Jaja weer dreigen met een ban...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:16

quote Bartvb:

"Als ik na 11 uur nog reacties zie verschijnen over dit onderwerp:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 03&forum=7

ga ik bezig met de IP bans. Een simpel slotje schijnt niet duidelijk genoeg te zijn. "

Wat ik niet snap.....ze waren bezig bij algemeen en daar kwam een slotje op, nou toen ging het op een leuke en grappig manier door bij kippenhok. daar is het kippenhok toch voor? En dan krijgen ze een slotje en een waarschuwing, heel erg triest. Want dat boktverhaal bij 't kippenhok gaat ook nergens over en daar worden ook namen van mensen in gebruikt die van bokt afkomstig zijn. En als er dan een stukje is over een buitenrit en waar ze lol hebben en waarin geen namen worden genoemd krijgen ze een slotje.............vaag.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:18

Bartvb heeft gelijk,gewoon niet meer ruzie maken

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:21

Ik wil als laatste keer nog eventjes reageren. Het was NIET als kritiek bedoeld op mensen die een kleine pony hebben en er op rijden. Het was meer als een uitspatting, gewoon als geintje, maar ik wil zeker geen ruzie met iemand, en wij bedoelden het al helemaal niet als belediging. Het was dus een vervolg eigenlijk op de stelling in het bewuste topic bij boktmeetings, dat kleine shets rustig 100 kg kon dragen....

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:21

Sundancer als je niet weet waar je het over hebt dan moet je je mond houden, er was in dat topic helemaal geen ruzie....zie kippenhok en dat slotje.
Frusty

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:27

Ik hou me mond niet voor jou Boos! sommige topics lopen uit op niets

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sundancer op 2001-11-08 09:28 ]</font>

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:29

Oke ik reageer ook nog even. Het topic bij kippenhok kan toch niet serieus al kwetsend worden omschreven. Er zijn geen namen genoemd, elke tak van sport is wel de revue gepasseerd. En sorry hoor, maar als iemand zich door dat topic aangesproken voelt is er iets heel erg mis. Met zijn 6-en met naaldhakken op een farabella Verward
IEDEREEN kan toch zo zien dat het de grootst mogelijke onzin is en dat het kippenhok daar ook voor is bedoeld? Ik vind het allemaal erg overtrokken en een beetje zielig. Ik wilde dat er op al die serieus bedoelde echt kwetsende berichten over dit hele forum eens zo gereageed werd. Maar het blijkt maar weer eens des te meer, het ligt er maar aan wie er lol heeft en dan maakt het niet uit of het onzin is of niet, Bart kan van de een nou eenmaal meer hebben dan van de ander.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:30

nou RUZIE? dan moet je dat begrip maar eens opzoeken in het woordenboek en dan nog eens dat topic in het kippenhok lezen. Gaaaap

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:35

Hmm was het niet zo dat iedereen totaal of-topic ging..Bovendien werd het een beetje een langzame chat.

dat zijn redenen genoeg om iets af te sluiten...

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:37

Maar Heike dat was niet de reden voor Bart. Dus dat klopt niet. Bovendien, waar is het kippenhok nou voor?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:38

totaal offtopic en dat in een kippenhok, nee hiet ging over de buitenrit hoor dus niet offtopic.
En wat betreft ie langzame chat......dat boktverhaal is ook een langzame chat en dat kan wel???
Wel eerlijk blijven hoor !!!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:41

Ik wil hier toch even op reageren en ik weet dat ik nu mijn nek ga uitsteken, maar daar kies ik voor.
Het was dan misschien niet echt een ruzie, maar is er wel bij stilgestaan wat Vasco hier bij moet voelen. Ik vind het al heel knap van haar dat zij op een gegeven moment gewoon niet meer reageerde. En dan komt er een terechte waarschuwing van Bart. Had dan gewoon gestopt. Nee, dan wordt er in het kippenhok een topic geplaatst die er gewoon over doorgaat. Dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling. Dit noem ik een slotje uitlokken. Dan komen er reacties die dus niet helemaal terecht zijn, vooral naar Bart toe. Ik ben van mening dat het zijn goed recht is om een topic te sluiten en als mensen dan doorgaan om ze te bannen. Je vraagt er zelf om dus niet naar een ander wijzen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:42

Ben ik het niet mee eens voor een gedeelte. Volgens mij ligt het er maar net aan welke mensen zo'n topic creeeren en dan wordt er gekeken of dat wel KAN.....sure Gaaaap

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:44

Chrico, dat het in het topic gebeurde van vasco was misschien niet zo handig. Maar hoe vaak wordt er niet verwezen naar het kippenhok? En lees het eens het is toch grote onzin wat daar staat of niet? Hoe kan in godsnaam iemand zich daar aangesproken over voelen? Kun jij het je voorstellen, wat daar geschreven is?

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:53

Ik denk juist omdat het in het topic van iemand anders gebeurde en er in het kippenhok werd doorgegaan, doorslaggevend was voor de reactie van Bart . Had het nou een op zichzelf staand topic geweest, was er misschien niets aan de hand geweest. Ik klink misschien nu wel als een grootmoeder, maar toen ik dat las dacht ik ook, jezus, waar zijn ze mee bezig. Voor dat meisje is het niet leuk om te zien dat haar topic daarvoor gebruikt is/wordt.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:57

Tja en in ander topics wordt er door Bart zelf verwezen naar het kippenhok om daar door te gaan. Maar goed, mij boeit het verder niet ik vond het het leukste topic sinds tijden.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 09:57

Nee en daarom werd er in kippenhok een topic gestart wat nergens over ging en waardoor niemand zich aangesproken zou voelen.

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:59

Citaat:
Op 2001-11-08 09:57, schreef PUCK:
Maar goed, mij boeit het verder niet ik vond het het leukste topic sinds tijden.

Same here *ligt nog steeds onder de tafel* Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 10:03

Nouhou en ik was er niet bij Boos! haha maar ik heb ook lekker gene waarschuwing en jullie wel dus ik kan ........... Lips are sealed

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:04

Oh maar die waarschuwing gold voor het topic hieronder en niet voor deze Schijnheilig

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 10:07

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Cool .
Maar toch is het raar hoor om te dreigen met een ban. Ik denk dat Bartvb hier op mijn werk moet komen studeren...............dan kan hij leraar worden en ook pispaaltjes creeeren in de classroom Haha!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:08

Nee joh er is best veel controle op leraren tegenwoordig, dat zou niet lang goed gaan

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:09

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:13

Laat staan bedreigingen met een IP ban

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 10:16

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:17

Ha, ik reageer ook even. Natuurlijk is het een belachelijke bewering dat een shet zoveel gewicht kan dragen; hooguit tot de 50 kg, maar echt niet meer dan dat! Een enkele keer zal echter niet zo heel veel kwaad kunnen, maar het mag niet systematisch gebeuren. Hier zal elke fysiotherapeut en veearts het mee eens zijn. MAar.... iedereen weet nu zo onderhand wel hoe iedereen er over denkt. Ik snap niet waarom je dan op dit ene onderwerp dan zo door moet zeiken (niet tegen jou persoonlijk bedoeld he nonnie!). Kijk, de ene groep kan de andere toch niet overtuigen, iedereen blijft toch bij zijn mening. Kunnen we elkaar daar niet in laten i.p.v. elkaar op een slinkse manier af gaan zitten zeiken?