De Ontvoering van Leysander

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:15

Het snode plan dat D en ik (mijzelf en ik) bedachten heeft gewerkt. Ik ben net op mijn supersonisch geredde neushoorn naar NG gegaan om aldaar Leysander in te laten (paste net) en toen hebben D en ik de neushoorn weer gestart en hebben we Karin ook nog even ontvoert omdat haar stem voor 10 telt. Nu zitten we op een geheime locatie, en wachten we tot Prisca, Marjo en de rest zich overgeven en A superieur vinden.

}>

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:17

0ben net blij dat ik van a verlost ben en superieur la me nie lachen.
enneh leys ontvoeren?
eh volgens mij heb jij t wat hoog in je boel

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:17

ja, 't was wel ff kantje boord, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen (voor ons dan!!) Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:19

Heus wel!!! Ik heb net met mijn superradaargiraffe contact gehad met Laui en Dododee!

leys is vast geketend met een prop in z'n waffel want hij bleef maar doorgaan met balken Clown

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:22

Hmm, we hebben die neushoorn weer aan de praat gekregen en we zweven nu boven Ailin, da's nl een echte A (zie haar naam) en we gaan haar ook ontvoeren.
Marjo: beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:26

eh Ailin is helemaal geen A
Ailin staat voor AntI LauI! en Nimber
pffff beetje opblijven letten
en ailin stelen? wta heb je nu aan een koe die geen melk geeft.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:29

we hebben haar al in onze Boomhut gestopt en we gaan nu beginnen met haar manen 1 voor een uit te trekken en ze ritueel te verbranden! Leysander hebben we al gedrogeerd... en als we Ailin dekken door Leysander geeft ze uiteindelijk wel melk! Vork Anders zijn die biefstukjes *por* ook ERRUG lekker...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:30

hahah jullie hebben de verkeerde meegenomen hoor?? Leys is geverfd en is nu compleet anders Pling .

Euh Ezels zitten in de familie HE LAUI ???

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:31

euh leys en drogeren zou maar ff oppassen hij is dan NIET LIEF Haha!

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-10-24 14:37 ]</font>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:35

Ik heb hem gehersenspoeld zodat hij denkt dat hij ezel is, en drogeren Pris...
Trouwens, ik weet precies hoe je een bepaald paard opspoort. Bovendien is Leysander een A afstammeling (Aram-kleinzoon) dus hij voelt zich hier heel erg op zijn gemak...
we hebben zijn hoeven trouwens met nagellak gelakt... En m een jurk aangetrokken.. Hij is nu veel gelukkiger!

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:37

HEE Laui ik zoumaar oppassen want die Joop van jou is echt niet veilig meer hoor!! Extreme duivel

enuh Leysander is niet alleen geverfd maar ook nog geschoren dus jullie hebben OVER-DUIDELIJK de verkeerde meegenomen
Tong uitsteken

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:39

Thanks Yor Lovers
Ik denk dat ze die domme merrie naast Leys hebben meegenomen. Dat is een TP blij met aandacht Schijnheilig .

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:45

Dat jij nou zo dom bent, om die lelijke TP die altijd naast Leys stond aan te zien, als nog steeds die lelijke TP!! Haha, want wij hebben Leys en die lelijke TP, hebben we met onze supersonische apparatuut het lijf en karakter van Leys gegeven (met natuurlijk extra bijgesloten een paar duivelse trekjes... Extreme duivel Extreme duivel )

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:48

Ik heb Joop natuurlijk van te voren veiliggesteld, en we hebben een supersonische parkwachter uit Zuid-Afrika in Ley's box gezet, dus vandaar dat jullie niet zien dat hij weg is... Pris merkt waarschijnlijk niks, behalve dat ze er alleen maar aflazert, dus ze denkt waarschijnlijk dat ze niet meer kan rijden, en dan over een paar dagen komt de parkwachter te voorschijn die haar arresteert omdat ze op een uitgestorven diersoort rijdt! En dan komt ze in de PMU gevangenis en leert ze dat de PMU roelt, en dat ze t niet moet proberen om daar aan te twijfelen, als ze dan eindelijk met blote knietjes bid en smeekt en kwijlt mag ze door een ienieminie gaatje naar Leys kijken, en dan ziet ze een Clown en dan gaat ze zo uit haar dak dat we haar alleen nog maar hoeven te hersenspoelen zodat ze alleen nog maar PMu lid is...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:49

Oja Nimber had niet verwacht dat je zo snel die losse steen zou ontdekken Haha! .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:50

Wacht maar tot jij vanavond op stal komt en de Zuidafrikaanse parkwachter vindt... gnagnagna, dan breek je echt al je botten! }>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:53

He voordeel vanavond komt de Fysio dus ik ga niet rijden. En dan krijgt zij de klappen.

Maar goed dat ik weet waar je woont Laui Extreme duivel .

Oja Karin rijdt hem donderdag weer dus weet niet wie er nu problemen krijgt Schijnheilig .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 14:08

Karin hebben we ook ontvoerd, dus ik vrees dat je maar een leesbril moet aanschaffen..
Je weet trouwens helemaal niet waar ik woon, ik geef altijd een verkeerd adres op, ik woon nl in onze supersonischgeweldige boomhut, met straalverwarminge...

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:15

Prisca is echt zo dom, krijg je ervan he, als je met mislukte overlopers omgaat....
onze supersonische boomhut is voorzien van alle nieuwste snufjes op dat gebied
Jacuzzi, wildwaterbad met glijbanen, een achtbaan om op de grond te komen etc etc
Bovendien zit om de boom, waarin hij gebouwd is, (door de zogeheten 'Oempahoempapoempaloempa's)een soort glazen koepel, die de boom en de bijbehorende wannahaves compleet onzichtbaar maakt. Bovendien is hij onvindbaar voor buitenstaanders en niet te zien op radarapparatuur.
En als je hem al weet te vinden, reageert ie alleen op de goede iris (zoals mijn usericon, maar die is ook beveiligd, obviously!!)
En die apparatuur zit opgeslagen in geheime ondergrondse bases, verspreid door het hele land.
Bovendien worden we versterkt door alle cartoonhelden(Batman, superman, spiderman) en door Johnny Bravo, Cow en Chicken en natuurlijk James Bond...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:18

Veel plezier met Leys dan he? Ik had idd al geleze n dat jullie karin mee hadden. Tja was zeker de enige moeglijkheid om Leys mee te nemen he Haha! .

Want met laden is hij ook NIET makkelijk Extreme duivel .

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 14:23

Hmmm, het IQ/niveau daalt...
We hebben hem in de supersonische neushoorn gedaan, niet geladen... Gewoon door de poepert geduwd, en hij vond t prettig, lekker zacht en suizelig...

Hij gaat trouwens op wereldreis...

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:25

Ja pris, op wereldreis!! En ergens boven een ver en verlaten oord, laten we hem weer uitpoepen door onze supersonische neushoorn!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 14:32

En we hebben m wee romgetoverd tot hengst, zodat hij allemaal kindjes gaat maken die we allemaal hersenspoelen en Anti MTA maken!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:52

pffff en jullie dneken dat je dat allemaal kan?
must be blond

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 15:10

Moet je horen wie t zegt...
Maar ja, jij weet ook niet hoe dat gaat als je supersonische neushoorns en parkwachters uit zuidafrika hebt... dat kun jij je niet voorstellen met je kleine herseninhoud!