Ik heb een ernstige combinatie van PMS en een griepje,
dus ik ben heel zielig
en vond het wel weer tijd voor een enorm zever-topic. Je mag niet raden waar het over gaat
Mijn allerliefste stapvriendinnetjes zijn gewoon allemaal aan de vent nu. Allemáál! Ik bedoel, dat er ééntje is die niet meegaat omdat ze met d'r kerel gaat bankhangen (dat zou verboden moeten worden!
) a la, maar allemááál aan de vent wordt gewoon eng! 
Zit het in de lucht ofzo? Mijn ene vriendinnetje die nog geen relatie zou willen al zou ze d'r 100.000 euri bijkrijgen is spontaan als een blok gevallen voor een bezette kerel van 15 jaar ouder (die zijn vriendin er daarom ook maar uitgebonjourd heeft) De andere -een grotere vrouwelijke player dan ik- heeft spontaan de grootste mannelijke player van deze omgeving gescoord en die zijn nu ineens verliefd (help! Waar gaat het heen met de principes!
) Ook mijn barman is ook nog steeds gelukkig met zijn vriendinnetje (ondanks de telefoontjes - zie ander topic
) en de áller-állerlaatse single vriendin die er over bleef zat vorige week op mijn feestje en daar is ook een romance uit ontstaan met een huisgenoot van een vriend van mij.
Nu zijn ze niet allemaal te beroerd om mee te gaan beesten - maar als zolas gisteren de één om 12 uur aftaait met de mededeling 'ik ga maar vroeg naar huis, ik ga morgen uit eten met 'Vriend' dus ik moet er wel een beetje uitgeslapen uitzien'
en de ander om 1 uur heel sip achter d'r Martini staat en om de 5 minuten roept 'Ik snap niet dat hij nog niet gesmst heeft!' 'Zal ie me dan nog wel leuk vinden?' 'Ik dacht toch dat het goed zat tussen ons' ...... dan is de lol er voor mij ook wel snel af.
En dan heb ik het niet eens over de telefoontjes
- 'En toen zei hij: 'ik bel je morgen wel' maar ik wilde hem vandáág spreken. Ik snap niet dat hij dat niet begrijpt. Hij houdt gewoon geen rekening met me. Vind je niet? Ik houd wel van hem, maar zo kan ik toch niet verder gaan? Ik blablablabla.....'
Dus wat doe je als je daar helemaal genoeg van hebt? Juist. Dan bel je een andere single vriend om te zeuren over De Bezette Vrienden.
En dan wil je NIET horen dat hij ook graag Bezet zou willen zijn (overloper
) en dat, nu we het er toch over hebben, wij eigenlijk wel een leuk stel zouden zijn, dus....
IEEEEEE FOUT antwoord.
Blegh blegh blegh. Echt. Bij de eerstvolgende bekende die Vreselijk Verliefd is knoop ik mezelf op of ga ik me inschrijven bij een datingbureau.
Misschien mis ik een gen ofzo.
En ik gun het ze ook allemaal best wel hoor. Hardstikke leuk voor ze. Maar niet als ik een akelige PMS bui heb en niemand mij kippensoep komt brengen :+

Enne, als je nou eens voor jezelf kippensoep gaat maken?
OMG, ik ben een verliefde-vriendin terrorist!!!
). Vind het eigenlijk veel gezelliger zo.
. En tot die tijd.... maar in je eentje naar de kroeg denk ik??
en ik was wel heel nuchter met mijn spa, plus dat ik de griep echt te pakken heb,