ok.. mijn vriend vroeg toen straks of ik hem nog wel leuk vind.. ik vond het een beetje vaag dat hij dat vroeg, dus ging stiekem denken dat hij het uit wilde maken ofzo. Maar nee dat wilde hij niet hoor, hij zou niet willen dat het nog ooit uit ging etc etc. maar hij bleef er wel steeds over door gaan. Ik zei dat ik het nogal vaag vond dat hij dat dacht.. en dat is gewoon zo. Ik heb het gevoel gekregen dat hij wil dat het uit gaat, maar het niet zelf wil doen. Dus dat hij het uit gaat lokken zeg maar zodat ik het uit maak. Ik heb nu dus een scheur in m'n teen en ik hebiets met m'n darmen.. ga zo onderhand dood van de pijn dus voel me echt oliebol nu!!
Maar ok, ik krijg steeds meer de neiging om het uit te maken. Ik heb tegen m gezegd dat ik hem misschien niet meer echt leuk vind, zoals op het begin, maar dat ik wel veel van hem houd. Maar stiekem heb ik toch een gevoel dat het uit moet gaan. Net ook op internet.. ik heb nu dus vakantie en hij niet, hij moet morgen tot 10 uur naar school. Zijn school is vlakbij stal. Nou, dus hij vroeg of hij mee kon naar stal, ik moest om half 10 op stal zijn dus dat ging niet.. vroeg hij of het goed was als hij dan uit school kwam maar ik heb na dat gesprek van toen straks geen behoefte hem te zien dus heb maar iets verzonnen. Maar ik kan toch niet blijven verzinnen enzo?? Wat moet ik doen? please help me.. ik voel me echt poedersuiker!! 
maar ik weet niet ik denk dat ik het beter uit kan maken.. het word wel moeilijk voor me en voor hem ook.. dat weet ik. maar misschien is het beter. maar wat zeg ik dan tegen hem/
of