Mensen die hierop gereageerd hebben, ga je HEEL ERG DIEP SCHAMEN. Gatverdamme zeg. Ik had toch wel iets beters verwacht van de gemiddelde bokker. Je gaat iemand toch niet zo ongeloofelijk afzeiken?? Wat is dat nou voor godsgruwelijk kinderachtig gedrag. Ik heb ook nog een berichtje gelezen uit de tijd dat ik naar Amerika was, waarin mensen dus gewoon uitgescholden werden. 'Wat vind jij nou van die en die?' Open en bloot... en dan gewoon reacties als 'ja ughhh echt een stom mens' oid.
Denk eens aan elkaars gevoelens hee. Zou jij het leuk vinden als men zo op jouw reageerde? EN ga nou niet roepen dat iemand dat uitlokt want dat is
shhit. Op uiterlijk ga je iemand niet zo veroordelen. Werkelijk, ik kan er gewoon niet over uit. Ik ben vroeger als kind wel eens gepest. Niet akelig ofzo, maar genoeg om mij een rotgevoel te geven. Ik dacht dat ik dat ontgroeid was.. dat het aan de leeftijd lag. Had ik blijkbaar mis. Ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo hard kunnnen zijn
Kloosterzuster Laura , die echt heel pissed off is

.
. Maar de mensen konden zich wel iets liever uitlaten dan wat ze nu hebben gedaan
.