AR Fotografie bied voor de hoogste 2 bieders een fotoshoot aan!!!!!
Het moet wel in de buurt zijn, ivb met vervoer... heb zelf een 3 sterren abonnement en kan dus in een gebied mezelf gratis vervoeren (bijv. naar roden enz.) Verder wil ik bij fotoshoots verder weg maximaal 10 eu betalen aan vervoer... omdat ik toch ook student ben

Wat de fotoshoot in houd: Ik kom dan naar je toe en wil je eventueel ook wel helpen met het optutten van je pony/paard (toiletteren, invlechten enz. enz.)
Dan zoeken we een mooi plekje op als achtergrond (misschien ook handig als je zelf voor die tijd ook vast een beetje orrienteert waar je in de omgeving mooi foto's kan maken)
Vervolgens zullen we foto's maken. In dit geval zal ik geen bepaalde tijd of een bepaald aantal foto's maken, oftwel er gewoon lekker op los schieten!!!

De foto's zal ik thuis op de comp. zetten en deze zal ik naar je op sturen (kan ze op volledig formaat op een aparte pagina van m'n site zetten zodat je ze zelf op kan slaan of ik brand ze op een CD'tje en stuur die op, is maar net wat je wil

Het is het mooist om foto's te maken als het zonnig is, maar andere weersomstandigheden kunnen ook (behalve bij regen) Ook zijn buiten foto's het mooist, binnen kan ik maar in beperkte omstandigheden foto's maken en zeker actiefoto's worden dan moeilijk...
Hier komen enkele voorbeelden:

Nog meer voorbeelden zijn te vinden op http://www.xs4all.nl/~rol
Hoop dat er snel geboden word

=x= Niekje