Soxje schreef:Jeetje wat een toestand! Maar gelukkig was ziekenhuisopname niet nodig. Kan T@nj@ zich wel redden als jij aan het werk bent Hans? Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. Beterschap gewenst!
tja dat is nog even afwachten.
ik zelf heb alleen wat schrammen en een gekneusde schouder maar Tannie kan zich nog nauwelijks bewegen, het gaat dus nog erg lastig worden.
We gaan morgen de buren mobiliseren en zien in hoeverre zij kunnen helpen, ik werk nog tot en met donderdag en daarna ben ik weer thuis.
Morgen een vervangende auto halen zodat ik in iedergeval nog aan het werk kan, gelukkig hadden we een lease auto dus dat is geregeld.
Hoe het verder gaat met tannie is nog even afwachten, ze had al instabiele wervels in haar onderrug en die hebben nu een grote klap gekregen. Ze zitten wel op zijn plek maar het veroorzaakt veel pijn. Verder heeft ze een hersenschudding en de rug en ruggengraat gekneusd, 1 rib heeft een klap gehad van de gordel en die veroorzaakt ook de nodige pijn en ze heeft beide schouders gekneusd. Verder zijn wij nu ook bezig om alle glasscherven uit onze hoofden te plukken en er kwam er net bij tannie nog een uit haar hand, een behoorlijke grote, glas is lastig, dat ga je pas voelen na een paar uur en alle ramen van de auto waren geknapt.
tanja bedankt iedereen voor de lieve reacties en tannie kennende zal ze zodra ze weer een beetje kan zitten weer op bokt te vinden zijn.
Hans.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 18-12-04 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt