Harry Potter verhaal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

skipperfan

Harry Potter verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 10:16

Ik had gedacht om een harry potter vervolg verhaal te schrijven, iedere keer weer een stukje erbij, net zoals bij de boktsoap, maar omdat de boktsoap er geloof ik niet meer is Verward wil ik graag een bok harry potter verhaal schrijven.

Harry Potter rekte zich uit en stond op. Eindelijk was het zover, vandaag zou hij samen met zijn vriend ron Wemel en zjin vriendin Hermelien Griffel naar de Wegisweg gaan. Hij kleedde zich aan en liep naar beneden, waar zijn grote dikke oom Herman zat en zijn magere lange tante Petunia.
De duffelingen heetten ze.
Harry ging aan tafel zitten. De duffelingen deden net alsof ze hem niet zagen. Dirk boerde asiocaal en legden zijn benen op de stoel waar harry zat om hem te pesten. Dirk is zo vet als een varken, hij is stroblond en verschrikkelijk lui!

Harry ging maar snel weer van tafel af en ging onopgemerkt de deur uit.
Hij was op de hoek en hij hoorde een motor ronkelen.
Het was meneer Wemel. Hij kwam de hoek omgescheurd en remde.
,,Stap in Harry!" riep hij. Meneer Wemel, mevrouw wemel en Ginny wemel zaten op de voorbank. Fred, George, Ron en Hermelien op de achterbank. ,,Waar is Percy eigenlijk?"
,,Die wilde bij zijn geliefde Patricia zijn," grapte Fred.

Vervolg Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 11:16

Harry stapte in en toen steeg de motor op, ze gingen op weg naar het huis van de familie Wemel ' Het nest'. Harry verheugde zich alweer om tuinkabouters rond te slingeren en zo uit de tuin te verwijderen. Daar aangekomen gingen Ron en Harry naar Ron's kamer waar Koekeroekus al zat te wachten en vrolijk naar Hedwig kraste. Ze gingen uitpakken en de kanlbonbons en kanariekano's kwamen alweer te voorschijn. Ze verheugden zich allebei op de vriendschappelijke Zwerkbalwedstrijd die van de zomer gehouden zou worden. Victor Kruml zou dan ook weer komen........Harry en Ron's favoriet! Natuurlijk zou hij dan ook langskomen om Hermelien op te zoeken. Lovers Hermelien had hem vorig jaar opgezocht bij Klammsfell.

Vervolg ......... Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 11:53

...
Maar stiekem had Harry er helemaal geen zin in dat Kruml ook kwam, het was tenslotte wel concurentie van hem als het ging om Hermelien. Niet alleen daarom maar ook om de zwerkbalwedstrijd die ze dit jaar zouden spelen tegen het team van Kruml. Als hij meezou spelen konden ze nooit winnen, want er was geen betere zoeker als Kruml. Eigenlijk mochten Ron en Harry nog niet weten dat er een andere zwerkbalwedstrijd kwam dan andere jaren. Maar Bill de broer van Ron had prongelijk verklapt dat alle scholen dit schooljaar tegen elkaar zouden spelen.

Hij wilde zich er nu nog niet te druk om maken, maar lekker genieten van zijn tijd in het nest, het huis van de familie Wemels. Maar hij kon aan bijna niets anders meer denken.

... vervolg Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 12:52

Harry had het er heel druk mee om een plannetje te maken om Kruml
uitschakelen. Want Zweinstein moest en zou winnen van alle scholen.
Hij wou toch indruk maken op Hermelien, anders had ze alleen maar oog voor Kruml. Dus hij moest een beetje vals spelen. En zo kwam het dat hij zijn peetvader Sirus om hulp moest vragen. Hij sturen Hedwig met een wanhopige brief aan haar poot. Een week later kreeg hij een brief terug waarin stond.....

vervolg.....

skipperfan

Harrry Potter verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 17:12

In de brief stond:

Maak je geen zorgen Harry. Je moet vooral je zelf zijn en in jezelf geloven, dus niet meer voordoen dan je bent, als jullie verliezen zal heel zweinstein kwaad worden op de andere scholen, Hermelien dus ook, als jullie winnen zal Hermelien je omhelsen en dan moet je haar verkering vragen.

afz. Sirius

Harry vrolijkte op bij die gedachte.

