http://www.msn.nl/horoscoop/default.asp Oog voor mooie dingen, ongecompliceerd, warm, gezellig, gevoelig, worstelen nogal eens met verschillende vraagstukken, artistiek, talentvol, besluitloos : Vandaag kan men jou alleen maar feliciteren. De kosmische invloeden hebben een gunstige invloed op alle liefdesplannetjes. Een uitnodiging, waar je zeker gehoor aan moet geven, kan leiden tot veelbelovende contacten. Je kunt met je goede humeur heel goed jouw medemensen aansteken en motiveren. Probeer in de familie vervreemding van elkaar tegen te gaan, zodat er weer met elkaar gepraat wordt. Omdat je in de 1. Decade van je sterrenteken geboren bent, geldt voor jou op gebied van geld, beroep en geluk: Deze tijd is erg geschikt om je tussen de eigen vier muren terug te trekken. Je hebt nu bescherming nodig tegen de eisen van de buitenwereld en je zult die het snelst vinden in de vorm van een aangename en ontspannen tijd thuis. Op sommige mensen zal je handelwijze vreemd overkomen. Laat je echter niet in de war brengen, bedenk eerst in hoever je op deze mensen bent aangewezen. In je beroepsleven zul je zonder grote problemen alles weer op een rijtje krijgen, als je je privé verzekert van de mogelijkheid dat je je ook eens kunt terugtrekken. Let a.u.b. ook op mijn aanwijzingen betreffende je gezondheid: Grijp kordaat toe! Vanmorgen zal zich een zekere vatbaarheid kenbaar maken. Breng je vrije uren daarom door in absolute rust en bewuste zorg. Reeds vanaf het midden van de dag word je sterker en dan kunnen ziektesymptomen spontaan verdwijnen. Spoedig ben je weer in het volle bezit van je geestelijke en lichamelijke kracht. Luister nu nog naar mijn persoonlijke raadgeving en daarna jouw speciale geluksgetallen: Matigen is nu de sleutel tot langdurig succes. Wees niet te zeker van jezelf. Ga zorgvuldig met je macht om. Je wordt nu niet naar je hardheid beoordeeld, maar naar je vaardigheden. Je bruist van de energie. Het kan zijn dat je hierdoor moeite hebt om je te concentreren. Probeer toch je hoofd er bij te houden. Uw geluksgetallen zijn... 18, 76, 34, 86, 99 en 84. <hr> PJ: ik kom sjoppen hoor. Morgen nog! Ik geloof heilig in die horoscoop! Ff serieus, ik was best wel shocky toen ik dit las. Eigen 4 muren zie ik als eigen huisje, thuis zie ik als stal en Joop. En vanochtend had ik echt koppijn, en dat ging over toen de temp steeg. Heel vaag. Morgen weer kijken, vind het wel machtig mooi! NE-ways, ik ga toch maar eens kijken of alles gaat lukken. Wil niet gaan zweefteven, maar toch...
Laudie *helemaal gepept*
Maaike
Geplaatst: 02-04-01 20:58
wedden dat je m zelf verzonnen hebt.... }>
Marjolein
Geplaatst: 02-04-01 20:59
sjeetje maaike wat ben jij ongelovig
Marjo*die stiekem ook der bedenkingen heeft maar vriendjes wil blijven met laui want we zijn een tiem*
Maaike
Geplaatst: 02-04-01 21:00
hey marjo je laat me toch niet in de steek he?????? ik dacht dat wij een klein beetje heel misschien een tiempje waren..... *teleurgesteld*
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 21:01
