Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Griffioen schreef:Hoi Zonnebloem, ik heb er toen voor gekozen dat over te slaan volgens mij. Via de mail kan ik daar ook geen bevestiging van vinden.
Ufurio4e schreef:c_alsemgeest ik heb wel een account maar toch lukt het niet om te deblokkeren, samsung klantenservice ook al gebeld maar zij konden alleen een hard reset doen.

Gnome schreef:Kun je onbeperkt de patronen proberen of blokkeert ie na een paar keer? Anders zou ik ff opzoeken welke patronen er allemaal mogelijk zijn en dan een voor een afstrepen. Weet niet of er een minimaal en maximaal aantal puntjes is.

c_alsemgeest schreef:Gnome schreef:Kun je onbeperkt de patronen proberen of blokkeert ie na een paar keer? Anders zou ik ff opzoeken welke patronen er allemaal mogelijk zijn en dan een voor een afstrepen. Weet niet of er een minimaal en maximaal aantal puntjes is.
389.112 verschillende patronen mogelijk... dus dan ben je wel een tijdje bezig
Maar misschien beter dan je telefoon resetten
Zebrastreep schreef:Kan je de telefoon nog op een pc aansluiten met een kabel? Volgens mij kan je wel via de pc dan nog bij je foto's en die eraf halen. Dan terug naar fabrieksinstellingen.