Barney faalt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Barney faalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 13:03

Helaas Boos! heeft Raymond v. Barneveld gisteravond het dartspel verloren!
Hij verloor van de Engelse Mirvyn King, met 3-5 in Sets.
En gisteravond bij de vrouwen heeft Vicky Pruim (BE) ook verloren van de Engele Trina nogwat.
Echt stom, nu moet ik the Embassy gaan kijken naar mensen die ik helemaal niet ken.
En Co Stompe werd 3 dagen geleden ook al uitgeschakeld.
Nou, dan gun ik het die Mirvyn King wel om te winnen. En niet die *super creep* Ted Hankey !!!!! Frusty Frusty Frusty

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:56

ja domme eppo!!!!! Boos!
hij moest winnen, MAN, maar die andere was wel goed!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:02

Ted Hankey kan ook niet meer winnen want die was al uitgeschakeld Pling ik hoop op een finale tussen Colin Monk Lovers Kwijl en Martin Adams.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:12

had hij zijn pijltjes maar beter moeten mikken Tong uitsteken Knipoog

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 14:17

Maar er is nog een nederlandse dame hoor ik weet niet helemaal hoe ze heet....geloof de enigste nederlandse dame...!

Ik vind het juist wel jammer dat Hankey eruit is vond hem wel grappig ...

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:54

kijken jullie dat? Verward
hahaahaha naja iig stom dat ze verloren hadden!

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:55

k kan het tog niet kijken en intereseerd me ook weinig, straks komt schaatsen op tv dat ga k het hele weekend volgen!!

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 15:57

Hahaha wel jammer dat Barneveld verloren heeft omdat ie Nederland is maar voor de rest gun ik het hem niet eens, arrogant mannetje! Misselijk

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:06

Inderdaad wel jammer voor Nederland dat hij het niet gered heeft. Voor hem zelf vind ik het niet erg, die arrogantie van hem spreekt mij dus ook niet aan. *LOL*

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:17

Ik vond de laatste wedstrijd van gisterenavond eigenlijk leuker om te zien.
Jammer dat er geen Nederlander meer mee doet maar ik ga zeker de andere wedstrijden nog kijken. En het schaatsen ook natuurlijk Haha!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 16:39

Ik zie die Barney Barnold altijd graag verliezen .

Ik vind het een dork.

Ik hoop dat hij weer gauw bij de ptt werkt.

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 16:53

Barney Barold????!!!
die ken ik niet

domme reactie hoor, hij heeft tenminste iet te betekenen voor NL.
Jij ook?

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 17:05

Barney is gewoon een sukkel....hij heeft altijd zo'n grote bek maar nu is hij de zwakste schakel.....tot ziens....!!!

En hij heeft wat te betekenen voor Nederland wie niet....sorry hoor maar omdat hij toevallig goed is in die sport betekent hij dan meer??? iedereen betekent wat voor Nederland of je nou bekend bent of niet....!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:22

Dorine_81 schreef:
Barney is gewoon een sukkel....hij heeft altijd zo'n grote bek maar nu is hij de zwakste schakel.....tot ziens....!!!

Hahaha, ja dat had ik vanmorgen rond half 8 ook gehoord op de radio. Op Stenders Vroeg in de Morgen ofzoiets *LOL* Maar hij zei het zelf Verward

Maar ik heb het niet gezien, want ik was rijden.. Maar mijn vader zegt dat hij daarvoor zo zat op te scheppen dat hij zou winnen met 5-1 ofzo.. Lips are sealed Extreme duivel

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:28

Juist hij heeft dat zelf gezegd hahaha....heel dom uh uh mag ik even wat zeggen....Ik ben de zwakste schakel tot ziens...hahahaha moest er wel om lachen .... maar hij zou idd wel ff met 5 - 1 winnen hij heeft altijd zo'n grote mond en daar houd ik echt niet van!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 18:32

Dorine_81 schreef:

En hij heeft wat te betekenen voor Nederland wie niet....sorry hoor maar omdat hij toevallig goed is in die sport betekent hij dan meer??? iedereen betekent wat voor Nederland of je nou bekend bent of niet....!

Bedankt dorine. Ik was al weer bang dat ik weer het wijzende vingertje naar quarterlover moest opsteken.