Jopie: Loyaal, vrijgevig, tikje arrogant, sterke persoonlijkheid, graag het middelpunt van de aandacht, eerlijk en open. Met betrekking tot liefde en partnerschap heb ik je het volgende te vertellen: Men is tegenover jou meestal positief ingesteld. Een zeker verlangen naar opwindende belevenissen wordt merkbaar. Als je nog niet gebonden bent, mag niets zulk verlangen in de weg staan. Overheerst door je gevoelens kun je echter onvoorzichtig worden. Men zal je aan je woord houden, als je te royaal bent met beloftes. In een bestaande relatie zou het van pas kunnen komen, als je je partner een beetje meer vrijheid gunt, zodat hij/zij zich niet opgesloten voelt. Omdat je in de 3. Decade van je sterrenteken geboren bent, geldt voor jou op gebied van geld, beroep en geluk: Er wordt je een aanbod gedaan, waarin enorme winst beloofd wordt. Je moet wel bedenken, dat het risico vaak even groot is als de winst zelf. Neem niet teveel risico, als je niet goed op de hoogte bent. Laat je intensief inlichten om wat meer zekerheid te krijgen. Ook al kun je nu niet erg veel enthousiasme opbrengen voor je alledaagse beslommeringen, het zal niet veel problemen opleveren. Als men je probeert te provoceren, laat je dan niet overhalen tot iets, waar je later misschien spijt van krijgt. Heb eens wat meer zelfvertrouwen. Let a.u.b. ook op mijn aanwijzingen betreffende je gezondheid: Je stroomt momenteel over van de energie; die moet je gebruiken om jezelf verder te ontwikkelen. Zet je in voor al die dingen, waarvan je weet dat je ze al lang had moeten doen om je gezondheid te ondersteunen. Meer beweging, bewuster eten en meer rust vormen een nieuwe basis voor je gezondheid. Ga bij het ontwerpen van een fitnessplan uit van je eigen verantwoordelijkheid. Leg de lat niet te hoog. Wissel inspanning af met de nodige rust. Eet wat meer rauwkost. Luister nu nog naar mijn persoonlijke raadgeving en daarna jouw speciale geluksgetallen: Alle dingen in het leven hebben een betekenis, daarom is het nu zinvoller om je door je gevoel te laten leiden dan door je verstand. Hou altijd voor ogen: de beste manier om het kwaad te bestrijden is een stap voorwaarts naar het goede. Zet door, ondanks tegenslagen. De kans is groot, dat je inspanningen worden beloond. Uw geluksgetallen zijn... 89, 24, 84, 31, 11 en 5. <hr> waarom zou ik dat zelf verzinnen? Ik bedoel, zo snel doe ik dat niet.. Kijk zelf maar op die link, staat er echt... Ga nu Joop's ff lezen...
Laudie
Maaike
Geplaatst: 02-04-01 21:02
en de mijne??????
Nimber
nou Maaike je mag wel bij mij hoor gaan we lekker samen naar Gerald toe... issie nou homo
Marjolein
wil je de mijne ook ff neerzetten?? of ff opzoeken hoe hoog mijn balans vandaag komt nog 3 uur min 3 minuten te gaan. vroem ik stijg
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 21:07
dat kunnen jullie zelf 't beste... klik je sterrenbeeld aan (staan plaatjes bij voor de analfabeten hier) en dan typ je je geboorte datum in, het uur en de plaats, en dan komt er een dag horoscoop uit.. Leuk toch..
Laudie
Maaike
Geplaatst: 02-04-01 21:09
Citaat:
Op 2001-04-02 21:02, schreef Nimber: nou Maaike je mag wel bij mij hoor gaan we lekker samen naar Gerald toe... issie nou homo
jaaaaaaa gesnellie!! zeker weten dattie homo is... we hadden m zaterdag nog te pakken. Marengo (zn eigen paard, een ruin) zat aan m te snuffelen na t rijden. zegt saskia: Hij vindt je lekker ruiken, issie trouwens een ventje??? Gerald werd een beetje rood....
Marjolein
stoer we zullen t eens proberen schietschiet raak ind e stemming van mn sterrenbeeld
Maaike
ik kan mn plaatje niet lezen.....
Nimber
haha ik vinnum wel schattig haha kwam m'n dekens ophalen heeft ie ze voor mij in de auto gedaan en het regende nog wel zo hard!!!!
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 21:12
wat een schuttingtaal signaleer ik hier..
Ik moet m'n best doen om me in te houden want mijn ouders zijn er nu ook.. Dus ik ga maar kappen...
