Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan kijken ze je ook best wel vreemd aan
.
..en ik liep op slippers en caramel paardrijsokken
..Toen vond ik het eigenlijk niet eens echt voorschut, mij boeit het helemaal niks wat ze er van vinden(al vond m'n moeder het nogal voorschut
).
.

Niemand kijkt er van op
Ilkkah schreef:Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!" (...) Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....

bleuberta schreef:Hebben jullie nog geluk....
Ik ben westernruiter, als je ee rijbroek en laarzen aan hebt dan weten de meeste mensen wel dat je een ruiter bent....
Maar ik heb dus (wel ) een gewone spijkerbroek aan met westernlaarzen en van de joekels van sporen.
Soms kijken ze je dan echt aan van uuuhhh meissie "het is geen carnaval"
. Zo deed ik dat in ieder geval toen ik nog western reed. Karin schreef:Ilkkah schreef:Ik heb zelf zo'n hekel aan mensen die expres met hun paardenkleren over straat gaan lopen van te laten zien van: "kijk ik rij paard tof he?!" (...) Ik kijk iig nooit naar mensen met paardenkleren aan, puur omdat ik ze niet de aandacht wil geven die ze willen....
Wat een leuke zwart/wit conclusie trek jij over mensen die zich in rijkleren over straat begeven.
Ik hoef echt geen aandacht van anderen. Ik kan mijn tijd alleen wel beter besteden dan door eerst naar huis te rijden om me om te kleden. Daarom doe ik gerust boodschappen in mijn rijbroek. En ik kan me voorstellen dat dat voor vele anderen geldt.
Live and let live, en oordeel niet zo snel.