De volgende dag werden ze wakker, maar zagen Hermelien nergens.
,,Waar is Hermelien?" vroeg Ron. Harry haalde zijn schouders op.
Ze liepen naar buiten, waar Hermelien in een hoekje zat te huilen.
,,Hermelien wat is er?" vroeg Harry
,,Victor heeft zijn been gebroken en kan hij niet meedoen met de zwerkbalwedstrijd," snikte hermelien.

Vervolg!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:07

OOOO wat een geluk riep Harry uit!
dan maakt zweinstijn toch nog kans! onee sorry Hermelien zo bedoelde ik
het niet. Hermelien begon nog harder te huilen en schreeuwde 'jou gaat het ook alleen maar om het winnen, heb je dan helemaal geen gevoel?' ze rende huilend weg om knikkerbeen te zoeken zodat die haar kon troosten.
Harry bleef achter met een heel erg dubbelgevoel. Hij voelde zich er schuldig tegenover Hermelien. Hoe moest hij het goed maken?

vervolg....

skipperfan

harry potter verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 14:02

Hij wilde Hermelien achterna gaan, maar Ron hield haar tegen.
,,Weet je hoe meisjes zijn? Ze willen met rust gelaten worden,vanavond is ze het allang vergeten."
harry knikte en ging samen met Ron, Fred en George vliegen op het kleine veldje, wat ze zwerkbalveldje noemden.
,,Goede oefening, Fred!" riep George
,,Ja he!" riep Fred terug. Ze gingen op en neer zigzagend tussen de bomen door, maar harry was er niet bij. Hij was met zijn gedachten bij Hermelien. ,,Pas op, Harry!" Harry keek opzij naar Fred, op het nippertje ontweek hij een boom.
Ze gingen nog een uurtje door met trainen en gingen toen terug naar het huis, waar mevrouw Wemel een heerlijke taart had gebakken.
Hermelien was nergens te bekennen. ,,Ron, ga jij Hermelien eens roepen," zei ze. ,,Waar is ze dan?"
,,Je gaat haar eerst zoeken, voordat je een hap taart krijg."
Ron stond boos op en liep naar buiten om Hermelien te zoeken.
Maar waar was Hermelien?

Vervolg!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:09

Hermelien was met een Viavia vertrokken om Kruml op te zoeken.
Harry en Ron vonden een oude schoen in de tuin die duidelijk de Viavia was.
Maar.......er was iets misgegaan. Ze had de verkeerde Viavia gepakt. Nu was ze heel ergens anders terecht gekomen namelijk bij Villa Vilijn...........het ouderlijk verlaten huis van Voldemort. Er brande licht en ze zag rare lichtflitsen en een hoog kakelende lach die door merg en been ging...........

Harry zag het als zijn plicht Hermelien te vinden en ging samen met Ron en zijn broers door de Viavia........

Vervolg Haha!

skipperfan

hp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 14:15

Ze kwamen bij de plek van jeweetwel.
Ze keken rond of ze ergens hermelien zagen, maar de was nergens te bekennen.
,,We moeten een plan bedenken, we kunnen niet allemaal het huis ingaan."
George knikte. ,,Fred en ik blijven wel op de uitkijk, nietwaar Fred?"
Fred knikte.
Harry en Ron knikten en liepen het huis binnen.
Ze waren nog maar net binnen en toen....

