Ik heb sinds 8 maanden een relatie met Bouke. De laatste tijd gaat het alleen niet echt meer. Hij moet overdag stage lopen in een verzorgingstehuis. Hij werkt met dementerende bejaarden. Als hij dan 's avonds thuiskomt is hij veel te moe om ook maar iets te gaan doen. Ik heb dan nog teveel energie om op de bank tv te gaan kijken...
Hij blijft zeggen dat hij vindt dat we te weinig doen, maar als ik dan wat voorstel heeft ie er geen zin in, want hij is te moe.
Toen we wat met elkaar kregen was hij net begonnen met z'n stage en ik met mijn studie. Mijn studie bleek 3x niks te zijn en daardoor ben ik ook nogal in een dip geraakt. Gelukkig zit mijn jaar er bijna op en dan stop ik ermee. Hij moet echter nog tot februari.
We hebben het in het begin nogal moeilijk gehad, omdat ik nogal problemen had met zijn ex... Zij vind hem nog ontzettend leuk en laat dat ook duidelijk merken(toen we haar tegen kwamen zei ze dat ze hem wou p*pen, maar dat kon niet, dus moest ik het maar doen). Hij heeft 3 jaar terug een relatie met haar gehad, maar ze hebben daarna(vlak voordat hij met mij kreeg) nog een paar keer sex gehad. Hij zegt nu over haar heen te zijn, maar hij vind haar nog wel heel mooi. Vergeleken met mij is zij ook het ideale meisje voor hem(qua uitlerlijk)... hij valt op van die dunne mutsjes, en dat ben ik geen van beide.
De laatste tijd gaat het tussen ons steeds mis omdat we nooit echt wat leuks doen, want hij is te moe of heeft geen zin of geen geld. En 's weekends wil hij uitslapen en huiswerk maken...
Ook luistert hij nooit naar me, hij vergeet echt alles wat ik zeg of hoort het niet... daarover hebben we vanmorgen ruzie gehad. Ik heb hem gezegt dat ik hem voorlopig niet wil zien, want ik wil ruimte om na te denken.
Een tijdje terug was het ook even uit, maar ik miste hem zo. Iedere keer als ik hem aankeek moest ik huilen. We wonen samen op een kamer van 4x5, en hij was daar toen nog.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. We hebben zo vaak gezegt "we proberen het nog wel, het komt wel goed" maar dat weet ik nu niet meer. Ik hou ontzettend veel van hem en denk ook niet dat ik zonder hem kan. Maar ik kan er ook niet tegen zoals het nu gaat.
Hij trekt mij en zijn stage samen niet en ik kan er zo niet tegen...
Ik wil hem niet kwijt, maar het kan zo niet meer....