Ben&jerry's ijs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Ben&jerry's ijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 17:54

oooooooooooh men wat is dat lekker en vreselijk verslavend!
gewoon niet leuk meer want het is dus in apeldoorn bijna nergens te verkrijgen.
maarja mijn zusje en ik hebben er wat op gevonden we bestellen het via de new york pizza.
jawel zo'n ventje op een brommer komt ons ijs bezorgen!!!!haha ze zullen daar wel denken 4 bakken ijs!!!!!!?????????? maarja daar doen we wel 3 dagen mee hoor Schijnheilig ongeveer dan....

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 17:58

hmmmm, toen ik nog in A`dam op school zat ging ik echt vaak naar de Ben en Jerry`s winkel Tong uitsteken zooo lekker is dat. Je kunt trouwens ook van die ben en jerry ijsbekers in de ah, of vomar ofzo kopen, kwam ik laatst achter. Haha! Banaan met supergrote chocoladestukjes, en walnoten hmmmmm

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:23

HAHA zal ik je even lekker maken? Ik ben in de Ben en Jerry's fabriek geweest in Vermont Kwijl Daar mochten we alles proeven.... en ze hebben daar in Burlington ook gewone B&J winkels... net een ijssalon alleen dan álles B&J.... MJAM.

Overigens verkopen ze het nu ook bij de Konmar en Super de Boer, dus vreemd dat het in A niet te krijgen is.. Verward

Overigens zijn New York Super Fudge en Cookie Dough de allllllerlekkerste!!!!!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:23

mm,das echt zo lekker joh,vooral die caramel met chocolade!!!!!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 18:25

Cookie Dough pfffffffff na een bak had ikhet wel gezien maar mijn zusje 9jaar in de states gewoont is daar ook verslaafd aan)
ik ga idd voor de chunky monky met banaan en walnoot en grote stukken chocola de caramel cewcew was ook wel lekker maar zo onwisj machtig!

http://www.benjerry.nl is hun website Lovers Lovers btw super de boer heb ik niet gekeken ga ik snel doen... weten de A's waar die zit in A? (hebben wij er wel eens zo-1)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:26

Laura schreef:
Overigens zijn New York Super Fudge en Cookie Dough de allllllerlekkerste!!!!!!

Vingers aflikken Tong uitsteken En wat dacht je van Phishfood? Kwijl

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 18:36

Hey what's ya'll doin'?
Just chillin' with my two best friends... Ben and Jerry Haha!

the perfect evening!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:24

ik zie hier altijd een auto van rijden, een heel komisch ding! Leuke kleuren en oud model!
Ik heb het zelf nog nooit op, maa rik zal het binnenkort es ff proeven!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:30

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kwijl
chocolate chip cookie dough Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Lovers
die is zooooooooooooooooow lekker, nu je me eraan herinnert ik denk dat ik dat deze week ff ga halen, oh ik weet het, neem een bak mee naar Frederike Tong uitsteken

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 19:45

MENNNN chocolate fudge brownie Vork
Vingers aflikken Kwijl oew en de Jamin zit tegenover mn werk dus in de pauze steek ik snel de winkelstraat over en dan kan ik lekker ijsje halen mmmmm en ze hbebn ook no eens SUUUUP veel smaken Vingers aflikken

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 20:48

mmmmm lekkuuur!!!!!!!!!!!
Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vork Vork Vork Kwijl Kwijl Kwijl

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 22:57

ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh wat gemeen onze jamin had ze laatst niet Frusty Frusty Frusty of alleen van die hele kleintjes met 2 lepeltje heb je 'm dan al op en das niet leuk!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 00:38

ik vind het ook heerlijk... bij ons kan je het bij de videotheek halen.
ik heb altijd die vanille met karamel slierten en cacao.
het is wel duur, maar ook heel erg lekker...
5 euro voor een halve liter is wel prijzig, maar is het wel waard... af en toe Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 01:46

Ik heb hier in Nederland als vertegenwoordigster gewerkt voor Ben & Jerry's en dat was gewoonweg verrukkelijk! We moesten tijdens de training echt alles proeven, voordat we het verkochten.. Lachen Echt heerlijk ijs! Het is wel prijzig, maar het is de prijs wel waard! Bij de konmar en de appie heijn verkopen ze ook Ben & Jerry's ijs. Verder heb je nog wat Ben & Jerry's ijssallons in Nederland plus nog wat losse verkooppunten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 01:49

