na zoveel onderzoeken dit als uitslag! nog maar 1 jaar :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_super_pony

na zoveel onderzoeken dit als uitslag! nog maar 1 jaar :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 20:18

ik heb lang zitten twijfelen of ik deze topic wel zou open. maar ik wil toch graag mijn verhaal kwijt!

ik heb al ongeveer 2 jaar kanker. dat is natuurlijk al erg maar het wordt nog erger want in die 2 jaar kreeg ik alleen te horen dat ik er wel weer boven op kwam!
ik was dus helemaal blij want ik dacht ik redt het enzo en ik overleef dit en kom er samen met mijn paardjes doorheen!
nouw niet dus!!!!
ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken enz.
het duurde al langer als normaal en ze belde mijn ouders op (ik ga nu al in mijn eentje want ik ben het nu wel gewent wat ze gaan doen)
ik vondt het al een beetje raar want ze konden het toch ook aan mij vertellen! ik zat daar dus rustig te wachten...komt de arts naar mij toe:
we moeten je wat ernstig vertellen! de kanker is uitgezaaid naar je hoofd en door naar je borst gegaan en we kunnen hier niets meer aan doen! (sorry als het een beetje raar over komt maar ik kan dit niet anders als huilend vertellen )
ik was me kapot geschrokken want ze vertelde me altijd dat ik er weer boven op kwam en dat het al bijna weg was!
maar het ergste was nog dat ze me vertelde hoelang ik nog had, ik hoopte nog wel 3 jaar ofzo maar nee ik heb gewoon nog maar 1 jaar (kan nog iets meer worden ze weten het niet prescies) maar gewoon 1 k*t jaar! sorry maar ik kan echt niet meer elke dag leven en denken weer een dag minder ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
ik was net zo ver met alles eindelijk mijn paard naar het Z springen gerden me pony naar het M springen gereden en me paard van 3 eindelijk ingereden! ik weet niet of ik nu nog naar school moet gaan want ik wil zo veel mogelijk bij me paard zijn! maar aan de andere kant ook weer niet want ik moet der toch weer verkopen en ik weet het allemaal niet meer! sorry maar ik moest dit verhaal kwijt het heeft alles verpest voor me en ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
ik hoop dat als ik ga voor mijn laatste onderzoek (waar het nu allemaal zit de leukemie) dat ze zeggen meid we hebben het fout gezien je komt er weer boven op maar dat gebeurdt toch niet! ik ga echt nooit meer voor onderzoeken naar het ziekenhuis want het heeft toch geen zin meer!
Laatst bijgewerkt door x_super_pony op 01-08-05 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Re: na zoveel onderzoeken dit als uitslag! nog maar 1 jaar :

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:21

jezus geen woorden voor, meid ik wens je alle sterkte van de wereld toe! En geniet nog van alle mooie dingen in je leven, doe dingen waar je altijd al van droomde, leef en geniet van elke dag die je nog hebt

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 20:23

dank je wel ik ga ook alleen nog maar leuke dingen doen! veel met me paardjes enzo bedankt voor de lieve reactie!

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:23

inderdaad, probeer te genieten van de mooie dingen! Heel erg veel sterkte

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:24

Damn.
Wat schokkend zeg.
Ik kan alleen maar hetzelfde zeggen als Welshcobfan;
Geniet nog van alle mooie dingen in je leven, Doe dingen waar je altijd al van droomde, Leef en geniet van elke dag die je nog hebt.

Heel heel veel sterkte.

Riene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:24

goh, jeetje wat supererg voor je !
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren, maar ik zal duimen voor je dat de dokters een fout hebben gemaakt. Maar je mag de moet niet laten zakken, hoe idioot het op dit moment klinkt, mss is er nog een kansje en verder probeer zoveel mogelijk te genieten, dat kunnen ze je niet meer afpakken. Veel sterkte.

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:25

Ik kan maar 1 ding zeggen, heel veel sterkte ! Wat is het ook een klote ziekte ! Ze hebben destijds mijn vader nog twee maanden gegeven, het zijn er uiteindelijk 5 geworden. Ik hoop dat het bij jou ook langer duurt!

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:25

Hier zijn inderdaad geen woorden voor! Ik wens je ook alle sterkte, en hoop heel hard op een wonder! Doe alles wat je nog wilde doen en doe vooral geen dingen meer waar je toch en hekel aan hebt! School tja, je ziet er wel al je vriendinnen en misschien ishet wat aangename afleiding? Weet t ook verder niet jeetje zeg...

