kunnen jullie je ook zo irriteren aan....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 17:08

vieze mensen, vrouwen met haar onder hun oksels en naar zweetruikend. Mensen waarbij de binnenkant van de oren gewoon groen is van het oorsmeer. Mensen met supervet haar, rauwranden onder hun nagels. ieuw ik vind het zo vies.

Vooral stinkende mensen als je in een kleine ruimte (lees lift) staat, toen ik nog een klein hummeltje was zei ik dus altijd recht in iemands gezicht als me iets niet beviel. Nu ben ik beleefd en zeg niks, eigenlijk moet het toch kunnen.

Ik heb het voor het laatst in de 1e klas van de middelbare school gedaan, bij een leraar (jep biologie) ik moest voor de klas komen en hij vroeg me wat, ik kon zijn vraag niet beantwoorden en hij begon in mijn gezicht te hijgen (schreeuwen) en hij stonk zo uit zijn mond dat ik dat mijn hoofd omdraaide zodat ik met mijn achterhoofd naar hem toe stond. Ik moest hem aankijken schreeuwde hij en toen zei ik als u uw tanden eerst gaat poetsen dan kijk ik u aan.

Ieeeeh dat heb ik geweten hij vond me het hele jaar niet zo lief meer.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:22

Ik vind dat ook afschuwelijk *LOL*
Drie keer raden welke bioleraar jij had....Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 18:46

IEK Vind ik ook zo ranzig!
Misselijk

Vooral van die leraren die uit hun mond stinken en dan je iets uit komen leggen! *vinden ze het gek dat je OF nix vraagt... OF ze een pepermintje aanbiedt! Haha! *

Of dan ga ik een keer met de bus naar school, staat er zo'n vies ventje te stinke! En dan natuurlijk weer zo;n overvolle bus waar je niet in kunt bewegen...

bah bah

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 19:03

het is niet het ergste waaraan ik me kan ergeren, maar erg fris vindt ik het zeker niet,geef ik toe
Alleen vindt ik het erg gemeen om het dan recht in het gezicht te zeggen. Je kan daar iemand heel erg mee kwetsen en dat doe ik gewoon niet.
Ik denk er ook zo over;Jij zou het toch ook kwetsend vinden als iemand zo naar je toekomt en je vertelt dat je stinkt of vet haar hebt. Misschien heb je wel net gesport, ben je druk geweest je paard z'n stront op te ruimen of dat het heeft geregent en je haar dus totaal vernield is en er dus absoluut niet uitziet. Je weet niet hoe het komt. En als iemand gewoon altijd stinkt, misschein denkt die persoon wel dat hij zich goed heeft schoongemaakt. Die vindt zichzelf niet stinken. En dan zegt iemand opeens "jij stinkt" nou lekker voor je ego dan. Je schaamt je dood en je voelt je niet meer zelfverzekerd.

Ik vindt het niet erg als anderen het zomaar zeggen, ze moeten het immers zelf weten. Maar ik vindt het persoonlijk gewoon een beledeging om te zeggen en daarbij kwetsend. Dus doe ik het niet.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:53

Aan mensen die stinken ja! Frusty
Ken er genoeg die gi-gan-tisch uit hun muiltje ruiken en juist met hun moet ik dan praten Frusty
Of met die zweterige personen... *Yuk!*

Ben wel altijd bang hoe IK nou overkom Lachen Of er bij mij ook een bepaald (paarden)geurtje hangt? Lachen Dat zou dan wel minder zijn natuurlijk Tong uitsteken

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:59

oehhhhhh daar ken ik echt niet tegen hoor!! Ik heb ook 2 leraren die stinken!!!! En ze roken allebei dus tsja....en dan die zweetlucht...bleghhhhhh!! Ik rook zelf ook, maar er zit altijd deo en sterke menthol kauwgom in mn tas. Dan ruik je het niet zo....maar die 2 leraren! Echt ranzig is die geur van hun!!! Misselijk

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:00

überhaupt aan onverzorgde mensen, daar hoeven ze nog niet eens voor te stinken (al gaat dat wel vaak samen).
Je hoeft echt niet het duurste van het duurste aan te hebben, maar het is toch een kleine moeite om te zorgen dat je kleren schoon zijn, je haar gewassen is etc. etc.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:04

bah.. mensen die uit hun mond stinken vind ik het ergste.. zweet ook.

als zevet haar hebben ofzo dan kan het me niet zoveel schelen, moeten ze zelf weten.. maar als ze stinken is het wat anders Misselijk

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:10

Bij ons in de klas zit er zo iemand, ze komt elke dag te laat,,meester de wekker was niet af gelopen" haar haren zijn nooit gekamt noem maar op... Ze stinkt verschrikkelijk en haar tanden zijn nooit gepoetst en ze bemoeit haar met alles Boos!
Dit is erg lastig, als we gaan zwemmen zitten we één groot kot voor alle meisjes en één voor alle jongens( dit is omdat dit het lager is) en dan stinkt het altijd daar naar haar. jackkes

