Ik gebruik graag de Juicy nagellak van Lancome, heb ze in verschillende kleurtjes, o.a. Oranje, lichtroze en blauw.
De nagellak heeft een heel subtiel glimmertje en is niet super dekkend als je hem maar 1 x aanbrengt. Breng je hem in meerdere laagjes aan dan word ie steeds feller. Oja, hij ruikt ook erg Juicy, niet een vieze stinkgeur zoals de meeste andere nagellakjes hebben.
ik heb altijd een doorzichtig laagje op me nagels. vind het wel zo netjes staan als ik aan het werk ben en scheeld als ik aan het werk bent en er komt verf op dan kan dat verf er zo weer af door de nagellak remouver (ofzo hoe je het ook schrijft)
meestal french manicure op mn nagels en teennagels.... maar ik heb meestal acryl en dan gaat er dus alleen een laklaag overeen maar experimenteren met kleurtjes is ook leuk als ik niets te doen heb.. heb striping nagelak maar gebruik soms ook een oud eyelinerkwastje... o ja en voor de randjes heb ik meestal een wattenstaafje klaarliggen..
Ik heb gelnagels, French manicure. Mijn teennagels deze zomer constant knalrood, omdat dat de enige kleur is die het blauwe kan wegstoppen (Memuska is op mijn BEIDE voeten gaan staan!)