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 02-04-01 21:13
ah schattigf mijn horo ff
Hallo beste Boogschutter. Met betrekking tot liefde en partnerschap heb ik je het volgende te vertellen: Het is belangrijk nu terughoudenheid en tact te laten zien. Drukte maken is onder de gegeven omstandigheden niet aan te raden. Je bereikt met voorzichtigheid wezenlijk meer. Verwijten en kritiek, die je soms nogal snel uit, kunnen, zoals de tekens nu staan, je partner van je vervreemden. Gebruik een weekeinde om tot jezelf te komen en denk in rust na over je privésituatie. Omdat je in de 2. Decade van je sterrenteken geboren bent, geldt voor jou op gebied van geld, beroep en geluk: Deze dag is er voor jou een van innerlijke rust en tevredenheid, geheel en al in harmonie leef je vrij van zelfverwijten en innerlijke onzekerheid, waarvan je anders misschien veel last hebt. Je zelfvertrouwen heeft een aantrekkende werking op andere mensen en daardoor kun je ook andere mensen, die zich niet zo goed voelen, opvrolijken en hen helpen om de wereld weer wat rooskleuriger te zien. Jouw overschrokken ondernemingslust geeft al je projecten vleugels. Steek je energie vooral in mensen en dingen die het waard zijn, dat zal je veel voldoening geven. Let a.u.b. ook op mijn aanwijzingen betreffende je gezondheid: Je zou nu meer op je gezondheid moeten letten. De stress van de laatste tijd heeft je weerstandsvermogen wat zwakker gemaakt. Probeer ziektes te vermijden door veel beweging in de frisse lucht en door voeding die rijk is aan vitamines. Daardoor kun je je weerstand versterken en een goede stemming kweken. Als je dat alleen te moeilijk vindt, zoek dan in je vriendenkring medestanders en maak vaste afspraken. Je bent een harde werker, maar de boog kan niet altijd gespannen zijn. Luister nu nog naar mijn persoonlijke raadgeving en daarna jouw speciale geluksgetallen: Luister naar je innerlijke stem, die zal je vertellen wat je in je huidige situatie moet doen. Als je een beslissing moet nemen, moet je gewoon op je gevoel afgaan en de weg van de minste weerstand kiezen. Waardeer jezelf wat meer. Laat anderen hun eigen problemen oplossen en hun eigen verantwoordelijkheid nemen. Uw geluksgetallen zijn... 54, 67, 98, 69, 93 en 39.
hij klopt wel ik heb een ik ben 39 pen van iemand gejat dus mn geluksgetal klopt YEsYESYES
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 21:15
bij mij zitten er veel 8en in, wat ik altijd beschouwde als mijn lucky number..
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 02-04-01 21:19
bij mij veel 9ens nouja das t kwadraat van 3 en das weer my lucky number maarreh ik geloof niet zo in dit soort dingen heb t vorig jaar eens allemaal opgezocht, had niets beters te doen. en der stond best veel onzin in ook veel dingen die wel klopte maar daar gaat t niet om TOCH????
Maaike
Geplaatst: 02-04-01 21:24
naja Kim Gerald is wel een heeeeele lieve homo Ik kreeg toch mooi spontaan een plantje van m!!!
Marjolein
Geplaatst: 02-04-01 21:29
een heel plantje?? weet je zeker dat t geen halve was *flauw* maarreh er bestaan veel aardige homo's hoor maaikiepaaikietoverheks soms zelfs in de familie *HINTHINT* sorry moest er ff uit maaike der broer is leuk belachelijk te maken
Nimber
Geplaatst: 02-04-01 22:12
jaaha verdorie bij WWNA rijd zo'n leuke gozer hij rijd z2 dusb ik kan wat van 'm leren is ie ook homo verdorie hij heeft sinds 2 wekrn voor het eerst een vriend wel schattig....
Maaike
Geplaatst: 03-04-01 08:39
ahhhh wa lief!!!!! saskia en ik zijn ook al koppelpogingen aan t bedenken maar schiet nog nie echt op.... }>
Karin
Geplaatst: 03-04-01 09:24
WWNA? Bedoel je toevallig die jongen die vroeger met z'n pony ook Z2 reed? Garfields Girl heette ze geloof ik, die heb ik wel eens een kur op muziek zien rijden. Gewoon nieuwsgierig, ik vond het wel een leuke jongen om te zien!
Nimber
Geplaatst: 03-04-01 16:11
jaaaaaaaaaah dat is 'm geloof ik M.W. te V. haha
Laui!
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 17:20
mag ik ff een update over wie Gerald is, wattie is is al duidelijk, maar dit is wel interessant... Een homo koppelen... Aaaaaaaah...
En over die horo's ik vind het meer leuk... echt erin geloven doe ik niet, ik geloof ook niet in vrijdag 13 enzo.. wel in dinsdag 13 (toen had ik een hersenschudding)...
Nimber
Geplaatst: 03-04-01 17:35
Gerald is iemand die regelmatig start op wedstrijden waar ik ook start alleen hij rijd iets beter en hoger hehe meestal M2,Z1 of Z2 dat ie in de startlijsten staat. Verder werkt ie bij een hele grote paardensportzaak in Apeldoorn en Maaike werkt op zaterdag bij 'm op stal toch?