Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Justy schreef:Voor een diesel is het wel minder erg dat hij zoveel gelopen heeft. Die hoeft met 3 ton op de teller echt nog niet op te zijn. Als het een benzine-auto was zeg ik nee.
Sorane schreef:Als die auto nog goed loopt zou ik het gewoon doen.
Ik heb een diesel met nu bijna 5 ton op de teller en hij rijd nog perfect. Ik heb er ooit 1 ding aan moeten vervangen en dat was mijn eigen schuld.
Laat hem gewoon goed nakijken op slijtage. Laat dat doen bij een Mitsubishi dealer. Die zijn daar wat meer bedreven in.
Een diesel kan over het algemeen meer kilometers maken dan een benzine auto. ruim 3 ton is dan ook zeker geen uitzondering.
Sundancer"]
[quote="Sorane schreef:Als die auto nog goed loopt zou ik het gewoon doen.
Ik heb een diesel met nu bijna 5 ton op de teller en hij rijd nog perfect. Ik heb er ooit 1 ding aan moeten vervangen en dat was mijn eigen schuld.
Laat hem gewoon goed nakijken op slijtage. Laat dat doen bij een Mitsubishi dealer. Die zijn daar wat meer bedreven in.
Een diesel kan over het algemeen meer kilometers maken dan een benzine auto. ruim 3 ton is dan ook zeker geen uitzondering.
olga schreef:Die jongen zegt dat ik het beter niet kan doen. Hij zegt ook, als je wat hebt ben je gelijk heel veel geld kwijt. Ik ga dus maar nog even verder sparen.