31/1-24u: Mooie layout voor je website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

31/1-24u: Mooie layout voor je website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:46

Ik heb echt vanalles zitten bedenken maar kon niks verzinnen. Dus toen bedacht ik voor 2 mensen een layout voor hun website te maken.

Ik ben al enkele jaren bezig met websites maken en vooral met layouts (had zowat iedere week wel een nieuwe layout). Normaal vraag ik er geld voor maar nu wil ik het wel voor Azië doen.

Mijn website is: http://www.paardenstek.nl, daar heb ik de layout van gemaakt en ook van http://www.natuurlijk-ruiterschap.nl. Verder heb ik geen goede voorbeeldjes.

Ik kan in ieder geval heel veel, ook een layout met een beetje PHP zodat je niet alle codes op iedere pagina hoeft te veranderen, i-frames, frames en tabellen zijn ook geen probleem voor mij. Het is de bedoeling dat ik voor de 2 hoogste bieders een layout maak.

Je kunt zelf verzinnen wat je wilt, als je een paar sites noemt die je mooi vind kan ik zoiets namaken (niet exact hetzelfde natuurlijk).

Er zijn wel een paar voorwaarden:

- Je moet bestanden gewoon kunnen uploaden (FTP of web-FTP)
- Je moet verstand hebben van HTML en/of PHP, ik heb geen zin om alles uit te leggen

Vraag maar als je nog vragen hebt Knipoog Ik blijf veranderen totdat je 100% tevreden bent.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 21:11

Niemand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:28

jazeker 50 euro.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 13:50

Ik denk dat jij de enige bent die biedt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:55

ik geloof het ook.
Kunnen we er ook een Mambo template van maken ( Php) als je toevallig met Mambo overweg kan.
Een keertje samen eraan klussen vind ik ook prima hoor.
Ik ben vooral slecht in het grafische... het functionele ontwerp en verder prgansiatie van de site ligt al klaar namelijk.
Ik kom alleen maar niet uit de kleuren plaatjes etc etc.
enneh het is geen paardensite.
Sinds anderhalf jaar rijd ik niet meer ( na 23 jaar rijden ) en ben fanatiek gaan mountainbiken. het enige voordeel van een fiets boven een paard is dat er geen problemen ontstaan als je haar een week erkeloos in de gang laat staan Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:10

Bedoel je met layout alleen het 'idee' of ook de inrichting...? Rare vraag. Ik bedoel iig of dat je dan bv een intro maakt met JavaScript en een opzet en dat ik de tekst er verder in zet, of dat je alleen een framespagina maakt.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 18:15

Ik maak gewoon een layout, dus ook de HTML en de inrichting, niet alleen maar het idee. Dan kun je het zelf verder invullen met tekst ed. als je wilt dat ik de tekst er in zet, is dat ook goed.

Ik zou echt niet weten wat Mambo is, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen Lachen PHP kan ik ook niet supergoed maar ik weet gewoon een paar kleine scriptjes zodat het gewoon handig in elkaar zit. Daar moet je dus niet te veel van verwachten, ik kan geen scripts schrijven.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:14

Maar dan mijn vraag... Kun je een dynamische pagina maken? Met XHTML of JavaScript?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 23:33

Nee dat kan ik helaas niet, sorry.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 23:36

Dan haak ik af, sorry Bloos

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 23:39

Okee maakt niet uit Lachen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 22:18

Echt helemaal niemand meer? Kom op mensen, het is voor een goed doel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 23:15

Mambo is een CMS waarin je templates kan zetten.
Maar het gaat mij alleen maar om de grafische ideeën . de rest pruts ikzelf wel in elkaar hoor.

Overigens ... Hebben jullie de mooie site van http://www.natuurlijk-ruiterschap.nl al bekeken allemaal. Dan kan er toch nog wel wat meer geboden worden als je die prachtige lay-out ziet

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 08:33

Zeker mooie layout, punt is echter dat ik dat zelf ook nog wel in elkaar kan zetten en ik nu echt even hulp zoek bij het dynamischer maken van de website Knipoog

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:57

Ja dat kan ik begrijpen Sylvia. Ik zou het ook niet laten doen als ik het zelf kan, behalve als ik geen inspiratie heb natuurlijk Knipoog

Ohja mensen, ik maak de layouts in PSP als je dat nog interesseert Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:32

kom op dames en heren.
een mooie lay-out voor je site....
nog even en ik kan foto's en voorbeelden gaan verzamelen om mijn lay-out goed te krijgen. zo makkelijk meoten het me toch niet gemaakt worden dacht ik zo !!!!!!

Heb je trouwens nog meer voorbeelden... van door jou gemaakte lay-outs ????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:53

Dilemma!!!!!!!!!!!!!

Is het mogelijk om me terug te trekken uit deze veiling.
Ik zal de reden natuurlijk geven daarvoor.

als ik deze 50 Euro namelijk via mijn werk aan Azië doneer wordt het bedrag verdubbeld, en dat is hier natuurlijk niet het geval.

Aangezien het ons allemaal gaat om zoveel mogelijk geld voor Azië bijelkaar te krijgen , denk ik dat het geen probleem is ( ik heb Lnda al persoonlijjk hierover Ge pb ed).

dus als iemand hier het officiële antwoord op weet graag.......

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:13

Citaat:
Elke bieding die hier staat is geldig. Het is niet mogelijk om achteraf biedingen in te trekken. Door biedingen te doen en later in te trekken wordt onnodig de prijs opgedreven voor de andere bokkers.

[BVA] Alleen bieden als je voldoende geld hebt!!!!!!

Denk alleen niet dat (als TS het ok vind) het een probleem is, aangezien niemand anders geboden heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:16

Dankje,

voldoende geld heb ik wel .....
en als er meer mensen alsnog gaan bieden, dan spreekt het voor zich dat ik meedoe.
het gaat me alleen om de mogelijkheid nog meer geld in Azië te krijgen die mijn bedrijf me geeft.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 17:26

Ik begrijp het ook wel maar als het om het dynamische gaat (wat ik dus niet kan), is dat zowiezo opgelost aangezien ik het toch anders ga doen. ShamalArabians wil me graag helpen en samen met mij de layouts maken.
Hierover moeten we dan nog wel het een en ander bespreken.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:29

Dat schreef ze al in d'r pb ja, ik hou dit topic dan ook nog even in de gaten

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:57

Zo te zien heeft de enige bieder in dit topic de mogelijkheid op een andere manier te doneren heb ik begrepen?
Wellicht is 't een suggestie om (als TS het idd geen probleem vind) het bod van MariekeB te verwijderen?
Dan kan ik het topic evt. splitten zodat het schoon is en er opnieuw geboden kan worden, is dat wat?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:00

Als de TS accoord gaat met het intrekken van dit bod, zal ik de bieding verwijderen. Misschien is het een idee om anders het bedrag te delen ?? In dat geval gaat er toch nog Euro 75 naar Azië.

Overigens loopt deze veiling tot 31/1, dus een direkte beslissing is misschien niet nodig Haha!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 18:06

Ik vind het goed hoor Lachen Alleen ze zei ook al dat het ook de reden was dat ik geen dynamische websites kon maken.

Nu gaat Shamal Arabians me helpen waar het nodig is en zij heeft wel verstand van PHP, XHTML en JavaScript.

We nemen er gewoon 2 aan en als er ineens heel veel mensen gaan bieden, willen we overwegen om er nog 1 layout bij te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:31

Neeeee dat was ik niet hoor. Ik kan zelf websites bouwen ik wilde alleen maar een lay-out.