Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

party-girl schreef:stap maar eens een disco binnen om 3 uur nou iedereen is hartstikke dronken behalve de bobbers
Maar goed, ik vind dat er niks mis is met dit soort topics, soms is het wel goed om mensen even wat vaker met hun neus in de feiten te wrijven... }>
), zelfs niet te fietsen 
). Ik ben gewoon al gek genoeg van mezelf 
) 
,ja maar wel met een stoot alcohol erachter.......
echt erg gewoon... zaten ze 12 uur lang te zuipen!Sypheron schreef:Ik denk dat het ieder zijn eigen mening is hoeveel die drinkt en wat die drinkt, maar die feitjes die jij opnoemt kloppen ook niet allemaal. De een kan veel beter tegen alcohol dan de andere. Je hebt er die liggen na 2 glaasjes bier al plat en je hebt er ook die kunnen 8 glazen whisky op en voelen nog niets.
, daar geloof ik niet zo in. Zet zo iemand maar eens in zo'n auto simulator, wedden dat diegene of zich zelf of een ander dood rijdt?! 
Citaat:Ik vind dit soort prutsmuts altijd zo vervelend!

) Geloof dat ik de leraar op mijn hand had 

ik lag boven op bed en had goed gezelschap
.... ik weet het niet maar in mijn omgeving ben ik ongeveer de enige die er niet zo veel behoefte aan heb
gaan de jongeren hier op bokt veel uit? dat wil ik wel eens weten sunshine schreef:ik drink NOOIT![]()
echt vies moet er niks van hebben en als ik iets drink blijft het bij een passoa meer niet......het hoeft voor mij allemaal niet maar ja ieder zijn eigen mening.