Naja, ik moest vandaag gewoon weer iets heel erg miepigs doen. Of naja, het OVERKWAM me gewoon.
Ik zat lekker achter een computer, eentje die net ontvirust is, dus die het wel hoort te doen. En ja hoor, alles ging flex tot ik Groupwise (mailprogramma van Novell) opende. Het ging nog wel redelijk goed, tot ik 5 mails tegelijk wilde verslepen (dat ging niet echt, hele computer overhoop). Dus ik, die-hard die ik ben nog een keer. Maar nee hoor, weer helemaal op tilt. Dus ik nog een mailtje sturen naar de servicedesk (computerfreaks), maar die waren met pauze. Dus ik computer uitzetten, sloeggie weer op hol. Nou nou nou, maar ik was ook met pauze, dus toen ik 'toevallig' daar moest zijn zag ik die compu op hol zijn, als een gek. Dus ik weer een mailtje naar onze bijstand gestuurd. En nu had hij het bekeken, maar nu was die computer gauw normaal gaan doen (iemand had m uitgedrukt, iets wat ik ook al niet voor elkaar kreeg). Mmm, en ik had het er net met een andere collega over (die op de hoogte was van t probleem, en van mijn blonde haren), dat het wel blond cq miepig MOEST zijn... Naja, niks aan het handje, en ik kon dus niet normaal met die computer mailen, hele adresboek weg enzo, maar nu had hij ze weer gevonden. Wat ik dan heb wat anderen niet hebben? Geen idee, maar ik voel me weer flink miepig!