Ok... niets mis mee natuurlijk. Ze heeft een grondige hekel aan afwassen (ok, kan ik ook inkomen, daarom heb ik een vaatwasser aangeschaft voor in mijn nieuwe huisje) en koken is ze ook al niet zo'n ster in. Ze gooit af en toe nog wel eens wat in de magnetron wat redelijk eetbaar is
Dat wordt dan op een bord gepleurd. Dit bord moet dan natuurlijk wel worden afgewassen en dat is nu juist waar Jura iets op heeft gevonden!!
Tijdens het diner na de boktmeeting in Artis werd het eten geserveerd op plastic bordjes. Omdat er een groot aantal mensen op kwam dagen om te genieten van de Tarly en de pasta met pesto leek dit ons verstandiger dan het doen van een afwas van twintig personen. Dit plastic servies bleek een groot succes volgens Jura! "het is zo makkelijk" zei ze laatst, "ik hoef niet meer af te wassen!!"
Sinds enkele maanden eet Jura nu dus met plastic bestek, van plastic borden en drinkt ze uit plastic bekertjes. Geniaal Jura!!! 
Tja... ze wilde liever niet dat jullie bokkers dit te weten zouden komen en drukte ons (mij en Claudia) op het hart dat we dit niet zouden melden op bokt. Euhm Maartje, YEAH RIGHT!!!!!
Dat liet ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen
Je gaat nu met de billen bloot voor geheel bokt!

.
.

Is ie hier dus vanochtend geweest om dat ding op te halen terwijl ik nog op bed lag. Zegt ie.. moeilijk te vinden dat ding.. Ikke: Hoezo? Hij lag toch gewoon op het kastje in de huiskamer?