Ook eerder heb ik me al enorm geergerd aan de berichten die daar geplaatst worden als Bokt down is. In de eerste plaats vind ik dat je daarme Bokt te kak zet, en in de tweede plaats vind ik het echt enorm kinderachtig en van geen niveau om daar te gaan zeiken.
Moet je ons eens horen, als er een paar van HotD hier komen zieken, dan hebben we 'n waffel vol met z'n allen.... En wat doen de Bokkers????

Jasses wat laag vind ik dat zeg, dat wou ik toch echt even uitspreken hier. Ik heb een hekel aan berichten over sfeer ed omdat die echt niet bevorderlijk werken, maar dit MOET ik echt even kwijt.
Ik ben normaal gesproken echt TROTS op ons Bokkers, omdat we er steeds zijn voor elkaar, en elkaar steunen door dik en dun. Maar vandaag schaam ik me weer.
En reageer nou aub niet dat dat komt door het gel*l met/om Puck, want het gebeurt vaker.
En als laatste is de opmerking "en de groeten aan Stef, I'll be back...." (in zeeeer negatieve zin) me echt in het verkeerde keelgat geschoten. Bah, bah en nog eens bah!
!Als je iemand niet mag, sla die berichten dan over en laat die persoon links liggen.
Als je het met het beleid van Bokt niet eens bent, slik dan en Bok lekker door, of zoek wat anders.
Maar ga alsjeblieft niet zo lopen te verstieren zeg.....
Wie deze schoen past, mag 'm aantrekken.
Reageren op dit bericht hoeft van mij niet eens, ik wilde dit gewoon even kwijt

) maargoed ik vind dit ook wel een beetje te ver gaan hoor!!!