Er staat gepland voor 3 maanden.
Maar ze gaan in blokken werken dus eerst aanbouw en isolatie buiten daar hebben we binnen op lawaai na geen last van. Wel moet er een plek afgezet worden zodat de honden niet in gevaarlijke dingen kunnen trappen dus een deel van de tuin vrij van werkmaterialen houden en daar mogen de klussers dan niet komen. Als de aanbouw af is heb ik ruimte om daar mijn bed in de tweede slaapkamer te zetten en te leven in de woonkamer die in de aanbouw zit. Dan vertrekken de bouwvakkers naar binnen zeg maar en kunnen wij daar dus leven.
De chihuahuas kan ik niet zomaar ergens onder brengen helaas. Sophietje uit logeren kan wel maar ik vind 3 maanden echt te lang.
Dus dan is het een oplossing zoeken als een huisje ergens huren waar ik samen met hondjes heen kan (dat kan heel misschien hier in het Dierenbos achter, alleen omdat Sophietje sloopt kan ik dan niet werken want ik kan haar dan niet alleen laten.
Of de optie in eigen tuin die veilig is iets creëren waar ze veilig kan zitten en evt alsnog een woonunit of caravan erbij dat is een voordeel van een beetje tuin/erf. Voor als de troep hier te erg wordt dat ik me als de bouwvakkers er zijn daarin kan terug trekken.
3 maanden niet werken is ook niet echt een optie.
De werkmannen zijn een buurman "aannemer" en een klusser ook een buurman zij kunnen alles zelf. Er komen hier dus geen hordes werklui.