Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-11-09 13:59, schreef Sonja:
Ik vind wel dat Fjordenliefhebbers vaak erg agressief reageren als iemand zegt dat 'ie niet van Fjorden houdt. Krijg je meteen weer dat gezeur dat je dan geen echte paardenliefhebber bent enzo. Dat vind ik dan weer vreselijk overdreven.
Als iemand niet van Fjorden houdt is dat toch ok? Ik hou niet van bruine KWPN'ers, dat mag toch ook?

Citaat:mag je nou echt niet een fjord een domme bok vinden? Ik heb gewoon een hekel aan die bokken! Nou mag ik?
reageren. nou sorry maar we hadden het in het algemeen.

Krijgen we dit nu alweer? Ik dacht dat we het hier al een keer eerder over hadden gehad en ik kreeg het idee dat we daar als redelijk volwassen mensen uit waren gekomen. Iedereen heeft zijn eigen smaak wat paarden betreft en vindt het ene ras leuker dan het ander. Dat is onderhand wel duidelijk geworden hier op bokt. Maar om nu elke keer weer in herhaling te vallen dat slaat toch nergens meer op. Erg onvolwassen.
irl ook aardig.Ik houd niet van fjorden. natuurlijk heeft het met de manier van opvoeden te maken de meesten fjorden lopen dwars door je heen. en wdb is een fjord slim om misbruik van mensen te maken.