Het gaat nu zo goed tussen mijn vriend en mij.. dat de planning er ligt om weer te gaan samenwonen.. maar goed.. dat was een beetje op lange termijn..
Nu ik waarschijnlijk vrij gauw een ander huis aangeboden krijg.. liet ie merken dat we dan vrijwel meteen gaan samenwonen, maar dan onder één voorwaarde... de katten gaan de deur uit!Ik heb drie katten. De oudste is Amona, die heb ik nu tien jaar en die gaat echt niet weg! En Amona was er ook al voor René. De tweede is Maggy. Maggy is nu zo'n drie jaar oud en hebben we samen nog uit het asiel gehaald. Maggy is bang voor alles en iedereen en wil ik om die reden ook geen ander huissie geven. De jongste is Spooky, nu ongeveer een half jaar oud en daar ben ik helemaal verliefd op.
Mijn vriend zegt het te kunnen begrijpen dat ik Moontje (Amona) niet weg wil doen en kan met dit besluit leven, Maggy heeft ie nooit gemogen en Spooky kan ie het wel mee vinden, maar die wil door haar speelzigheid wel eens wat slopen. Dus die twee moeten er uit.
Wie heeft er misschien ideeen? Mijn vriend gaat niet aan de kant, maar mijn katten ook niet. Ik ga niet kiezen. Ik wil ze alle vier!