Het lijkt mij leuk om een forum te hebben om allerlei artikelen op te bespreken die in de verschillende paardentijdschriften en kranten staan. Zoals pas het topic over het 'In de Strengen' artikel over Anky, Albert en die menner (ehm... was het Lambertus Huckriede niet???) over de verschillende sportpaarden en disciplines.
Het lijkt mij leuk om een forum te hebben waarin we zulke artikelen kunnen behandelen en discussies voeren over uitspraken van paardenmensen in kranten en tijdschriften.
Denk dat we daar hele nuttige dingen over kwijt kunnen. En bovendien... zo kunnen we te weten komen wat er overal in paardenland aan de hand is. Zoals ik lees alleen 'In de Strengen' en 'Paard en Sport' ... Ik wil best weten wat er voor boeiende artikelen in de Bit of Hoefslag staan.....
Ook kunnen we hier misschien topics met berichten als '..... (hengst) overleden' en nieuwtjes over paardwissels bij ruiters ed kwijt. Of mensen die in de krant hebben gestaan met hun paard kortgeleden. Of de nare berichten over ongelukken met paarden. Zoiets past prima in dit forum...
Is dit een idee??? Wat vinden jullie?????