Barney barnold van barnevelder heeft idd een grote muil, en hij vind zich zo geweldig. Ook vind ik het leuk dat hij niet tegen zijn verlies kan. Iedere keer als ik hem zie verliezen, dan denk ik: " Dat zal je leren"!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 01:56

Ik hoorde het gisteren al via MSN. Diegene zei: Ïk heb goed nieuws. Barney is uitgeschakeld.

Ze vindt hem maar een arrogante kwast

Zo te lezen zijn er meer die er zo over denken

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 11:14

Ik zag hem een keer rijden op de snelweg in 1 of ander gesponserd busje. Met iets wat leek op een bodyguard en een chauffeur. Ik weet zeker dat hij die al weer heeft moeten inleveren, omdat 1 van de grootste sponsors ermee is gekapt vorig jaar. En oooooh, wat kon hij toen slecht tegen zijn verlies!!! Heehehe.

Volgens mij zien we hem weer binnenkort schitteren als postbode. Dan pas kan hij echt nog eens zijn steentje bijdragen aan de nederlandse gemeenschap!!!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 11:34

GO BARNEY, GO BARNEY!
Geweldig die nederlaag! Vooral na zijn voorsessie waarin hij een beetje mijlenver naast zijn schoenen liep en er al van overtuigd was dattie wel ff zou winnen.
Echt helemaal top!
Ik ben voor the Monkey, vindt ik wel een sympathieke gozer. Adams mag ook wel winnen van mij, das een mooie constante speler.

Ik vindt het niet erg hoor om naar "onbekenden" te kijken, de wedstrijden worden nu wel onwijs spannend want het niveau is erug hoog (van de mannen dan).
Over het niveau van de vrouwen zal ik het maar niet hebben, wat een giller zeg! T was net England's funniest home video's die partij van die belgische tegen die engelse. Snap nou waarom ze maar 3 sets hoeven, anders wordt het een avond vullend, wat zeg ik weekend vullend, programma. Tis toch echt hetzelfde bord als de mannen met de tripple 20 op dezelfde plek. Waarom gooien die manenn dan toch veel beter, zouden die dan toch een betere coordinatie hebben ofzo?

Ik ga er weer voor zitten vanavond!
Viv

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 13:02

Yess Vippie,
een finale Monk tegen Adams, lijkt me wel cool en dan moet
Colin winnen.

LANGE JAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 13:26

Nou sorry hoor wat zijn jullie allemal zo negatief over Barney Boos! Hij is notabene een landgenoot van ons en die moet je altijd steunen, en volgens mij begrijpen jullie het spelletje niet helemaal want dat ze altijd opscheppen voor een wedsrtrijd dat hoort er nou juist bij dat is gewoon een psychisch spelletje en ik vind helemaal niet dat Barney veel kapsones heeft en om dan zijn oude bereop als ptt belachelijk te maken vind ik ook getuigen van weinig respect! Als de ptt de post niet rondbrengt moet je is kijken wat een chaos het word overal. Neeh ik ben geen postbode hoor maar ik moest ff reageren op dit want nogmaals Barney heeft het wel al 2x gewonnen en ik weet zeker dat ie dat nog een keer gaat doen. En als dat niet volgend jaar is dan wel over 2 jaar. Game shot and the match

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 13:34

haha ja ik hoorde het gister op school ! sukkel, en die arrogantie en die spreek woorden die hij allemaal doorelkaar husseld, echt grappig... Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 14:04

Vippie"]
Ik ben voor the Monkey, vindt ik wel een sympathieke gozer. Adams mag ook wel winnen van mij, das een mooie constante speler.
[/quote]

Nou van mij mag die David ook wel winnen, de eerste Australiër in de halve finale, of zoiets dergelijks.. Scheve mond

[quote="Vippie schreef:
Over het niveau van de vrouwen zal ik het maar niet hebben, wat een giller zeg!

Hahaha, ja vreselijk! Die wedstrijd van Francis Hoenselaar tegen die oude vrouw! Whahaha. Geen wonder dat ze niet tegen de mannen spelen, ik vond het altijd zo raar dat ze met darten ook gescheiden moesten spelen, nu weet ik waarom! Lips are sealed

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-02 16:33

Maar mijn vader zegt dat hij daarvoor zo zat op te scheppen dat hij zou winnen met 5-1 ofzo.. Lips are sealed Extreme duivel
[/quote]

Nee, Barney zei dat niet.
Dat zei de presentator, omdat hij dacht datie goed in vorm zou zijn.
Barney is btw geen sukkel, ik kem m(via familie..)