Vervolg Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:47

Toen ze jeweetwel tegen het lijf liepen.
Harry had hem al vaak gezien en kreeg ook weer pijn op de plek
waar zijn litteken zat. Ron had voldermort nog nooit gezien, en schrok zo erg dat hij flauw fiel. Villa Villijn is de nieuwe plaats waar voldermort zich schuil houd. Harry wou niet nog een keer een duel aangaan met jeweetwel, hij was nu al 3x aan hem ontsnapt maar zou het hem een derde keer lukken?

skipperfan

hp verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 18:16

Maar toen dacht hij weer aan Hermelien, hij moest haar redden, desnoods met de dood.
,,Waar is Hermelien?"
Er klonk een schaterend gelach.
,,Dat kom je zo te weten."
,,Hoezo, dat kom je zo te weten?" vroeg Harry.
Ron bibberde helemaal en kroop achter Harry's rug.
Voordat ze er erg in hadden had Voldemort zn toverstok gepakt en de kamer werd opgeblazen.
Ron en Harry renden voor hun leven.
Maar ze Voldemort hield hun tegen en opeens waren ze in een andere kamer, waar Hermelien ook was.
,,Hermelien!" riepen Harry en Ron in koor. ,,Oooh harry, ik ben zo bang," jammerde ze.
Harry en Ron gingen naast haar zitten.
,,Wat is er precies gebeurt Hermelien?" vroeg Ron.
Hermelien vertelde het hele verhaal.
,,Ik was kwaad en wilde Victor zien, toen zag ik een versleten schoen leggen en ik dacht dat het misschien wel een viavia kon wezen, omdat we vorig jaar ook met zo'n vies dingen rezen, maar toen kwam ik opeens terecht bij Voldemort en net werd ik opeens wakker."
Ze hoorden opeens een akelig gelach, het was....

Vervolg

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 19:57

Peter Pippeling alias Wormstaart. Hij transformeerde zich net van Schurfie in zijn menselijke gedaante. Hij lachte gemeen. Zijn metalen hand balde zich tot een vuist.
' Nou, heb ik je eindelijk, Harry en kan ik eindelijk mijn meester terugbetalen voor alles wat hij voor mij gedaan heeft.'
Voldemort schreeuwde: Weg Wormstaart, dit wil ik afmaken.......
'Maar Meester, laat mij het nou doen'........
Harry greep Ron van de vloer en rende weg.
Voldemort richtte zijn toverstok en schreeuwde: Avade Kedavra! Een groene lichtflits verscheen en miste hen net op een haar.
Ze rende de villa uit en daar verscheen ineens:

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:47

Draco Malfidus.....

Hij probeerde Harry tegen te houden maar....

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:59

hij greep mis en smakte tegen de grond aan.
Harry en Ron renden weg , en Hermelien rende achter hen aan. Voldemort zette de achtervolging in.
Harry , Hermelien en Ron renden naar het dichtsbijzijnde dorp toe.

niemand had meer aandacht voor Draco , die stilletjes wegsloop richting een schuurtje. toen Draco de deur van het schuurtje opendeed , werden zijn ogen groot van verbazing. want .....

vervolg Haha!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:42

Want daar stond ex proffesor Smalhart die net een late Valentijns feestje
aan het geven was. Draco keek Smalhart vol walging aan, hij had een knal roze jurk aan en een hartvormige hoed op. Smalharts vergetelheids toverspreuk was nog steeds niet uitgewerkt en hij snapte ook niet wie al die mensen waren, maar daar zal hij nooit achter komen, want Voldemort richte met zijn toverstok op Smalhart en sprak een vreselijke dodelijke vloek uit. harry, ron en hermelien en draco rennen zo snel mogelijk weg.
En vonden een boterhamzakje, de goede viavia!
En de viavia bracht hen naar........

.....Vervolg Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 09:39

Zweinstein! ze mochten daar eigenlijk nog lang niet komen (het was immers vakantie) De voorbereidingen voor het nieuwe school jaar waren in volle gang. Het krioelde er van de huiselven en leraren, die allemaal een erg overspanne indruk maakte. Niemand mocht ze zien anders waren ze er gloeiend bij, zomaar op het schoolterrein komen in de vakantie. Daar zou het ministerie van toverkunts zeker een stokje voor steken!
Ze zochten snel naar een viavia om terug te keren naar het nest. Net toen ze een oude sigaar zagen liggen ...

