succes met je paard
en noem maar op
of was het ook een verdrietig jaar.Even terugblikken!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn eerste pony verkocht
Toen kwam Brando
MKZ
Rijden ging slecht, kreeg ontzettend last van mijn schouders
Besloten om Brando te verkopen
Brando werd kreupel
Brando werd niet meer goed en we lieten hem inslapen
Nu weer op zoek naar een nieuw paard!

Eindexamen gehaald...
Besloten te stoppen met een vrijwilligersbaantje waar ik me alleen klote door voelde door gezeik ipv voldoening...
Besloten in mn eentje naar Amerika te gaan..
Naar Amerika geweest... in een summercamp gewerkt
Rondgereisd door Amerika
WTC ramp van dichtbij meegemaakt
Ben blij met mijn huis en familie, is niet meer zo vanzelfsprekend als eerst...
Heb Iwaldo weer een stukje vooruit gekregen en mn startkaart aangevraagd....
Heb een fulltime baan gevonden waarin ik meteen omhoog ben geklommen qua functie...
Ben eindelijk over die leuke jongen heen waar ik al 2 jaar achteraan liep...
Ben veeel te druk
Eindelijk aan mn gezondheid denken en gezond leven en afvallen...
meer tijd besteden aan mn vrienden
meer tijd vrijmaken voor mezelf
vol goede moed aan mn studie beginnen
Meer rijervaring opdoen door wat andere paarden te gaan rijden naast Iwaldo en wedstrijden te rijden
bokt ondekt
verzorgpony erbij maar omgeruilt voor een ander
mkz
nathalie en robin gemeet
verzorgpony verkocht en vervolgens dood
verzorgpony erbij
de derde gehaalt
Smiles!
Het haar begon op begraafplaatsen en crematoria, erg verdrietig dus.
Op andere vlakken liep het ook niet van een leien dakje, het duurde een tijdje voordat het evenwicht weer terug was.
Nieuwe baan begonnen, dat gaat gelukkig goed.
Hoop tegenslag gehad met mijn paard, maar dat is ook allemaal achter de rug.
Het jaar is bijna voorbij en er komt eindelijk schot in de zaken.

ouders gescheiden
mama een depressie en in het ziekenhuis
ikzelf in de knoop door al de toestanden thuis
alles gaat nu terug veel beter
paardje gekocht
jaar toch supergoed geëindigd hoewel het superslecht begon
en mijn oma overleden.
januari, de laatste maand van mijn uitwisselingsproject naar Londen. Een fantastische ervaring maar ik mis het wel
februari, terug thuis terug bij 'n ouders onder dak, frustrerend na een halfjaar op jezelf te wonen en je eigen gang te kunnen gaan
maart, ik stond op punt om ondoordacht een eigen paardje te kopen, is dan niet doorgegaan omdat ik besefte dat het niet haalbaar was. Verschrikkelijke beslissing, moeten kiezen tussen wat je heel graag wil en wat realistisch is.
nog maart, via internet aan vijf verzorgpaardjes geraakt!! En ik heb er een nieuwe vriendin bij, het meisje die die paarden al 3 jaar in haar 1tje verzorgt. Voor de eerste keer in 2 jaar terug gereden.
april, problemen met diezelfde paarden: Jerom vertoont akelig dominant gedrag, Lambik loopt heel aanstellerig te puberen, beauty staakt, Amber wordt waarschijnlijk ingereden door een bruut.
mei, niet veel gebeurd, is de maand voor de examens dus ben ik keihard aan het blokken
Juni, Onderscheiding gehaald, de paarden gaan terug beter, begin van de vakantie...Ik mag Amber inrijden!
Juli , Augustus, September 3 maand vakantie, en ik kan mijn tijd spenderen bij 'mijn' paardjes
oktober november december, terug naar school, ik sleep me voort, suf en loom.
december na winterzonnewende, plots ben ik weer 1 brok energie zal dan toch aan het korten/lengen van de dagen liggen zeker? En ik ben gedurende dit jaar 12 kilo afgevallen en die blijven eraf.
bliksem
, maar gelukkig niet onverwacht....
jaar!!!!
maaike!!!!!
. Daar onwijs veel opgebouwd. En nu daar gewoon bij de inboedel horen
.
. Maar wel doorgaan met de paarden en er iedere dag meebezig zijn.

In januari eindelijk de beslissing genomen om bij mijn toenmalige werkgever ontslag te nemen. Was een moeilijke tijd met veel gesprekken met de directievoorzitter om me te laten blijven....
Een nieuwe baan in maart.....
Tevens ons eerste huisje gekocht!
Aangezien mijn oude werkgever een van de big 5 accountantskantoren is, zijn veel bedrijven voor mij verboden om te werken!
In oktober veel last van mijn rug gehad, verder zowat op het einde van mijn latijn.
In november Munji naar een opfokbedrijf gebracht.... Na een aantal weken was hij gelukkig in de groep opgenomen en nu heeft hij twee vriendjes en zijn ze onafscheidelijk!
Sleutel van ons nieuwe huisje gekregen en het helemaal naar onze smaak ingericht.

Het leuke van dit jaar was dat ik mijn doel bereikt heb: nl. Z-dressuur worden. En zoals o.a. Zep al zei, stel je dan automatisch je doel weer bij.
Heel erg getobt met Fitz met zijn luchtwegen, kreupelheid en meer kleine dingetjes. Daardoor weinig toegekomen aan wedstrijden rijden.
Jarig geweest een leren rijlaarzen gehad
Op les met Sevin bij de ponyclub
2e prijs met onderlinge wedstrijd
1e prijs met NPC-wedstrijd + 2 wp.
Eindelijk Bokt ondekt!!!
sunny gekocht (2 mei)
Van stal verhuist (octbober)
Hele leuke tijden gehad
Jameela gekocht
Jameela bleek kreupel
Jameela afgekeurd
op zoek naar nieuw baasje voor sunny
opzoek naar een nieuw paard
Bogaschka gevonden
Bogaschka laten keuren
Bogaschka goedgekeurd
Bogaschka gekocht
Bogaschka wordt gebracht (vrijdag)
mensen komen kijken voor sunny (zaterdag)