Ik zal maar vanaf het begin beginnen;
Ik kan bereslecht mijn bed uitkomen, heb geen ochtendhumeur ofzo maar lig dan gewoon zo lekker dat ik geen zin heb om op te staan!
Voor mijn werk e.d. wil het nog wel lukken, maar nu ik al weer 6 weken thuisloop moet ik opstaan voor zulke onozele dingen.
Bijvoorbeeld voor negenen opstaan omdat mijn moeder dan de wasmachine aan wil zetten en daar moet mijn beddegoed bij.
Nog zo eentje:
Om half negen opstaan omdat ik om tien uur een afspraak heb bij de fysio en er voor die tijd nog gestofzuigd moet worden...
Allemaal geen probleem maar ik snap niet waarom dat zo vroeg moet!
Dus ik zet 's avonds nog wel heel braaf mijn wekker, vol goede voornemens, maar als dan heel vrolijk één of andere gek van radio 3 (ik kan geen andere zender ontvangen met dit goedkope dingetje) mij aan het wakker schallen is geef ik die radio een hengst (nee geen paard maar een flinke mep) en slaap ook binnen 3 seconden weer in.
Tja, één keer raden wie mij vervolgens om half tien via de intercom wakker maakt
En wat is dan het eerste wat in je opkomt..?!
Juist!
Dag 1:
"Die rotwekker ook, hij staat zo zacht dat ik hem niet hoor en ik had hem nog wel goed ingesteld!"
Dag 2:
"Ja hoor! Nu is hij helemaal niet afgegaan!"
.
.
.
Dag 53:
"Dat rotding ook, zal er vanmiddag eens naar kijken!"
enz.
enz.
enz.
Eén keer raden wat er nu onder de boom lag:
Een hele dure wekkerradio van Philips...
Eén voordeel is dat ik nu wel 538 kan ontvangen ://
Merry Xmas verders, hopelijk hebben jullie een verlanglijstje doorgespeeld

Hele fijne feestdagen
. 
en val weer in slaap.

MP3 speler