Bij de videotheek op het Mercatorplein verkopen ze het Vork
Is niet zover van Wenum-Wiesel Haha!
Ze hebben er de "grote" bekers (die toch altijd weer te klein zijn) en de 1 persoons bekertjes.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:17

Ik dacht al... nimber ook al in de VS geweest??? De eerste keer dat ik van dit ijs gehoord had was toen Laura net terug was uit de VS en vertelde dat ze dit ijs zo miste *LOL* (jaja... een olifant vergeet nooit iets Haha! ). Nu ben ik toch wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar dit ijs!!! *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:19

Nou Maarten... als je dan toch eens langs komt om met mij Maaike een goede beurt te geven Schijnheilig Dan haal ik wat ijs voor je. Lachen

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:23

*ligt in een deuk!!!* (honeybee, wat zeg je nu!!!?? Bloos ) hmm.... wat ik al niet moet doen om dat ben&jerry's ijs te proberen... ik ben nu toch wel heel benieuwd of het echt zo speciaal is als iedereen hier zegt.... Mensen....? is het nu echt zo ontzettende lekker??

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:25

Echt.... je likt je vingers er bij af en haalt echt het onderste uit het kartonnetje.. *LOL*
Enne.. ik zeg toch niets verkeerds? Verward Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:32

ohohohohohohohoh Schijnheilig sorry sorry sorry... dit wordt een langzame chat en eigenlijk moeten we hiermee stoppen (ik doel hiermee op de boktregels). maarja... er is niemand anders meer die over dit overheerlijke ijs wil praten dus moeten wij tweeen het maar over ijs hebben... ik heb nog nooit iemand zo verleidelijk over ijs horen praten Haha! *likt zijn vingers af bij de gedachte aan het overheerlijke Ben&Jerry ijs en wat al niet meer*. Hmm.... zou wel eens willen weten wat voor gedachten andere mensen bij dit ijs hebben Schijnheilig ohoh Frusty sorry sorry sorry... het gaat weer veel te ver en ik laat me weer helemaal door dit overheerlijke ijs meeslepen. men zegt dat vrouwen altijd hun heil zoeken in lekker ijs, maar ik heb het idee dat lekker ijs ook iets bij mannen losmaakt *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:43

Helemaal gelijk heb je Maarten! Schijnheilig Wie kan er nou gesprekken weerstaan die over Ben & Jerry's gaan *LOL*
En tja... wat al dat ijs wel niet bij een mens los maakt. Haha!
Je gedachten slaan er helemaal van op hol. Het ijs is echt om je vingers bij af te likken... vooral al dat lekkers wat er doorheen gemengd zit. Hmmmmmm..... ik zwijmel al helemaal weg bij die gedachte en krijg behoeften om ergens een inbraak te plegen. }>
Het is net of er bij het eten, likken, drinken, slikken enz. een engeltje over je tong heen piest... Ik krijg er dan ook hele spontane lichamelijke reactie's van Schijnheilig Ik krijg kippenvel over mijn gehele lichaam, mijn haren gaan recht overeind staan Kwijl en ik krijg een heel vreemd gevoel van binnen....

En dat.... alleen al door aan dit ijs te denken Schijnheilig (wat zou er gebeuren als ik het ga eten? )

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:49

Hmmmmmm Schijnheilig nog meer mensen met dit soor rare fantasiën??? *LOL* ik heb persoonlijk dit soort gevoelens (nog) niet, maar dat kan komen omdat ik dit ijs nog nooit heb geproefd. Wie weet wat het bij mij losmaakt... waar kan het in de buurt van benneveld krijgen? Ik weet dat het in de buurt van Drachten verkrijgbaar is (geen commentaar Lips are sealed *LOL* ) maar ik zoek nog iets dichter bij Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:53

Nee, Maarten.. je kunt niet meer terug krabbelen.. daarvoor is het te laat.... eerst moet je samen met mij Maaike een goede beurt geven en dan wordt je daarvoor beloond met een heerlijke beker Ben & Jerry's ijs.. *LOL*

