Heb echt het gevoel dat niemand mij meer mag. Tenminste van hier niet.
Thuis is het echt stinkmodder. Mijn ouders hebben eerst gezegt van je zoekt het maar uit met school, als jij wil blijven zitten doe je dat maar. en nu willen ze maatregelen gaan nemen omdat ik een slecht rapport heb. Dat is toch oneerlijk? Ik heb het gevoel dat ik Floor ook echt verwaarloos. Ik mag maar 1x door de weeks, en zaterdags kan ik nooit en dan kan ik alleen zondag nog maar. Ik voel me echt niet meer lekker thuis. Maar als ik wegloop waar moet ik dan heen?
Ze zeggen dat het aan mijn gedrag ligt, terwijl er met mijn gedrag niets mis is. Alleen maar omdat gerdien het heilige boontje thuis is.
Nou mag ik van het weekend niet naar mijn vriend omdat ik Gerdiens chocolade letter heb opgegeten. Is toch belachelijk? Ik wist niet eens dat ie van haar was! Maar heeft iemand misschien tips om dit op te lossen? Ik vind het echt niet leuk meer.

dat kan je bezt tegen me vertellen..
maar zoals school enzo dat zal je toch echt zelf moeten doen (and me 2
en ik zei dan loop ik weg als je dat doet en kom ik nooit meer terug. oke het iss misschien ook de pubertijd maar ik zou hun het nooit kunnen vergeven, ik vlieg gewoon naar canada (helen, dan weet je het)