Hier even een héél lang verslag van mij en masja!
Door de bokt voor Azie veilingen kwam ik op het idee om mee te bieden op het aanbod ; vervoer paard/ruiter 1 dag . Nou dus ik lekekr meebieden en uiteindelijk gewonnen!

Mijn bedoeling was om een keer in Friesland te gaan springen , dit omdat de oude eigenaresse (die goede resultaten heeft behaald
)dan haar een keer kon zien met mij in het parcour! , dus dit was wel een buitenkansje!Ik had me opgegeven voor de springwedstrijd in Harich op 4 februari.4 Februari
’S middags om 13.00 afgezet in Middenbeemster samen met mijn zus ; moeders:‘je weet maar nooit met wie je meerijd’
. Op stal aangekomen , spulletjes gepakt en Soraya rustig gaan poetsen .Rond de klok van 15.00 word ik gebeld door Masja .. die te ver is doorgereden en even mag gaan keeren
.. Iets na 3-en komt Masja op stal ..wij meeten ‘hoi ik ben arlette , dit is mijn zus florence ..ik ben masja ..blabla
. Nou spullen in de auto gestopt , Soraya in de trailer en op naar Friesland!! Onderweg komen we tot de conclusie dat Masja al 3 provincies doorkruist en ze dus een echte ‘autodag’ heeft ! Ook kwam ze voor het eerst over de afsluitdijk (wat moet je daar idd als je in Culemborg woont
) .Op het midden van de afsluitdijk zijn we gestopt om foto’s te maken van ons ,(mn zus moest natuurlijk rookpauze
) het monument en Soraya ! Zie hier twee foto’s !Hier ik en Soraya .. ik kijk een beetje vaag

Hier Soraya nog een keer .. die meer intresse had in het raampje & hooinet!

We vervolgde de rit en na wat moeite met het kaartlezen (hé florence
) kwamen we uiteindelijk aan in Harich ! Het is een héél mooi nieuw complex en best kijkerig . Wij inschrijven , Flo & Masja gingen in de kantine een bakkie doen
en ik ging me omkleden om parcour te lopen . Wat me opviel was dat er zaagsel over de bodem heen lag
... maar dat kon de pret niet drukken !!Hier een foto van het parcour

Ik had parcour gelopen en was nr. 35 dus ik kon nog wel even in de kantine gaan zitten!!Na wat drinken & eten zijn we gaan opzadelen , en was het tijd om in te gaan rijden !
Eerst een kruisje inspringen

Een stijltje

En nog een keer over een oxertje!

Toen kwam Jannie en haar vader , oom en nichtje en ik moest al de ring in ! Hier foto’s van het klassieke parcour
Net gegroet .. klaar voor de start

Over Hindernis 2

Over Hindernis 3

Zoeff....over Hinderis 5 het muurtje

Druk in de concentratie want ik moest naar 6 , die rode stijl

En over de laatste hindernis 9 ! Deze vind ik persoonlijk wel mooi

In totaal had ik 1 weigering op 8b , ik kwam er scheef inrijden en wou tevroeg afzetten mijn fout dus .. best jammer maar daarna sprong ze er wel gewoon overheen !
Toen hadden we Soraya weer in de trailer gezet want het progessief begon pas over 2 !! uur! Dus mooi in de kantine zitten kletsen met Jannie en foto-albums gekeken enzo.
Na 2 uurtjes Soraay weer opzadelen en ik had Jannie in laten stappen en ook een beetje rijden want dat wou ze graag !
Hier Jannie op haar aan t rijden :

even poseren ! door het licht van de flits lijkt mn tuig wel rood!

Jannie en haar vader .

Toen had ik progessief gesprongen en was ik foutloos en een 2de plaats!
hele rare foto dit ...
uitelkaar gevallen en alles(ze lijkt btje tuiger!)
maar ze was vervelend

Hier moesten we wachten voor de prijsuitreiking.
ik te praten met een meisje

nog meer stappen ..

we bleven maar praten

het gesprek hielt niet op

De filmpjes plaatsen lukt me niet (HELE LEUKE , MIJN HELE PROGESSIEFE PARCOUR STAAT EROP
) ..dus dat zal masja wel neerzetten en die wil vast ook een stuk aan het verhaal toevoegen van haar belevenis!Nou dit waren een aantal foto’s , want er komen nog meer ook van Jannie! Masja super bedankt voor het maken van de foto’s en filmpjes!!
Ook wil ik Kroezen , ( www.kroezen.nl) de sponser van Masja bedanken voor het gebruik mogen maken van de mooie trailer!!
Het was een topdag ...en ik wil de filmpjes erop hebben !!