Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hou ook niet zo van mensen die grappig willen zijn of om hun eigen geintjes het hardste lachen. Geloof dat ik grappig ben terwijl ik het zelf niet doorheb ofzo

</font color=deeppurple>
Nog eentje van mij dan? Onze directeur moest nieuwe meubels hebben. Dat traject moest ik dan begeleiden. Dus het spul is afgeleverd, zegt ie dat hij in die vergaderstoelen onderuit zakt. Dat was al de zoveelste klacht (gezeur!), dus ik heb toen aangeboden bij elke stoel een stuk grof schuurpapier op de zitting aan te laten brengen. Oftewel: hou op met dat gezeur. Beetje gevaarlijk wel deze, maar hij lachte wel (als een directeur met kiespijn)... Of een collega (niet stressbestendig, die zijn het leukst!) die ruzie heeft met het kopieerapparaat waar het papier met een noodgang uitgeschoten wordt en ze kan dat ding niet meer stoppen. Stond ze daar te gillen. Ge-wel-dig! Ik deed het haast in m'n broek. Zij vond het zelf dus helemaal niet leuk... nah ja *haalt schouders op*...
Ze werd helemaal stil 
Er is een verschil tussen "humor" en gewoon "bot zijn". En er is ook nog zoiets als "geiten", maar die leeftijd hebben de meesten van ons al gehad. Het meest frustie vind ik altijd als je een opmerking maakt, en die wordt niet begrepen omdat ze een bepaalde uitdrukking of zo niet kennen. Zegt iemand: "'k heb kouwe handen". En ik: "da's altijd nog beter dan kouwe kak". Als ze de uitdrukking "kouwe kak hebben" dan niet kennen houdt het op... dan word je dus al niet begrepen. Ach ja, je kunt niet met de hele wereld op 1 lijn zitten, toch?