Als ik in de auto stap, na het mesten, na het eten enz. En aangezien ik dus vrij veel gewoontes heb kwam ik aan ruim 1,5 pakje per dag
.ik heb twee moeilijke momenten, s`ochtends bij de krant lezen en een bakkie koffie drinken
en na het avondeten
. Als beloning heb ik mezelf 3 bucasdekens beloofd, voor alledrie een en als het niet lukt, helaas pindakaas
. (ga mezelf natuurlijk geen straf geven he).Maar het blijft een rotgewoonte en leer die maar eens af. Ik ben nog steeds niet echt chagerijnig en probeer snoep te laten staan. Blergh, ben benieuwd hoe het afloopt. Het voordeel is wel dat we het met zijn tweeen doen, gedeelde smart is halve smart.
!
\ ! 2 Kg ben ik al kwijt, da´s tenminste iets
!
!)
Lijnen en stoppen gaat niet samen, dat heb ik ooit al es uitgeprobeerd en dat werd 3 keer niks....
een slok water als je ergens trek in krijgt. Nou ja, we gaan het gewoon proberen
, Ik heb mezelf altijd voorgenomen om de avond voordat ik stop, de obligatorische "laatste sigaret" te roken en dát had ik dus niet gedaan
! Dan ben je toch wel goed suf zeg !!!!!!!! Nou ja, ik ben nu igg zover dat het me mijlenver de keel uit hangt. Nu eerst nog wat kilo´s eraf EN DAN STOP IK OOK !!!
) en was ook en stevige roker. Ik bewonder jullie en leef mee. Mijn beloning was in april een maand in Nepal, daar deed ik het voor en daarna hield ik het gelukkig vol.
.
) voor m´n verjaardag. Ik ben dus van plan niet te vertellen dat ik niet meer rook en als het dan iemand opvalt en vraagt : "hé, rook jij niet meer ?" ik nonchalant kan zeggen: "Nou ja, het is pas sinds een week, maar het gaat de goede kant op"