Ik was niet echt zenuwachtig, en de examinatrice bleek paarden te fokken en een hekel aan arabieren te hebben. Dus de hele rit over paarden gepraat. Ik had een beetje slordig gereden, fietser geen voorrang verleent (kon ik me niet herinneren), maar.... Ik was lekker wel geslaagd!
Kwam de gementorde examinator van de vorige keer ook tegen (na m'n examen) en die is nu volledige examinator. Eikel! Nah goed, ik naar huis, naar de gemeente roze papiertje gescoord (22 eurotjes). En lekker met mijn mams auto naar huis.
Thuis hadden ze voordat ze de uitslag wisten al taart gehaald. M'n moeder had een kaarsje aangestoken en de hele tijd laten branden (met een briefje erbij: niet uitblazen). Na de taart in m'n eentje naar m'n werk. Zat ik toch een partij te grijnzen, maar goed, ik heb nog steeds geen brokken gemaakt, alleen 1x (op een rotonde) m'n knipper niet uit gedaan, maar hey, who cares!
Zo maar weer eens taart halen voor de folks hier, en dan niet drinken, want ik moet nog rijden!
*big smile* 

Nu nog lekker met mijn vader's auto hele einden rijden, dat is zo'n heerlijke diesel... Die van mijn moeder is echt opgefokt, zo'n clio kreng, wel lachen *scheur*. Wel heel braaf bij stoplichten etc wachten tot ik verder mag, want ze flitsen je hier echt helemaal naar, best balen, maar goed... 

in mn eentje in de grote boze buitenwereld die 'verkeer' heet!

.