Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnehoed schreef:Ik heb mijn trouwjurk weggegeven aan een jonge meid met eigenlijk geen budget voor hun bruiloft. Ik kon haar niet, ik had hem gewoon gratis op marktplaats gezet. Ze was zo gelukkig en had nooit verwacht dat ze zo'n mooie jurk zou krijgen. Geen seconde spijt van gehad.
BarbaLala schreef:Als ik ooit mag trouwen dan is er geen haar op mijn hoofd die er ooit over denkt die jurk weg te doen!
Alleen al omdat ik dan met jubilea mijn man kan verassen, maar ook omdat het een fantastische herinnering is.
En er is zeker markt voor tweedehands trouwjurken.
Zonnehoed schreef:Ik heb mijn trouwjurk weggegeven aan een jonge meid met eigenlijk geen budget voor hun bruiloft. Ik kon haar niet, ik had hem gewoon gratis op marktplaats gezet. Ze was zo gelukkig en had nooit verwacht dat ze zo'n mooie jurk zou krijgen. Geen seconde spijt van gehad.
Sachertorte schreef:BarbaLala schreef:Als ik ooit mag trouwen dan is er geen haar op mijn hoofd die er ooit over denkt die jurk weg te doen!
Alleen al omdat ik dan met jubilea mijn man kan verassen, maar ook omdat het een fantastische herinnering is.
En er is zeker markt voor tweedehands trouwjurken.
Wat doe je dan na dat eerste jubileum met de trouwjurk?
Maar ze hangen mij niet in de weg dus laat maar. juval schreef:Zonnehoed schreef:Ik heb mijn trouwjurk weggegeven aan een jonge meid met eigenlijk geen budget voor hun bruiloft. Ik kon haar niet, ik had hem gewoon gratis op marktplaats gezet. Ze was zo gelukkig en had nooit verwacht dat ze zo'n mooie jurk zou krijgen. Geen seconde spijt van gehad.
oh, dat is wel heel mooi!! Misschien dat ik je voorbeeld volg.
Mijn jurk was al tweedehands van vinted, maar kan nog prima een volgende bruid blij maken.
Mijn jurk hang hier ook maar te hangen, en ik ga er niet vanuit dat een van mijn dochters hem later aan zou willen. Dus marktplaats is wel een optie.
lastig schoonmaken. En 2 kleine kinderen