Sick bastard! van mij mogen ze elke man in een straal van weetikhoeveel kilometer aan een DNA-test onderwerpen, hij heeft al iets van 15 delicten op z'n geweten!!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sick bastard! van mij mogen ze elke man in een straal van weetikhoeveel kilometer aan een DNA-test onderwerpen, hij heeft al iets van 15 delicten op z'n geweten!!!
Maar, als je maar niet alleen langs stille paden gaat, valt het misschien nog wat mee? Mijn zusje gaat dus met de bus naar Universiteit
\ Citaat:Op 2001-11-17 19:38, schreef Kinta:
ja, is slim! maar wat als die vent zijn scooter nou rood geverfd heeft dan lacht hij zich nu de barsten!![]()

Citaat:Op 2001-11-19 13:23, schreef Suleika:
dat is echt eng. Wij moeten ook door bossen naar school, daar is dus ook vorig jaar, ofzo, iemand verkracht. Das dan dus best eng. Toen was er ook heel veel politie enzo. Laatst was er ook nog iemand in de bossen die mensen 'lastigviel'. Die persoon heb ik gelukkig niet gezien. Maar een paar vriendinnen mij wel, die vonden dat dus best eng en hadden een melding bij de politie gemaakt. Toen patroulleerden er ook politie door de bossen.![]()
Ze zijden pas ook weer dat er in dat bos een rood busje reed met een man die onder rokken keek en dat soort dingen. Ik mag ook echt niet alleen door het bos fietsen van mijn ouders. Maar soms weet ik niet meer of ik het moet geloven wat mensen zeggen dat er nu weer in het bos gebeurt. Er rijd wel vaker een auto omdat er daar ook ergens paarden staan en omdat mensen gaan trimmen in dat bos maar dan hoeft z'n auto nog niet meteen 'verdacht'te zijn.
\