Groetjes celine

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:18

gatverdegatver wat een vies topic. Maar ik moet eerlijk zeggen dat veel paardeneigenaren zich hier ook schuldig aan maken Haha! . Heb je heerlijk een uur flink lopen trainen in de bak en zit je onder de paardenharen en ruiken je kleren een uur in de wind naar paard, kom je tot de conclusie dat je nog even een kleine boodschap nodig hebt en heb je net geen tijd om je uitgebreid om te staan kleden. }> . Ik heb al heel wat Jack Russels achter me aan gehad als ik van stal uit nog even snel naar de winkel ging Knipoog . Maar echte viespeuken heb ik ook een hekel aan. Alsof ze het zelf niet ruiken Boos!

aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:27

idd vies topic!! Misselijk
ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt!
alleen wel eens van die mensen die zo ranig eten met hun mond open enzo dat is ook echt Misselijk bah!
maar jah ook zo lomp om te zeggen dat ze dat niet moeten doen,
zeker als je ze niet kend Frusty

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 23:55

Mensen die uit hun smoel stinken hebben ook altijd de neiging om dingen recht in je gezicht te zeggen...ik houd mijn adem dan altijd in en stik dan op een gegeven moment...ik kan er echt niet tegen.
Ik werk in een winkel waar ook vaak van die gore klanten komen, dan vragen ze wat en komen ze altijd zo dichtbij je staan, alsof ze willen dat jij weet dat zij stinken! Vorige keer moest ik echt even wat gaan drinken, ik zat achter de kassa en ging echt bijna over mijn nek! Misselijk

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 11:24

flair schreef:
vieze mensen, vrouwen met haar onder hun oksels en naar zweetruikend. Mensen waarbij de binnenkant van de oren gewoon groen is van het oorsmeer. Mensen met supervet haar, rauwranden onder hun nagels. ieuw dat mijn hoofd omdraaide zodat ik met mijn achterhoofd naar hem toe stond. Ik moest hem aankijken schreeuwde hij en toen zei ik als u uw tanden eerst gaat poetsen dan kijk ik u aan.

maakt Misselijk Misselijk Misselijk neigingen Misselijk Misselijk Misselijk
blurp,yuk,iew wat gaderdamme Extreme duivel

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 17:41

gomir schreef:
Ik vind dat ook afschuwelijk *LOL*
Drie keer raden welke bioleraar jij had....Haha!

HASTER!!! jij ook zeker? Als je een vraagje niet wist was je gelijk dom en niet goed genoeg voor het vwo bla bla

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:07

Maar ik wist altijd alles *LOL* en wij kregen binnen twee maanden 'gelukkig' de geweldigste stagiere ooit (NOT!)...!
Bij ons in de gymklas was dat trouwens helemaal erg, als je iets niet wist kon je eruit gaan. Dan lette je toch niet op of je leerde niet en dan zou je het toch nooit redden! Boos!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:17

Bah inderdaad, dit is allemaal echt goor. Misselijk

Leraren konden er ook wat van inderdaad, maar moet zeggen dat het op het HBO een stuk minder is dan op de Havo Haha!

Zelf zou ik nooit in mijn gore kleren een winkel binnenstappen. Ik weet 't niet, maar voel me dan gewoon niet op mijn gemak. Op de manege interesseert het me echt niet, maar anders dus wel, vind het thuis al goor om te lang in mijn paardekleren rond te lopen.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:40

Natascha schreef:
gatverdegatver wat een vies topic. Maar ik moet eerlijk zeggen dat veel paardeneigenaren zich hier ook schuldig aan maken Haha! . Heb je heerlijk een uur flink lopen trainen in de bak en zit je onder de paardenharen en ruiken je kleren een uur in de wind naar paard, kom je tot de conclusie dat je nog even een kleine boodschap nodig hebt en heb je net geen tijd om je uitgebreid om te staan kleden. }> . Ik heb al heel wat Jack Russels achter me aan gehad als ik van stal uit nog even snel naar de winkel ging Knipoog . Maar echte viespeuken heb ik ook een hekel aan. Alsof ze het zelf niet ruiken Boos!

Nou ik vind een paardenlucht toch wel heel iets anders dan mensen die naar zweet stinken of uit hun mond stinken hoor! Ik vind paarden ook niet stinken en als mensen dat wel vinden, dikke pech! Ik loop ook rustig zo de AH in hoor, boeien! Maar stinken naar zweet etc. dat vind ik echt goor!

Als je paardrijdt voorkom je trouwens ook niet dat je zwarte randen onder je nagels krijgt, tenzij ze heel kort zijn natuurlijk.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:45

zo ken ik ook 2 meisjes die geen deodorant gebruiken. ZE hebben zo'n penitrante geur bij zich, en ik snap niet dat ze het zelf niet ruiken. Ik zelf krijg er altijd hoofdpijn van als ik er te lang bij in de buurt moet blijven. hier in mijn bureau ligt een deodorant bus. Toen een van hen laatst hier in de buurt was en ik het weer zo sterk rook, spoot ik een dus met die deodorant. Subtiel hint.... zucht. ze pakte hem niet.

