Eline vertelde me net een leuk recept, ze zal hem hier wel neerzetten nu zou het leuk zijn als jullie ook milkshake recepten hier zouden zetten!
Ben ik eigenlijk ook wel heel benieuwd naar.. Had er laatst een gemaakt, maar dat was echt meer een mElkshake geworden..
Oh, Ja, Vanmiddag had ik een poging gedaan tot een bananenmilkshake, ik had alleen geen bananenijs dus gooide ik er maar van die danoontjes kwarkjes erdoor wat ik beter niet had kunnen doen..
haha ik woon in een friettent met klaargemaakte milkshake dus maken heb ik niet nodig hahaha (wel handig zo)
Ja Banaan is echt lekker Maar chocolade vind ik ook erg lekker! ChingYi: Wow Dat is lekker handig! Dat wil ik ook.. zowat elke dag van die lekkere milkshakes *Jam *
haha duhhh wie droomt daar nou niet van hahatis zeeeer handig...ik hoef maar te roepen en even later staat het kant en klaar voor mijn neus
Tinkelbel schreef:Dit is meer iets voor VT Het was bedoeld om mensen hun creativiteit met milkshake recepten te laten uitten maar het slaat een beetje om
Zo wat een lekkere service *Jaloers *Heeft iemand anders misschien nog tips dan om een goede milkshake te maken die een toch wat beter resultaat heeft dan de mijne..?
nou ehmm...probeer het eens met vanille ijs, chocolade saus, magere melk & hazelnoten, en dan in de mixer