Ik heb namelijk ook het probleem dat als ik naar een film/programma kijk, met ondertitels, dat ik de letters van de woorden ga tellen en als het geen mooi aantal is (bijv 24 of 26, in mijn ogen dan, ook al zo stom, hoezo geen "mooí" aantal?, maar goed) ik de woorden zó ga bewerken dat het uiteindelijke aantal op wél een mooi aantal uitkomt(zoals 25...) Dus als het er teveel zijn dan verander ik bijv. bij een woord dat eindigt op -en, zoals worden, de -en in &, want dat is dus 1 teken minder en kom je op 25 letters/tekens uit.... Maar als er dus meer woorden zijn, die eindigen op -en, kan dat niet want dan heb je er weer te weinig (jaja) dus dan moet ik een andere oplossing zoeken.
okee, het is dus heel vreemd en ik hoop dat jullie mijn uitleg een beetje begrijpen?
Het is dus zo dat ik een film krijg, ik het op een gegeven moment doorheb dat ik het doe en dan moet ik dus echt ff niet meer kijken om er mee op te houden. Vervolgens als ik dan weer kijk begint het na een tijdje van voren af aan.....zooooo irritant
De vraag is dus, hoe kom ik er vanaf?? Het is dus zo dat het eerst een tijdje onderbewust gebeurt, totdat ik het doorheb en dan dus ff een tijdje niet naar het beeld kijk.
P.S. Voor de mensen die in Artis waren. denk aan de tijgers enzo met dwangneurose, die heen en weer bleven lopen.... zoiets is het dus. dat zullen ze vast ook niet willen, maar doen het toch....
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-16 11:47 ]</font>

\