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 20:26

bedankt allemaal

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:27

Wat erg voor je! Heel veel sterkte in de komende tijd. Ik hoop ook echt voor je dat het ziekenhuis het bij het verkeerde eind heeft.
Kunnen ze de tijd ook niet rekken?
Ik weet niet of ik meteen zou stoppen met school. Aan de ene kant kun je wel dingen gaan doen die altijd nog eens zou willen doen, aan de andere kant leg je op school ook heel veel sociale contacten. Je blijft dan wel je vriendinnen elke dag zien.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:30

Wat erg zeg..
Heb er geen woorden voor.
Ik zou zeggen geniet van elk uur dat je hebt, rij veel paard..
Heel erg veel sterkte

sabine_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:31

heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je nog een hele leuke tijd tegemoet gaat. vooral doen wat jij denkt dat goed is en waar jij plezier mee hebt! sterkte kan niks anders zeggen

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 20:34

maar weet je wat het ook is als ze de tijd gaan rekken dan leef ik zo wat als een kasplantje en daar heb ik geen zin in want dan moet ik zo wat de heletijd in het ziekenhuis zijn!
ik heb ook besloten net met mijn ouders dat als het heel slecht met me gaat ik graag wil overlijden in me eigenhuis in mijn eigen bed!
waar ik me gewoon het veiligst voel!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:35

Jeetje...Ik ben er stil van. Wat verschrikkelijk oneerlijk dat je dit moet overkomen
Als wonderen en geluk zouden kunnen regenen, dan wenste ik je een enorme stortbui toe

Riene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:39

pfff het leven zit zo oneerlijk in elkaar he, kvind het supererg voor je om als jong meisje dat normaal veel plezier moet hebben zonder zorgen met deze ziekte moet zitten en geen uitweg meer is, en probeer van elk moment te genieten doe dingen die je normaal niet zou doen (toffe dingen), probeer er nog een "toffe" in hoever je het tof kan noemen tijd van te maken.

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:40

meis ik wens jouw zo veel strekte toe en veel plezier met je paardjes en dingen en laat al je wensen uitkomen en doe wat je veel plezier geeft want dat kan niemand je meer afpakken dan!

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:41

Heel veel sterkte doe wat je nog wilde doen en meer weet ik eigenlijk niet te zeggen ik heb er gewoon geen woorden voor
echt vreselijk

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:41

Jeetje wat heftig! Ben er even stil van, wat moet het moeilijk voor je zijn om te horen dat je nog maar 1 jaar te leven hebt... Ik kan alleen maar zeggen wat de rest ook al zegt: geniet zoveel mogelijk van je leven op dit moment, doe wat je altijd hebt willen doen, geniet van je paarden, van je vriendinnen, van je ouders, van je omgeving. Probeer zo weinig mogelijk stil te staan bij hoeveel tijd je nog hebt, hoe moeilijk het ook is... En bovenal, heeeel veel sterkte meid...

En Ludo, ontzettend mooi gezegd....

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:43

Tjee ik schrik me rot. vreselijk om het te horen. heel veel sterkte en ga genieten van je leven zolang je het nog hebt.

x_super_pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 20:44

bedankt allemaal dit geeft me echt een steun al jullie reacties echt super bedankt!!!!!!!!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:49

Heb helemaal trillingen over m'n rug lopen van je verhaal... verschrikkelijk zeg... wat een schokkend verhaal.
Ik wens je ook alle geluk van de wereld toe, en dat dit jaar ondanks alles nog een verschrikkelijk mooi jaar voor je mag worden. Sterkte heel heel heel erg veel sterkte...

Antgillya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:49

heel veel sterkte en zoals alle andere ook al zeggen geniet van de tijd die je nog hebt en probeer er niet te veel aan te denken, elke mooie dag is er 1 die niemand je meer af kan pakken!
geniet van je paarden!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:50

ik ben er ook helemaal stik van, wat vreselijk zeg..
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk heb je een fijne en gelukkige tijd.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:53

Jeetje, ontzettend veel sterkte!
Meer kan ik denk niet voor je doen.
Maar geniet van alles zolang het kan.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 20:54

Meid, geniet van elke dag dubbel zoveel, en maak er nog iets moois van, doe nog lekker veel met iedereen van wie je houdt.
heel veel sterkte