemaal flauw gevallen ben en met de ambu opgehaald moest worden (zag niks meer, alleen zwart
) Op doktersadvies toen aan de pil gegaan, dat scheelt zo erg dat ik dus helemaal geen last meer heb van buikkramp
Langleve de pil dus. Maar ik zei erbij dat ik in de Fancy ofzo iets had gelezen over een pil die ook goed was tegen puistjes (was 13, had een beetje last daarvan) Dus toen heb ik van mn 13e tot mn 16/17e Diane35 gebruikt. Recept werd steeds automatisch verlengd. Tot mn pil een keer in het weekend op was en ik een recept ophaalde bij een plaatsvervanger die zei dat Diane helemaal niet geschikt was voor langdurig gebruik (best zware pil) Ikke ongelooflijk balen