dan ben je echt ziek hoor...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dan ben je echt ziek hoor...
Gadverdamme!

Ik vond het zoiets idioots toen ik het las. Citaat:Volgens de krant dachten voorbijgangers dat de man een vreemd soort carnavalspak droeg. Hij werd anderhalf uur na de moord aangehouden toen hij, met de huid van zijn moeder over zijn schouders gedrapeerd, het verkeer stond te regelen.
Op het politiebureau constateerden de agenten dat de man allerminst een carnavalspak droeg, maar een vijftien kilo zware huid met vetweefsel van een vrouw. In haar huis werd vervolgens het verminkte lichaam van de 76-jarige vrouw gevonden.
hoe haalt iemand het in zn hoofd 
. 
Bah!! Ik hoorde het gisterochtend op het nieuws, te ziek voor woorden gewoon. Gruwelijk dat je het over je hart kan verkrijgen om zoiets te doen bij je moeder. Bah!
Dioxide schreef:@Mary-Kate: Hij had blijkbaar last van psychoses en had Silence Of The Lambs gezien.. In die film worden mensen ook gevild, en wordt er van de huid een heel pak genaaid.
Waarschijnlijk heeft hem dat beeinvloed om deze gruwelijke daad te begaan. Ik zat gisteren walgend op de bank toen ik het voorbij zag komen in het nieuws
Dat mensen daar in staat tot kunnen zijn zeg

iemand vermoorden überhaupt; maar er dan ook nog een jas van maken en het is je moeder 

Aramat schreef:Ik las het gister, echt te gestoord voor worden!! Hij heeft het nog netjes gedaan ook.. als ze op t politiebureau zelfs dachten dat t een carnavalspak was. En dan nog beweren dat ie niet gek is maar uit opdracht van god handelde..
GADVERDAMME..