bokken op school?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 11:16

heel leuk hoor al die verhaaltjes van 'ik zit nu op school te bokken' en noem het maar op! maar mogen jullie op school bokken? Verward

als ik op internet wil op school, moet ik naar het OLC, dat is het openleercentrum met een aantal computers. meestal zijn ze allemaal bezet, dus ik heb al mazzel als ik een computer heb. maar ik mag dus alleen op internet voor school: huiswerk. we krijgen wel veel opdrachten waarvoor we internet nodig hebben, maar als ik nou eens wil bokken, of mijn email wil chekken, dan komt er zo'n vervelend mannetje, die gaat over het OLC, en die zet me zonder pardon het lokaal uit omdat ik niet voor school bezig ben! Frusty
dat is toch gewoon stom! ook mag ik niet bellen in dat lokaal, niet smsen via de computer, niet eten en niet drinken.! Boos!

nu ik het daar trouwens toch over heb, ik ben toch al aan het zeiken: ik heb een computer en zit trouw huiswerk te maken. mijn maag denkt vaak dan knor,knor! ik van mijn computer af en in de kantine, enige plek waar je mag eten en drinken, wat eten. ik terug naar het OLC, is mijn computer bezet! wordt je toch gek van! Frusty

hebben jullie daar nooit last van dan? of zit ik gewoon op een k*tschool? ik wil namelijk ook BOKKEN op school!!!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:22

Wij mogen op school 5 min voor de les en 5 na de les heel ffies op i-net!
Of als die leraar ffies weg is gaat meestal iedereen gauw ff op i- net Extreme duivel
Je moet niet denken dat ik de hele dag op i-net, want dat kan natuurlijk niet Haha!
Groetjes Tamaar

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 08:21

nee mag helaas niet, ze kunnen je op school altijd verzoeken om plaats te maken voor iemand die voor school bezig moet op n computer. gelukkig kan je bokt ook zwart/wit instellen dan valt t minder op Haha! Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 08:35

In tussenuren mogen wij naar het leercentrum waar stuk of 10 computers staan en mogen we gaan internetten. Clown

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:01

Ik ga altijd naar het OLC om te bokken. mag bij ons gewoon

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:41

bij ons mag het niet, maar goed, wat niet mag is leuk Extreme duivel

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:17

ik ga altijd naar het olc om mijn mail te bekijken en dan gelijk ff bokken
maar meestal ben ik op kronenburg (winkelcentrum in arnhem) in de pauze

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:55

wij mogen ook altijd internetten op school maar sommige pagina's mag je niet komen weet niet of die wel op bokt kan komen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:00

Wij mogen sinds kort alleen met een opdracht van een docent het computerlokaal in Boos!

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:43

Wij internettten (let op de 3 t's, het is de verleden tijd Knipoog ) altijd tijdens de informatica les. Niemand had het door en iedereen werkt dan op een eigen comp. Wel moet het i-net opstaan, ja, maar dat was meestal zo. Bok...bok...bok Knipoog .
Soms vind ik het wel jammer dat ik geen informatica meer heb, want dat is dus niet meer bokjken, maar aan de andere kant was het wel zo dat ik me voor de rest doodverveelde, want het gin over 'hoe met windows werken' en dat had ik al lang thuis uitgepluisd... zucht...

Hoort dit niet bij jeugdhonk?

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:24

ik heb totaal 10 uur computeren per week dus dan ben ik meestal ook wel op bokt. (behalve als ik een toets heb)

sorpion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 12:59

Ik doe het meestal stiekem, alleen wij mogen haast nooit op de computer want dat lokaaaaaall is een bibiotheek ( library). Ja soms heb ik ge-i-net toen het regenden het mochttttttt!!! dus ike efe op bokt maar toen die stomme juf komt eraan en ik gauw een andere site.

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 13:20

nou mij lukt het niet om op mijn email te kijken of effe op bokt te kijken! jullie hebben echt mazzel! ga nooit naar mijn school!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:20

ik ben nu aan het bokken OP school Haha!

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 13:22

ik zit thuis, want ik ben vrij!!!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:12

wij hebben een hele makkelijke school.
zon 70 computers en bijna altijd wel een plekje te vinden.
smaandags de laatste 3 uur dier-->opde comp-->= bokken *LOL*

nee ze zeiken niet. eten drinken mag niet, eigenlijk Lachen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 16:51

Ik doe het ook hoor.

Elke kleine pauze en elke grote pauze, behalve op dinsdag Haha! Maar de laatste tijd bok ik niet meer zo vaak Verward Kweenie hoe dat komt

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:07

wij mogen wel i-netten op school! dan moet je wel betalen via je schoolpas! die kan je ook weer opwaderen!
in de mediatheek is dat! heb het nog nooit gedaan! want heb thuis i-net. en dan moet k weer geld betalen en dan koop ik liever een zakje m&m's! Tong uitsteken

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 20:56

wij mogen bokken zovaak we willen, zolang we maar betalen... Boos!

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 21:03

Aaah, wat zijn jullie allemaal zielig zeg Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Wij kunnen hier in ons boerengehucht onbeperkt internetten, zonder enige betaling, het nadeel is hiervan dus wel dat je op tijd moet zijn, anders is er geen plaats meer. Officieel is het wel zo dat niet-werkende mensen weg moeten voor werkende mensen, maar aangezien, niemand, maar dan ook echt niemand zich daar aan houdt, is het probleem snel opgelost. Diegene die die dag echt iets moeten doen, nemen hun leerlingenpas mee, en kunnen op de bagane grond naar de bieb gaan en daar wel iets uittypen. Goh, eindelijk eens iets waarmee we hier het voordeel hebben Haha!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 21:06

Als ik wil kan ik zo op school internetten en dus bokken, maar daar laat ik me maar niet door verleiden, anders komt er van school niks meer terecht! *LOL*

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:00

Bij mij mag je alleen op de computers als je iets voor school doet. Dus niet bokken. Boos!
Toch doe ik dat dan stiekem }>

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:13

bij ons moet je je inschrijven op een comp we hebben er ong 26 en nog een computer lokaal vol k denk ong 30 dus das bijna 60 computers met i net
we moeten ook betalen tenzij je een briefje van de leraar heb dat je op i net moet
we mogen wel bokken ( maar wel oppassen )
want van sommige biebmutsen mag het niet
dat zijn allemaal oude vrouwtjes ( zelf zitten ze ook op marktplaats *LOL* zeker bij de contactadvertenties *LOL* )

dus ja bij ons mag het wel

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:15

wij zeggen gewoon mochen we plaatjes zoeken in het ICT lokaal en dan is het ja en ga ik lekker bokken!! Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:41

ik zit op een ICT opleiding en mogen dus veel internetten. voor de vaardigheid Haha! .
XXX
Ciska