Ik was al even op zoek en had er een paar bekeken. Vandaag vervolgens naar de auto boulevard geweest in Utrecht en ik was gelijk verliefd.

Er stond een felblauwe Seat Arosa 1.4i. Hij heeft LM-velgen, stuurbekrachtiging en is heel netjes onderhouden ('t is dus wel een 2e hands) Er zitten een paar lichte kleine krasjes op, maar die gaan ze voor me bijwerken. Het autootje is van juni 1999, dus nog erg jong en heeft ook maar +/- 34.000 km gelopen.
Ik kan hem volgende week zaterdag (3 nov) ophalen, dus moet gewoon nog een hele week wachten *snihihihihiffffff*
Maar ik ben heeeeeel blij met m'n karretje en volgende week zal ik foto's maken en jullie dus m'n 'nieuwe' bakkie laten zien.
Knuf van een heppie Mayo
Ik zou eerder uitkijken als je zus een auto gaat uittesten, er zijn niet voor niets een hoop mensen die niet bij haar in de auto durven

Ik kon geen auto met de goeie kleur vinden, dan maar een auto van de VW-site afgeplukt 

Nog een weekje geduld en dan kun je heerlijk rond gaan scheuren in je bakkie. Kom dan maar een keer langs in Nijverdal (of Wildervank