Acapulco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 20:55

Wat ik ook onwijs ranzig vind. Dat is als iemand zijn hele gezicht vol puisten heeft zitten. Het is heel vervelend als je puisten heb maar verzorg de boel dan een beetje. Dat je in iedergeval niet met allemaal van die gele/witte puntjes op je gezicht of waar dan ook rondloop. Ik ken een jongen en die heeft een compleet stadion met witte mensen op z'n gezicht en het interresseerd hem geen ruk.
En ja vrouwen met hele pakken shag onder de arm vind ik ook niet echt frisjes. Of zo'n walmende zweetgeur.

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:05

Missy schreef:
het is niet het ergste waaraan ik me kan ergeren, maar erg fris vindt ik het zeker niet,geef ik toe
Alleen vindt ik het erg gemeen om het dan recht in het gezicht te zeggen. Je kan daar iemand heel erg mee kwetsen en dat doe ik gewoon niet.
Ik denk er ook zo over;Jij zou het toch ook kwetsend vinden als iemand zo naar je toekomt en je vertelt dat je stinkt of vet haar hebt. Misschien heb je wel net gesport, ben je druk geweest je paard z'n stront op te ruimen of dat het heeft geregent en je haar dus totaal vernield is en er dus absoluut niet uitziet. Je weet niet hoe het komt. En als iemand gewoon altijd stinkt, misschein denkt die persoon wel dat hij zich goed heeft schoongemaakt. Die vindt zichzelf niet stinken. En dan zegt iemand opeens "jij stinkt" nou lekker voor je ego dan. Je schaamt je dood en je voelt je niet meer zelfverzekerd.

Ik vindt het niet erg als anderen het zomaar zeggen, ze moeten het immers zelf weten. Maar ik vindt het persoonlijk gewoon een beledeging om te zeggen en daarbij kwetsend. Dus doe ik het niet.

Ben het er hellemaal mee eens als het 1x voorkomt tjaa jammer dan maar dan ga ik het niet zeggen want dat kwets je zoiemand maar als iemand elke dag uit zn meul stinkt of als je altijd bijna flauwvalt als diegeen langskomt of de spinazie ziet zitten zoals altijd
dan zeg ik eht wel...
misschien dat ze er dan wat aan doen en heb je er geen last meer van maar 1malig laat ik het voor wat het is
XXXangel

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:30

ja dat vind ik ook altijd zo vies!!!
zeker bij mannen met lang haar die hebben meestal van dat gore vette haar Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
en er zit een meisje bij me in de klas en die stink altijd naar zweet!! Misselijk Misselijk

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 00:46

Vreselijk!!!!
Het ergste vind ik nog neuspeuteren!!!! Misselijk
Ik zat een keer in de trein, en tegenover me zat z'n man een zakje paprikachips te eten. Maar echt zo smakken en zo!! Toen ging ie, toen zn zakje op was, ook nog ff met zn vingers zn kiezen leeghalen, en uitgebreid zn vingers aflikken!!! Vork Misselijk

Toen ie daarmee klaar was, ging ie ook nog ns ff zn neus leeghalen!!!! Misselijk Misselijk

Gatver, ik vind dat echt zo ranzig!! Dat doe je toch niet waar iedereen bij zit?
Of netzoals ruften in t openbaar...dat je opeens iets verrot ruikt... Boos!

Of van die kerels, die ff uitgebreid aan hun 'edele delen ' krabben...totaal geen fatsoen. Koe
Nou, en zo kan ik nog wel ff doorgaan... }>

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 01:25

Blijven jullie dan maar de komende dagen uit mijn buurt Haha! . De warmwaterfunctie van de cv-ketel heeft het namelijk begeven. Gisteren heb ik nog net kunnen douchen maar nu is het dus finito. Zaterdag heeft de monteur pas tijd om de nieuwe ketel te installeren (de branders moeten eerst vervangen worden omdat wij propaangas hebben). Gelukkig heb ik wel een flinke voorraad deo's , dat wordt flink spuiten de komende dagen Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:23

Zou ik evengoed onder een koude douche stappen hoor!! Of bij een kennis douchen!!
Maar ja, ik ben ook echt een douchefreak. Schijnheilig

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 14:41

Missy schreef:

Hmm, wij hadden op het werk een paar weken geleden zo'n situatie. Een meisje van het magazijn rook gewoon ECHT niet fris en werkelijk iedereen rook dat. Zeker de mensen die met haar samen moesten werken waren hier niet echt blij mee. Er is wel iemand die er wat van gezegd heeft, op een hele nette manier, en ik geloof ook dat ze er wel degelijk wat mee gedaan heeft.