Citaat:
Op 2001-12-12 11:54, schreef Sypheron:
Als je haast hebt let je minder op de weg en zie je dingen over het hoofd, hierdoor breng je jezelf en andere in levensgevaarlijke situaties.
Als je haast hebt ben je juist supergeconcentreerd, je enige doel is heelhuids en snel van A naar B te gaan. Je wordt niet afgeleid door bloembollenvelden, monumentale boerderijen, jonge zwaantjes in de sloot, ijscokarretjes en god mag weten waar mensen allemaal nog meer op letten, behalve op de weg en de medeweggebruikers.
Wie brengt wie nou in levensgevaarlijke situaties?
Citaat:
En ik heb nog nooit ongelukken gezien die veroorzaakt werden door te langzaam rijden. Alleen ongelukken waarbij mensen wat langzamer reden en weer van die idioten met 60 km/h vol der achterop reden terwijl je er maar 40 of 50 mag. Sorry hoor maar dat vind ik echt idioot!
En volgens mij heb jij nog geen rijbewijs!
Idioten rijden harder dan 60 waar je 50 mag, en idioten herken je niet (alleen) aan hun snelheid maar aan de gevaarlijke acties die ze doen. Menige idioot is ouder dan 70 en een gevaar voor menig mensenleven.
En ik ontken niet dat er rondscheurende jongens (meestal jongens, boktmeisjes zijn uitzondering op de regelO:) )zijn die asociaal rijden en dat daar ook ongelukken door gebeuren (dat is heel erg, en bij die types stap ik ook niet in de auto), maar scheer niet iedereen die 60 rijdt over 1 kam!