). Ik heb twee weken een advertentie geplaatst in het Nieuwsblad van het Noorden, waarin ik vroeg naar een woning in het buitengebied van noord-oost Drenthe. Hierop kreeg ik welgeteld 1 reactie
Deze woning was een voorhuis van een boerderij in het zuiden van Groningen. De woning was niet veel bijzonders en er moest van binnen teveel aan gebeuren. Er ging teveel geld in zitten om de boel te stofferen.Nu heb ik afgelopen donderdag weer een advertentie gezet maar dit keer met de voorkeur voor Drenthe en Zuid-groningen. Ook heb ik mijn vaste telefoonnummer erbij gezet (de vorige keer alleen mijn mobiele nummer). Ik werd dus dit weekend platgebeld (hoewel..., mijn moeder werd platgebeld, ik zat lekker rustig in Amsterdam op een hondenshow
). Er hebben dus in totaal 6 mensen gereageerd met heel interessante huizen. Allemaal in het buitengebied en allemaal delen van een boerderij
Eentje vertelde zelfs als eerste dat er ruimte was voor een paard!!!
Al deze huizen zijn gewoon te huur!
Het is werkelijk niet te geloven wat er allemaal te huur is in Drenthe!! Drenthe rulez!!
Het zijn bijna allemaal huizen die een gedeelte zijn van een boerderij, dus wie weet komt mijn droom (een boerderijtje op het platteland) wel sneller uit dan ik denk!!!
Aanstaande woensdag doe ik dus mee aan de "Tour de Drenthe" en maak ik een rondrit om vier huizen te bekijken. Ik zal snel laten weten welke het geworden is en natuurlijk zal ik zorgen dat ik een paar foto's maak van mijn eventueel toekomstige woning!!*zucht* wat voel ik mij toch weer een gelukkig mens!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maarten op 2001-12-12 21:23 ]</font>

Tja, als je nou hier wilde wonen wist ik waarschijnlijk wel wat..