. Maar al dat gebok van het baasje leidt wel tot een chronisch aandacht tekort dus eergisteren was meneer zo brutaal om in mijn hand te bijten terwijl ik zat te typen. Jaloers figuur zeg
. Ik heb hem boos toegesproken maar de Bokt lol blijft
.Het is mijn eerste kat (altijd honden gehad) en ik blijf me verbazen over de maffe streken die hij uit kan halen.

Maar die zijn allemaal al GEHOLPEN

Ze krapt en bijt maar heeft ook haar goede momenen. Ze kan lekker tegen je aan brabbelen en vindt de compu ook fantasties. }>
)
, dat ie het toch niet echt zo lekker vond smaken maar toch....... Hij is ook erg goed in muizen vangen enzo, en die komt ie dan bij je brengen. Dat is op zich heel goedbedoeld maar hij legt ze ook op je schoot neer. Alsof je dermate debiel bent in zijn ogen, dat jij zo'n muis niet van de grond af op kunt pakken om 'm 'op te eten'. Vogeltjes jagen kan hij niet gelukkig want hij gaat niet zoals een normale kat mekken maar echt luid miauwen tegen zo'n vogel. Dus de meeste vogels vliegen weg. Echter is het ook een tactiek van hem, want sommige vogels die vaak in 'zijn' struik zitten zijn er aangewend geraakt dus vorige week heeft hij er in totaal twee gevangen...