Maar goed.. om je toch wat tegemoet te komen.. het wordt verkocht bij de Jamin en vaak ook bij de AH en de Konmar..... Verdrietig

Enne... rare fantasiën???? Hoezo??? Verward

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 02:59

nou... ik vind het toch wel heel erg ver gaan als je allerlei lichamelijke gevoelens krijgt bij het ijs eten... (maar ik kan me zo voorstellen dat het wel eens kan gebeuren dat je dergelijke dingen voelt) ik geef je nu nog het voordeel van de twijfel. Als er straks nog meer mensen reageren met dergelijke lichamelijk reacties dan zal het wel normaal zijn en dan wil ik echt niet weten wat dit ijs bij mij teweeg brengt Haha! Ben&Jerry's was het toch of niet?? *LOL* Ik zou graag nog wat reacties willen horen van mensen die dit ijs geprobeerd hebben. Nog meer mensen met dit soort physiologische reacties??? Haha!

Tja... bovenstaande was eigenlijk om het geen langzame chat te laten lijken (laui... klaag me maar aan als je wilt!! Haha!). Ik kan me er nog geen voorstelling bij maken dat iemand als Honeybee (die zo aardig overkomt) dit soort taal uit durft te spreken. WAt moeten bokkers wel niet van deze persoon denken als ze dit soort uitspraken lezen over ijs!!!?? Als ik zoiets lees dan maakt het een hoop bij me los en ik ben wat gewend... maar dat zal vast komen omdat ik dat verrukkelijke ijs nog nooit heb geproefd. Wat zit er in....? Kan iemand me dat uitleggen (ok ok ik kan me 1 persoon voor de geest halen die dat kan Haha! )

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-02 03:33

Helaas Maarten.. niemand meer online op dit moment.. Haha!
Wat gaan mensen wel niet van mij denken? Nou, niets negatiefs mag ik aannemen.. ik ben een leuke vrolijke meid die weet wat er te halen valt in deze maatschappij Haha! Helaas mis jij net dat stukje kennis.. Schijnheilig Maar als het aan mij en Maaike ligt.. niet lang meer... *LOL* Ik ben overigens wel benieuwd wat dit dan bij je los maak *LOL* Haha!

Wat betreft de smaken.. je hebt hier:

Vanilla Caramel Fudge (Vanilleroomijs met dikke slierten caramel en zachte chocola)
Chunky Monkey (Bananenroomijs met walnoten en belachelijk grote brokken chocola)
Chocolate Fudge Brownie (Chocoladeroomijs met stukken echte Boston Brownie)
Chocolate Chip Cookie Dough (Vanilleroomijs met stukken ongebakken koekjesdeeg en brokken chocola)
Vanilla like it oughta be (Vermont's beste vanilleroomijs)
New York Super Fudge Chunk (Chocoladeroomijs met brokken witte en donkere chocola, pecannoten, walnoten en gecoate amandelen)
Cherry Garcia (Roomijs met kersen en brokken donkere chocola)
Phish Food (Chocoladeroomijs met dikke slierten caramel, gesmolten marshmallow en chocolatevisjes)
Caramel Chew Chew (Caramelroomijs met slierten caramel en gechocolateerde caramelbrokken)
The Full Vermonty (Roomijs met ahornsiroop, geroosterde pecannoten en een swirl van caramel)
Honey I'm Home! (Honing vanille roomijs met gechocolateerde honing snoepjes)
Berry N'ice (Aardbeienroomijs met stukken verse aardbei)
One Sweet Whirled (Caramel & Koffie roomijs, Caramel & Marshmallow slierten & brokken koffie cacaofantasie)
Half Baked (Chocoladeroomijs & Vanilleroomijs gemixt met Chocolate Fudge Brownies en brokken ongebakken koekjesdeeg)

Na het typen van al deze informatie bedenk ik me dat de nieuwe Honey I'm Home! Wel helemaal in mijn straatje past Vingers aflikken Daar komt bij dat de namen van al deze ijssoorten mijn gevoelens geheel bevestigen.. en als je dan leest wat er allemaal in zit... Kwijl Echt.. iemand moet me tegenhouden.. ik ga zo wat doen Lips are sealed