Schermbeveiliging geblokkeerd.help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ufurio4e

Schermbeveiliging geblokkeerd.help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-26 21:33

Jullie hebben dit vast ook wel eens gehad.

Schermbeveiliging geblokkeerd. Ik dacht slim te zijn en weer eens mijn schermbeveiliging te veranderen.
Maar was een uur later mijn patroon vergeten. Van alles al geprobeerd, maar helaas een week verder en telefoon nog steeds vergrendeld.
Wie heeft dit ook al eens mee gemaakt en toch gelukt om te ontgrendelen zonder data kwijt te raken?

Sting

Re: Schermbeveiliging geblokkeerd.help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-26 21:35

Kan je via Google/mail etc niet bij de meeste data? Dan fijn om dat vast veilig te stellen. Heb je een Google account?
Wat voor telefoon is het?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-26 22:00

Heb je een Google account gekoppeld aan je telefoon waar je toegang tot hebt?

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-26 19:41

Ik heb een a34. En ook een Google account maar het is mijn nog niet gelukt om te ontgrendelen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 19:52

Ik kan online ook weinig nuttigs vinden. Wat achterlijk dat ze dit zo maken bij Samsung. :=

Ik zou de Samsung helpdesk bellen.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 21:16

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 21:27

Je zou ook naar een zaak kunnen gaan die je daarbij kunnen helpen. Dan hoef je zelf niet zo uit te zoeken hoe het moet.

Edit ik vond dit nog op internet

Samsung 'Find My Mobile' (SmartThings Find): Ga vanaf een computer of andere telefoon naar de website en log in met je Samsung-account. Kies de optie 'Ontgrendelen' om je toestel op afstand te ontgrendelen.

Resetten met vorige schermvergrendeling: Na meerdere foutieve pogingen kun je soms op "Pincode/wachtwoord/patroon vergeten?" tikken. Hiermee kun je, indien ingesteld, de vorige
ontgrendelingsmethode gebruiken om een nieuwe in te stellen.

Hard Reset (Fabrieksinstellingen): Als de bovenstaande opties niet werken, moet je het toestel resetten via de herstelmodus (Recovery Mode). Dit verwijdert alle gegevens:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 21:32

Met een hard reset ben je echt alles kwijt. :)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-26 23:39

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 09:10

Hier hetzelfde probleem en ik hoop dat iemand een manier weet. Ik heb geen Samsung-account.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 09:37

Als je een Samsung telefoon hebt heb je een Samsung account, dat kan niet anders. Dat is het account waar je oorspronkelijk je telefoon mee hebt ingesteld.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 10:06

Hoi Zonnebloem, ik heb er toen voor gekozen dat over te slaan volgens mij. Via de mail kan ik daar ook geen bevestiging van vinden.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 11:00

Griffioen schreef:
Hoi Zonnebloem, ik heb er toen voor gekozen dat over te slaan volgens mij. Via de mail kan ik daar ook geen bevestiging van vinden.

Wilde net zeggen dat je het met je samsung account altijd kan deblokkeren, maar als je die niet hebt wordt het denk ik inderdaad heel lastig.
Wellicht dat ze in een Samsung store een account voor je kunnen aanmaken en dan deze telefoon er alsnog aan kunnen koppelen? Maar dan moet je er inderdaad wel echt lijfelijk naartoe met je telefoon, ID en aankoop bewijzen.

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-26 14:45

c_alsemgeest ik heb wel een account maar toch lukt het niet om te deblokkeren, samsung klantenservice ook al gebeld maar zij konden alleen een hard reset doen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 14:51

Ufurio4e schreef:
c_alsemgeest ik heb wel een account maar toch lukt het niet om te deblokkeren, samsung klantenservice ook al gebeld maar zij konden alleen een hard reset doen.

Ook in de samsung store? Ik weet dat ze voorheen meer konden als ze alles bij elkaar hebben en de telefoon aan de computer hangen, dan van afstand?
Dat zou wel vervelend zijn, dan kan er idd niks anders dan een harde reset.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 15:16

Ik zou inderdaad even lanfa een store gaan of via een andere telefoon proberen. Het is niet ook onmogelijk

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-26 16:25

Wat gebeurt er dan als je blijft proberen?
Bij mij, met vingerafdruk als hij deze niet herkent, gaat hij dan uiteindelijk vragen om pincode.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:36

Hij blijft op 24 uur staan. Uiteindelijk ben ik vd week terug gegaan om de telefoon op te halen. Ik kreeg hem mee in een plastic hoesje.

Ik dacht ik loop wel even langs de Mediamarkt. Kom ik daar blijkt de hele achterkant eraf gehaald. Bij de mediamarkt werd mij geadviseerd toch weer terug te gaan naar de zaak omdat ze er zo niks mee kunnen.

Ik heb de telefoon in HHW laten repareren en die meneer zegt steeds dat ik naar Beverwijk moet komen en dat hij met een afspraak en adres komt en daar wacht ik nog steeds op. Ook zegt hij dat alleen het achterkantje eraf ligt.

Ik slaap er slecht van omdat alle dierbare baby/kinderfoto's en een bevallingfilm erop staan.

Ook ben ik nu al Lange tijd niet meer te bereiken op WhatsApp omdat dit ook overgezet moet worden.

Afbeelding

Ik hoop toch wacht dat hij uberhaupt nog werkend te krijgen is.

Is er iemand die adhv deze foto kan zien of dit nog mogelijk is? De jongen vd Mediamarkt vertelde mij dat er meer af is dan alleen de achterkant #)

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:31

Wij hebben dit al 2x gehad en helaas moest de telefoon beide keren gereset worden bij de telefoonwinkel en waren we alles kwijt. Gelukkig staan er veel foto's nog wel op Google Fotomap, maar wel heel vervelend. Nu heb ik de telefoon zo ingesteld dat ik hem op afstand kan ontgrendelen. Dan kun je het zelf doen als het nog een keer gebeurt.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:35

Kun je onbeperkt de patronen proberen of blokkeert ie na een paar keer? Anders zou ik ff opzoeken welke patronen er allemaal mogelijk zijn en dan een voor een afstrepen. Weet niet of er een minimaal en maximaal aantal puntjes is.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

Gnome schreef:
Kun je onbeperkt de patronen proberen of blokkeert ie na een paar keer? Anders zou ik ff opzoeken welke patronen er allemaal mogelijk zijn en dan een voor een afstrepen. Weet niet of er een minimaal en maximaal aantal puntjes is.

389.112 verschillende patronen mogelijk... dus dan ben je wel een tijdje bezig :P
Maar misschien beter dan je telefoon resetten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:58

c_alsemgeest schreef:
Gnome schreef:

389.112 verschillende patronen mogelijk... dus dan ben je wel een tijdje bezig :P
Maar misschien beter dan je telefoon resetten

O wauw :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:45

Kan je de telefoon nog op een pc aansluiten met een kabel? Volgens mij kan je wel via de pc dan nog bij je foto's en die eraf halen. Dan terug naar fabrieksinstellingen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

Zebrastreep schreef:
Kan je de telefoon nog op een pc aansluiten met een kabel? Volgens mij kan je wel via de pc dan nog bij je foto's en die eraf halen. Dan terug naar fabrieksinstellingen.

In principe is de Samsung daar tegen beveiligd, iig mijn model wel, je kan er alleen bij als het in je cloud staat, verder niet.

Griffioen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:54

Zebrastreep schreef:

Hij doet nu niks meer. Bij mij thuis doet hij niks en bij de reperateur aan kabel deed hij het wél.