vervolg

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 09:56

...
Ron wilde al gebruik maken van de viavia, toen harry hem tegenhield.
'Misschien gaat deze viavia ook wel weer naar voldemort. We zullen een andere manier moeten vinden om terug te gaan naar'het nest''.
Doby de huiself kreeg hen in het zicht en rende naar harry toe. 'Harry, Harry, jij bent het!' Hij begon verwoed om harry heen te springen en aan zijn kleren te trekken. Harry had moeite om overeind te blijven. 'zeg doby, weet jij misschien een manier hoe we snel naar huis kunnen komen zonder de viavia te gebruiken?'vroeg harry aan hem. 'Jazeker, hij leidde hen door het kasteel naar binnen....
Afbeelding

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 10:03

....maar toe ze het kasteel binnen waren liepen ze proffersor Perkamentus tegen het lijf.
Onee mompelde Ron. Geeft niks fluisterde Harry terug Perkamentus is best wel oke. Maar Perkamentus zag er op dat moment niet zo heel erg oke uit. Hij staarde hen boos aan, 'Wat doen jullie hier nou?, na jah laat maar ik kan het wel raden. Maar jullie gaan niet terug naar huis dat is veel te gevaarlijk!

vervolg

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 13:46

Hij stuurde ze naar de afdeling van griffoendor waar ze moesten blijven zitten tot het avondmaal, voor straf.
Harry en Ron zaten te mokken op hun kamer, maar Hermelien zat zoals gewoonlijk met haar neus in de boeken.
Daar zag ze iets wat haar vreselijk schokte......

skipperfan

verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 18:35

,,Harry, Ron, kom snel kijken!" riep ze angstig
Harry en Ron sprongen op en liepen nieuwschierig naar hermelien toe.
,,Hier staat dat iedereen die voldemort heeft overleefd, jii als enige harry, die zal sterven op de datum dat hun ouders stierven."
Ron schrok ervan, maar Harry stond er even rustig als net bij.
,,dat geloof je toch zelf niet," lachte harry.
Hermelien stopte het boek onder zijn neus en Harry's gezicht vertrok.
Er stond.....

Vervolg Haha! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:45

Wee degene die aan de vloek van de Heer van het Duister ontkomt..........
Deze vermaledijde zal alsnog sterven en wel op de dag dat de dierbaarste van deze persoon kwam te overlijden.
De enigste uitweg is de gouden veer van de Feniks vinden. Deze zal de bezitter zo veel macht geven dat hij de Heer van het Duister kan verdrijven. Anders wacht hem vanuit onverwachte hoek een wrede dood........

Ron en Hermelien trokken wit weg toen Harry dit voorlas. Nou, zei Harry nonchalant, dat wordt dus op zoek naar de gouden veer van de Feniks.
Hermelien ging direct naar de verboden afdeling van de bibliotheek op zoek naar informatie.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:50

Maar stamelde Harry, mijn ouders zijn mij inmiddels niet meer het dierbaarst, dat is Hermelien........oh Ron we moeten achter haar aan, snel!!!!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 12:06

Harry en Ron gingen Hermelien in de bibliotheek zoeken, maar ze konden haar niet vinden. Ze hadden overal gezocht, zelfs in de verboden hoek. Opeens zagen ze in een donker hoekje een kachelpijp liggen, het was een viavia. Ron en Harry keken elkaar aan en knikten elkaar toe, ze zouden met de viavia gaan....

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:37

maar op dat moment kwam Dobby de huiself aangerend.
Nee, nee, nee riep hij meneer Harry en meneer Ron mogen niet met
de viavia mee. Dobby ziet dat het niet goed is alsjeblief Harry niet doen!
Nee riep Harry ik moet wel gaan, Hermelien is daar het moet Dobby ik moet haar redden! Er was iemand op hun geschreeuw afgekomen ...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 16:16

Het was de concierge Vilder met zijn kat Mevrouw Norks. "Waar zijn ze dan lieveling? Zoek ze dan......"
Harry en Ron doken achter een gordijn maar Vilder kwam steeds dichterbij. Toen plotseling achter hem iets bewoog.........Vilder werd neergeslagen met een Trofee uit de trofeeenkast........Het was